Permalänk

Hahaha, 10 p

Permalänk
Inaktiv

Mycket Fint.

Permalänk
Medlem

Schysst! Gillar designen,skarpt att använda den! Kan tänka mig att ljudnivån inte är så hög i den iaf.Bra plats för luften.

Permalänk

Mycket snyggt. En 10:a av mig iaf.

Visa signatur

CPU: AMD FX-9590 | CPU COOLER: Noctua NH-D15 | MB: Gigabyte 990FXA-UD3 | GPU: Gigabyte GV-RX580AORUS-8GB (Radeon RX580 8G) | RAM: 32 GB HyperX Savage 2400MHz DDR3 | SSD: OS/PROG/SPEL: 2x Kingston A400 480GB (Raid 0) | HDD (Lagring): 500 GB | Chassi: Cooler Master Storm Trooper (Windowed) | PSU: Coolermaster V1200 | Skärmar: 3x24" ACER - G246HLBbid 60hz + 1x24" ACER - GN246HLB 144hz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mataten
Schysst! Gillar designen,skarpt att använda den! Kan tänka mig att ljudnivån inte är så hög i den iaf.Bra plats för luften.

Ljudnivån är väldigt låg.=) Fläktsystemet är modifierat sedan bilderna eftersom datorn gick varm. Men den nya designen har bara flyttat på en fläkt lite så den är fortfarande väldigt tyst=). Och det är ju ganska bra eftersom det enda jobb den kommer få jobba som antagligen är utställningsobjekt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Såg en miss ni gjort.
sladden e ju på fel sida

ändå skit cool asså

Permalänk
Avstängd

tjoo, hur formade du metallen eller vad det var efter X:et?

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

Storleken har betydelse Lätt en kvinnomangnet tro mig !

Visa signatur

i7.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarkoV
tjoo, hur formade du metallen eller vad det var efter X:et?

Du menar styrspaken? Den är av plast som vi värmde upp och sedan formade med en damsugare.. Alltså en träplata med hål i. På den la vi en form av knappen i trä. Varm plast skiva ovanpå det och sedan så kopplade man in dammsugare så den sög tag i plasten.. lite svårt att förklara. Titta på bilderna som finns i länken.. Där ser du hur det går till tror jag:)

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

startar man med knapparna på dosan ;)!

Permalänk

Riktigt häfftigt lätt 10 Poäng

Visa signatur

Intel Core 2 due 2.33 4gig Corsair Aplus monolize II Asus P5K P35 Corsair Powersupply

Håll till höger för här kommer DANSKi i en Scania R500

Permalänk
Medlem

Fräsigt. 10p

Permalänk

Snyggt, men vilken skola går du på :O?
Skulle också vilja få det uppdraget!

Permalänk
Medlem

Klockren! :>

Permalänk
Medlem

Klockrent! 10p

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk
Medlem

4/5p, eftersom det verkar vara väldigt mycket större än vad som är nödvändigt.

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Synd att den fick en enkel biljet till må soptip...

Visa signatur

\AMD Phenom II X6 1055T\ASUS Crosshair IV Formula\ATI Radeon HD 6950 unlocked till 6970\Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz\500GB WD Blå + 1Tb WD Green\Chieftec Nitro Series 650W\Fractal design define XL\