Permalänk
Medlem

k6-2 På vilket sett liknar den mer än att den var liten och hade en skärm?

Visa signatur

Razer diamondback user

Permalänk
Medlem

Vart har du köpt LCD:n??

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv

Mycket NiCe. =D

Permalänk
Medlem

Snyggt bygge, riktigt bra måste jag säga... Skulle vilja ha en sån där själv

Permalänk

10 poäng!
Helt klart det snyggaste/bästa bygget på Swec! Bra jobbat

Visa signatur

Bärbar: MacBook Pro, 1,83GHz CPU, 2GB RAM, ATI Mobility Radeon X1600 128MB GFX, 80GB 5400RPM HD
Stationär: P4 2,8, 2*512mb, Ungefär 2 TB HD...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MadAdd
Vart har du köpt LCD:n??

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

20 av 10 poäng får du! Riktigt nice

Permalänk

lejjert

Visa signatur

OCZ StealthXStream 600 Watt | Intel Core i5 750 | Gigabyte GA-P55-UD3 | Corsair 4GB 1333MHz XMS3 | powercolor HD5850 | 500GB Western Digital Caviar Black | Windows 7

Permalänk
Medlem

Riktigt nice

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem

Riktigt nice litet bygge du har fått ihop..

Permalänk

Undrar också vart du fått tag på skärmen, vad har den för anslutningar?

Blev själv inspirerad av nanoitx korten och med nya picoitx kan man ju bygga galet små saker. Har letat förgäves efter en skärm dock som har en standard pc-anslutning, minst 640x480, och inte är för stor, helst 4-6".

Riktigt nice bygge fö!

Permalänk
Medlem

10p utan tvekan.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

10 P snyggt gjord

Visa signatur

- Det är inte lätt när det är svårt...
- Jag har alla stall inne hos hästarna!
- Stenar är hårda men när man tar på dem så spänner de sig.

Permalänk
Medlem

riktigt nice, lätt 10p, önskar jag kunde göra något liknande

Permalänk
Medlem

kanon snyggt

Visa signatur

Brudar är skit!

Permalänk

riktigt snygg en klar 10:a tummen upp!

Permalänk
Medlem

Riktigt jävla snyggt bygge! 10p

Visa signatur

A lie is just a great story that someone ruined with the truth.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Än en gång GE MIG!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Ja du en sån skulle vara trevlig att ha på köksbänken

Visa signatur

Va fan gör vi här??

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killerolav
Fel, ta bort inlägg.

markera dit inlägg välj ändra pricka för rutan radera inlägg o välj okej sen är det borta

Visa signatur

Jag kommer inte att vara trevlig mot er som försöker vara stavnings poliser. Det är inte eran sak att komma o kommendera hur jag ska skriva min svenska.

Permalänk
Medlem

MVG de vill säga 10p

Permalänk

klockren 10p!

är det windows 2k?

Visa signatur

WS: Striker II Formula - E8400 - Ultra-120 Extreme - 8GB A-data - Gigabyte 6850+4850- 1x WD 2TB - 2x WD 1TB - 1x WD 500GB - 1x WD 250GB - Thermaltake toughpower 850W - Antec 900 - Ubuntu 10.10 x64/(W7 x64)
Serv: Pentium III@1,1Ghz - Asus CUSL2-C - 10Gb HDD - MX 420 - 512MB RAM - win server 2k3 x32

Permalänk
Medlem

Fräckt!

Visa signatur

MB: AsRock extreme 4 Z77 Processor: Intel i5 3570k Minne: 8gb Corsair Vengeance 1600mhz Grafik: Gigabyte HD6850 1gb PSU: FD integra 650w 80+ HDD: 500gb

Permalänk

Den större Skärmen, är den från en laptop ?

Visa signatur

Dator:
CPU: I7-6700k 4,0GHz | Mobo: MSI Z170A Krait Gaming 3X | GPU: Asus Radeon R9 290 4GB OC | SSD: 240GB Kingston (OS) | SSD2: 120GB Kingston | HDD: HITACHI DESKSTAR 1TB 7200RPM | Minnen: Corsair VENGEANCE 16GB 2400MHz | Chassi: NZXT S340

Permalänk
Avstängd

Nice ! btw, vilket OS?

Visa signatur
Permalänk

snyggve!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MadAdd:

Vart har du köpt LCD:n??

_

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

i5 3570K||ASRock Z77M||Corsair 16GB@1866MHz||Intel 530 SSD||Fractal Design Define Mini

Permalänk
Avstängd

Imponerande bygge
Första tanken var "jag vill ha en med".
Sedan kom jag på bilden med datorns fläkt. Fläktar är otyg även de är lätta att byta allt efter de är förbrukade.

Stöder iden med datorer som musikspelare till 100%, använder själv en EeePC 701(med en svårbytt fläkt) och en mobil(X10 Mini, fläktlös) som musikkällor hemma.

Visa signatur

Vill bli avregistrerad från Sweclockers
Har tröttnat på det löjliga forumet...

Permalänk
Frida 🥐

I år fyller SweClockers 20 år. Det vill vi fira genom att bland annat lyfta fram gallerier som vi minns genom tiderna. Detta är ett av gallerierna vi väljer att lyfta på framsidan idag. @Illuwatar

Läs mer om SweClockers 20 år här!

Visa signatur