Colin McRae Dirt Demo

Permalänk
Medlem

Colin McRae Dirt Demo

Här är en mirror, fyll gärna på med fler.

http://download.boomtown.net/en_uk/dl/page.php?what=az;sid=13...

Permalänk
Medlem

provade det för en stund sen på mitt 360, ganska skojj faktiskt och mycket ögongodis

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Jepp, körde också på Xbox360 nu - kul

Länken ovan är dock till PC-versionen, men läste nu att demot har Starforce ?

Starforce på ett demo ? what de....

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fler mirrors? Hoppas FZ lägger upp det snart...

Permalänk
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pulver
Jepp, körde också på Xbox360 nu - kul

Länken ovan är dock till PC-versionen, men läste nu att demot har Starforce ?

Starforce på ett demo ? what de....

Vafalls? *gammalmodig*

Helt sjukt att vissa förpestar spel och än värre demo:s med den skiten. Suck, ännu ett spel man sett fram emot men som varken kommer köpas och än mindre spelas.

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk

Jadå, FZ har lagt upp det:
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=19732

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

precis spelat nu ett tag till pc, äckligt snyggt spel. Kanske lite mkt blur/hdr ibland, men de är otroligt mjukt och fint. Kunde maxxa allt i 1280x960 4xMSAA 8XAF och bibehålla en stabil fps på 45-60.

Känslan är bra men fortfarande, colin mcrae spelen kommer och förblir nog alltid mer åt arkadhållet än simulator. Men CMR DiRT är defenitivt en titel jag kommer ha ståendes i hyllan:)

p.s Online delen funkar även till pc demot, min bästa tid är 3.22min

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eckim
precis spelat nu ett tag till pc, äckligt snyggt spel. Kanske lite mkt blur/hdr ibland, men de är otroligt mjukt och fint. Kunde maxxa allt i 1280x960 4xMSAA 8XAF och bibehålla en stabil fps på 45-60.

Vad har du för dator ?

Permalänk
Medlem

Nej fy sjutton va överdrivet med Bloom såg så äckligt ut. Krävande som fan också den banan med 10 bilar eller nåt.

Permalänk
Inaktiv

min dator kan inte hantera spelet så bra (C2D e6600, 4 GB DDR2. 7950GT)

e så glad att jag insåg att PC-spelandet inte var något för mig... konsoll för spel, PC för allt annat = me happy

Permalänk
Medlem

Banan med den blå Subarun var så snygg att hakan trillade i golvet Måste vara det snyggaste som min PC någonsin ritat upp.

Permalänk
Medlem

Glad att jag sitter på 360 nu, testade på PC, fråga inte hur det gick

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sanazin
Glad att jag sitter på 360 nu, testade på PC, fråga inte hur det gick

Så....hur gick det?

Permalänk
Medlem

Var sitter torrent download länken?! att speltillverkarna inte verkar ha kommit på det.

Drar iaf i 350kB/s från fz. Hade gärna låtit min lina stå på en stund o seed om jag fick maxa min 10 lina ner undertiden jag spelar.

Permalänk
Medlem

Spelet vill inte ens starta för mig =/ P4 HT 3.0GHz, ATi 9600XT, 1GB RAM.

Permalänk
Medlem

Kolla in vad det är för spec de rekommenderar!:

http://www.codemasters.co.uk/downloads/?downloadid=28472

Det är alltså den värsta processorn idag och grafikkort som går att köpa typ.

Recommended Specifications

----------------------------

- Windows XP/Vista.

- DirectX 9.0c

- Intel Core 2 Duo @ 2.66Ghz or Athlon X2 3800+

- 2GB RAM.

- Graphics Card: GeForce 8800 or Radeon X1950

- Sound Card: Creative Sound Blaster X-Fi Sound Card.

Minimum ligger iaf rätt lågt:

Minimum Specifications

----------------------------

- Windows XP

- DirectX 9.0c

- Pentium 4 @ 3.0GHz or Athlon 64 3000+

- 1GB RAM.

- Graphics Card: GeForce 6800 / Radeon X1300 or above

- DirectX Compatible Sound Card

Sedan verkar det vara rätt många man kan köra mot på internet samtidigt:

TCP/IP mode (2-100 players)

EDIT: Specsen.

Permalänk
Medlem

Måste man ha SM 3.0?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Girgoo
Var sitter torrent download länken?! att speltillverkarna inte verkar ha kommit på det.

Drar iaf i 350kB/s från fz. Hade gärna låtit min lina stå på en stund o seed om jag fick maxa min 10 lina ner undertiden jag spelar.

Finns på PB..

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

Jippi Starforce i demos..

[18:19:41] StarForce detected -> E:\Program\Codemasters\DiRT Demo\DiRTDemo.exe
[18:19:43] StarForce 4.70.09.03 detected -> E:\Program\Codemasters\DiRT Demo\protect.dll

Slänger skiten illa kvickt.. måste starta om burken så drygt..

Permalänk
Medlem

Argh... det är lite väl löjligt med SF i demos.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Hatar Starforce, kommer aldrig någonsin att installera ett spel jag vet det finns Starforce på.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Efter att ha läst tråden blev jag rädd att jag fått SF installerat, men tydligen inte. Hur kan det komma sig att det installeras för vissa, men inte för andra?

Jag följde den här guiden: http://www.glop.org/starforce/remove.php

..men hittade ingenting som sagt.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pulver
Jepp, körde också på Xbox360 nu - kul

Länken ovan är dock till PC-versionen, men läste nu att demot har Starforce ?

Starforce på ett demo ? what de....

Inte första gången. Jag tror att spelet Cold War hade det på sina demos

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

Spelade in en liten video som visade en riktigt snygg grej, sidoräckena böjs efter bilen då man kraschar in i dem. Snyggt!

http://www.youtube.com/watch?v=NPJET73qlBA

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!
...And justice for all!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trek
Spelade in en liten video som visade en riktigt snygg grej, sidoräckena böjs efter bilen då man kraschar in i dem. Snyggt!

http://www.youtube.com/watch?v=NPJET73qlBA

Inte första Colin spelet som klarar av det', Fast inte lika bra dock

Ja blir nu sur för att man måste ha SM 3.0

Permalänk
Medlem

Anledningen till att de har starforce på demon är väll att det är lättare att cracka full version med hjälp av demot eller har jag fel?

Permalänk
Medlem

fick nyss en bra-grafik-upplevelse
det kändes nästan som banbrytande grafikupplevelser brukar göra...
forza2 och GT5 har lite att leva upp till nu iaf.. för detta var sjukt härlig grafik.

Visa signatur

rigg: |e6400@3440, Freezer 7 Pro| gigabyte DS4| Corsair5400 2gb| 8800gts@650/2000| 250gb samsung + 250gb seagate| hiper 580w | 22" viewsonic | Aplus Miditower XClio II | 10780p 3dmark06