Permalänk
Medlem

Är arbetslös för tillfället , och har varit det ett tag.

Men jag söker jobb och hoppas på att få ett snart .

Som rörmockare bör kanske tilläggas

Visa signatur

en för alla, alla för ettan

Permalänk
Hedersmedlem

*flyttad*

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Kul att ÖÄ är tillbaka. Jag går sista året på gymnasiet, samhälle juridik. Sen jobbar jag extra på Råsunda fotbollsstadion, Skattebetalarnas förening och åt ett PR-företag. Jag sitter också i kommunfullmäktige och utbildningsnämnden i Nacka.

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Jobbar som grunddata-lärare, samt hjälper folk att skriva ett CV och att registrera sig på AMS.se.

Permalänk
Medlem

Köksdesigner på ett medelstort företag i Kungsbacka strax söder om Gbg.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Timanställd som bagare och support tekniker på ett it-cafe

GIMME MUFFINS!

Själv är jag produktionschef på ett industriföretag i Borås.

Permalänk
Medlem

På Arlanda som "flygplatsman" som det så fint verkar heta på fackspråk Tar emot samt skickar flygplan, langar väskor m.m. Slitkneg men helt okej!

Permalänk
Medlem

Studerar i 9an, sista året på högstadiet

Har sökt till El-Datorteknik.

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Servictekniker i en datoraffär ...självklart den bäste

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Medlem

Pluggar gymnasie men jobbar en hel del i bokhandel.

Visa signatur

Jag tänkte skriva något klyftigt här

Permalänk
Medlem

monterar dörrar/fönster. Inget jag kan rekomendera

Permalänk
Medlem

Jobbar på Aga gas som "slav"

Permalänk
Medlem

För stunden lastbilschaufför i västerås, riktigt skitställe jag jobbar på. Får se om det blir ett byte till truckförare i Enköping istället, intervju snart.

Visa signatur

Stolt FRMare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mor5ives
GIMME MUFFINS!

Själv är jag produktionschef på ett industriföretag i Borås.

Kan ge dig 200kg danska weinerbröd o lite annat småt o gått ifall du ger mig din ppc

Permalänk
Medlem

truckförare på ett av sveriges störrsta lager..

Permalänk
Medlem

Jobbar på smältverk som skänkskötare, hoppas kunna gradera vidare till smältare snart

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Support tekniker. Skiver artiklar och recentioner för en annan webbsida

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm

Permalänk
Medlem

Läser mekatronik på Chalmers, men praktiserar just nu som slav på SKF.

Visa signatur

Hmm

Permalänk
Medlem

Pluggar.

Läser T2 biomedicin på KI.

Visa signatur

Stationär: Intel-baserad, Arch + KDE
Bärbar: Dell XPS 13, Arch + KDE

Permalänk
Medlem

Volvo bussar

Permalänk
Hedersmedlem

Just nu jobbar jag med att resa

Annars jobbar jag på Willys i Uppsala (chark/kassa), skriver nyheter för Sweclockers, hjälper farsan med hans hemsida + datorer på jobbet och ibland gör jag någon hemsida. Men i höst blir det plugg igen, men innan dess behöver jag samla ihop lite pengar för resa ÄR DYRT har jag upptäckt.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

pluggar på Teknikprogrammet på Lugnetgymnasiet här i stan. I år så har det varit inriktning Datorteknik, men det byts mot Matte/Fysik nästa år för att kunna komma in på nå kul universitet sen

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk
Medlem

kör lastbil på nord och midtnorge

Visa signatur

If you play a Nickelback song backwards you’ll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards you’ll hear Nickelback. - Dave Grohl

Permalänk
Medlem

Jobbar som mat-tant nu, om en vecka börjar jag på ABB där jag ska vara i ungefär 10 veckor. Den 2a juli rycker jag in i Nordic battle group och ska vara anställd i försvarsmakten resten av 2007 och hela 2008!

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

Pluggar på CUL i Hudiksvall till systemtekniker(Cisco) och fiberoptiska nät 2 års eftergymnasial KY utbildning

Visa signatur

Asus P5B DLX - E6400@3.6Ghz - Noctua NH-U12F - Dominator pc6400 - Albatron 8800gt(@720/1782/1065)13408p 3Dmark06|| H/K 3480 - Dali Concept 8 - Dali Concept 12

Permalänk
Medlem

Jobbar på fiskebåt i Norge. Ska börja plugga till musikproducent snart dock.

Visa signatur

PSN: Rnann.
Xbox Live: Rnann.

Permalänk
Medlem

Tillverkar husvagnsinredningar åt Polar/Solifer

Visa signatur

"Berzerker don´t die, they wuss out ;)"

Permalänk
Medlem

Jobbar som El-automationsmontör/provare(automationsskåp) & provkörare(homogeniserings maskiner) på TetraPak samt är kalibreringsansvarig samt kemikalieansvarig på avdelningen.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Musikälskare

Just nu sliter jag nere på ett båtvarv i hamnen

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Avstängd

Stämplar och modererar några forum, bygger datorer på beställning ibland.
Blir lite jobb som bilmek emellanåt också.

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?