Permalänk
Medlem

Samsung i600 eller P990?

Ja, som rubriken lyder... Nu har jag en m600i, en mycket kompetent telefon jag är mycket nöjd med, dock börjar jag bli sugen på en ny.

Jag har kollat lite på samsungs kommande modell i600 eller klassikern p990, vad tycker ni jag ska välja?

Permalänk
Hedersmedlem

p990 e rätt buggig så den skulle jag hoppa över

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
p990 e rätt buggig så den skulle jag hoppa över

Dom börjar få ganska bra ordning på den med senaste programvaran...

Permalänk
Hedersmedlem

fortfarande rätt buggig =P

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av varan
så om du ska köpa en p990i så se till att du får den allra senaste utgåvan och med den nya programvaran installerad för nu kan den verkligen rekommenderas som en fullvuxen smartphone
så att den fortfarande är buggig det måste tillskrivas som ett övrigt rykte
mvh

Det är väl bara att uppdatera i SEUS?

Visa signatur

-det finns ingen ödets och himmelens lag, det finns ingen slumpens cynism, människor lider vareviga dag, de lider av kapitalism
-Vilken otursmango, den låg som oskyldig, så tog hon fram flera

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joakim_r
Dom börjar få ganska bra ordning på den med senaste programvaran...

hehe, "börjar få", lite roligt att säga så om en mobil som snart varit ute ett år som inte förän nu börjar bli buggfri.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Jag hade P990 tidigare och efter 4 uppdateringar av mjukvaran gav jag upp. Det var helt enkelt bara att stå ut med att telefonen låste sig och startade om sig. Både min e-post mjukvara och Tom Tom 6 fungerade bara ibland. Har nu bytt till i600'an och är väldigt nöjd med allt utom att det inte finns något automatiskt knapplås. Helt hål i huvudet av Samsung att göra en telefon år 2007 som inte har denna funktion! Har inget annat att klaga på annars. Vassare skärm, mycket snabbare i menyerna och den ger ett stabilare intryck.