Permalänk
Medlem

Flaskhalls

Processor Intel Core 2 2239 MHz
Physical / Logical CPUs 1 / 2
MultiCore 2 Processor Cores
HyperThreading N/A
Graphics Card NVIDIA GeForce 7600 GT (Kör 2 st SLI)
Graphics Driver NVIDIA GeForce 7600 GT
Co-operative adapters Yes
DirectX Version 9.0c
System Memory 1024 MB
Disk Space 190.78 GB
Motherboard Manufacturer ASUSTeK Computer INC.
Motherboard Model P5N32-SLI PREMIUM
Operating System Microsoft Windows XP

Var är min flakshalls? Är det grafikkorten eller är det måhända minnet som bara ligger på 1gb?
Tacksam för svar!

Visa signatur

Prylar är gott.. och nyttigt.

Citera gärna så hittar jag tillbaks!

Permalänk

Minne och grafikkort kan ju helt klart bli bättre. ODessutom blir allt mycket skojsigare om du klockar processorn, om du vet vad du gör dvs.

Visa signatur

C2D 6320 @ 3,2 ghz [Tuniq Tower] | Gigabyte 965P-DS3 | 2gb Crucial Ballistix PC5300 @ 458 mhz | X1800XT 512mb | Corsair HX520 | CM Cavalier 1

Permalänk
Medlem

Nätaggregatet

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Processorn är klockad till 2.3gHz fråm 1.8, blir datorn bättre av ett nytt nätagg? den går ju nu. (fett om den blir det

Säker på att grafikkorten inte är bra eftersom jag kör SLI? är kanske ett 8800gts att föredra?

Minnet är i minsta laget, japp!

Edit: Typo

Visa signatur

Prylar är gott.. och nyttigt.

Citera gärna så hittar jag tillbaks!

Permalänk
Hedersmedlem

Felplacerad tråd.

*tråd flyttad*

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Nätaggregatet

det lär ju inte ska bli bättre om du byter nätagg om datorn funkar och den inte är ostabil så kan du ju inte bli bättre om du inte klockar

om nätagget är flaskhalsen så lär det ju märkas i form av att datorn startar om och att skärmen slocknar

mvh

sebbe

Permalänk
Avstängd

...tror han syftar på att det inte verkar finnas med något nätagg:P

Visa signatur

[ Gigabyte GA-M57SLI-S4 ][ AMD Athlon 64 X2 6000+ ][ 4096 MB ][ 160 GB seagate + 2 * 250 GB spinpoint + 250 GB mybook pro ][ 22inch wide lcd, Benq ][ Creative 2.1 ][ Sennheiser HD 270 ][ steelkeys 6G ][ Razer Copperhead / intelli 3.0 (orginal) ][ Razer eXactmat + eXactrest ][ Zalman 600W HP ]
[Lånat grafikkort XD]

Permalänk

Klocka nätagget annars

Visa signatur

bozze4evigt @ xbox l!ve

Permalänk
Medlem

430w agg

Visa signatur

Prylar är gott.. och nyttigt.

Citera gärna så hittar jag tillbaks!