Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twiggz
mjo, generellt så har du nog rätt.. men jag tycker bara det lutar till att det är självklart numera när det gäller filmindustrin =/
Men jag hoppas iaf verkligen att det blir en ball film!
/cheerios

95% av alla filmer och spel görs för kommersiellt bruk. Det är en industri, poängen är att tjäna pengar. Det är ingen skillnad på Metal Gear Solid, Final Fantasy 7, Diablo 2 eller Terminator 2. De är alla gjorda för pengarnas skull. Så det är väl inte så konstigt.

Permalänk
Medlem

Hoppas bara att OM filmen nu blir gjord att den lever upp till förväntningarna man har efter diablo 2. Väntar även på Diablo 3 eller det diablo liknande som diablo1/2 skaparna gör nu.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Boris-
Ditt problem är att du inte inser att Diablo har riktigt mycket story. Halva spelet går ju ut på bakgrundsberättelser i tomes och berättelser från byborna. Inte som något Diablo 2 tjafs. Har en kompis som på gamla diablo tiden bara klickade på tomes och satt och mös medans han lyssnade på berättarrösten. Han tycker/(tyckte?) förövrigt att diablo hade bland dom bästa storyna han varit med om i ett spel.

Synd att Diablo 2 kom och födärvade hela konceptet. Precis som WCIII och WoW gjorde mot warcraft.

Hallå där, du tycker WoW har lite story gentemot warcraft 1 ? :B ? serri?

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bleak
Hallå där, du tycker WoW har lite story gentemot warcraft 1 ? :B ? serri?

Fördärvade konceptet var vad han skrev.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Feltherr
Fördärvade konceptet var vad han skrev.

aa tänkte väl ^^ my bad

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZuqR
Finns det mer att säga?

Nästan värt att stoppa i signaturen, vissa är bara för roliga Förövrigt tror jag att en film baserad på diablo kan bli skoj Alla spelfilmer blir inte skit.