Permalänk

hittade 2st 512mb minnen idag i ensoptunna ^^
Funderar på att sälja eller använda, de funkar iaf just nu:rolleyes:

hittade även 2 st usbkablar igen .

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Köpte en Samsung spinpoint 16mb 500 Gb för 750:- och en AMD64x2 4800+ för 950:- på komplett vid femtiden inatt.

Kändes som ett klipp, om än kostsamt sådant.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Har valt inte gjort nagra stora klipp pa senaste men det kan ju vara for att jag inte koper nagot. Har iofs en juste hyra pa 750 kr och far klippa mig gratis. I sverige hade jag ios ocksa billig hyra. 1705 kr for en trea. mycket trevligt. Sen fick man 100Mbit av subet fast jag betalade for 10. Samma sak hande sedan med BBB.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Köpte "Det levande slottet" på DVD nytt för 4 kr i veckan.

Det var ett klipp. Jag som fick ge en hundralapp för den (har jag för mig).
Mycket bra film förövrigt.. mysig stämning!

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Medlem

Re: Dagens klipp - Vad är ditt?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Tja.

Skaopar en tråd om vilka klipp du gjort idag.
Själv så var det gratis Dricka på jobbet idag och man var ju framme och normpade i sig en hel del

Inte ofta man ser sådant här, Dock på min förra skola så var det happt houer vid 9 det var tider det.

Va, F*n?

Så vad har du för lite roliga klipp eller saker du kommit hem med billigt?
Låt höra!

Hehe, jag gjorde en nyckel till en likadan maskin på mitt förra arbete. har provat den på andra likadana maskiner och den funkar fort. prima. Hårdvaluta på den nyckeln. Gratis kaffe till alla.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk

Re: Re: Dagens klipp - Vad är ditt?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ganescha
Hehe, jag gjorde en nyckel till en likadan maskin på mitt förra arbete. har provat den på andra likadana maskiner och den funkar fort. prima. Hårdvaluta på den nyckeln. Gratis kaffe till alla.

mjo de brukar var rätt simpla, har kanske till och med nycklen i en knippa där på jobbet.
dock när vi är inne lite på samma sak, vi har väl alla sett någon film där de "hackar" läskautomater osv . funkar verkligen det?

iofs så vet jag att man kommer åt tuggumi och pengar i tuggumiautomater om man har små händer;)

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

jag klippte håret idag ;P

Permalänk
Medlem

Farsgubben gjorde väll ett klipp kan man säga när han köpte sin dator av en snubbe, 1 månad gammal, kvitton på 18k och vi fick den för 8k.

Annars har jag ju min fina anekdot om när jag köpte en JOS-MP300 512MB på komplett för 400kr den första april 2003.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

köpte ett steg på ca 1000watt(gammal PA steg) beggat för 400kr av en snubbe som var osäker på vad det va haha :).

EDIT: köpte även en 22 tums skärm för 100kr av en snubbe som bara ville bli av med den så han kunde köpa ett sexpack. hade fått den av sin far samma dag men ville inte ha den.
kollade på nätet vad den kostade. tjänade där ca 9900kr då den låg på ca 10000kr i samtliga affärer.
än idag håller den måttet: 1600*1200@100hz inte helt dåligt enligt mig :).

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Inaktiv

http://www.blocket.se/vi/12655234.htm?ca=13_s

Ringde 5 min efter annonsen lagts ut:

-Hej jag ringer ang
-Såld!

Ngt skumt var docka tt de va en kille som svara och ingen carro. Stöldgods eller var säljaren bara allmänt dumi huvdet, vad tror ni?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tlx06
http://www.blocket.se/vi/12655234.htm?ca=13_s

Ringde 5 min efter annonsen lagts ut:

-Hej jag ringer ang
-Såld!

Ngt skumt var docka tt de va en kille som svara och ingen carro. Stöldgods eller var säljaren bara allmänt dumi huvdet, vad tror ni?

vad var det för något? annonsen är borta nu..

Aka_The_Barf

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
bla bla

gött ju redigt fina grejor. i bland ser man fantastiska klipp i tidningar och sådant. 2 28" tv's tompsons som är ett bra märke för 600kr för bägge. skulle nästan hängt mig på telefonen fast har 3 tv's i huset och man hittar något sen om man behöver

roligt att det är folk som lyckas göra lite klipp.
synd för de som köpt en sak för några tusen och veckan efetr så har affären eller kompisen sålt samma sak för 800kr

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Re: Re: Re: Dagens klipp - Vad är ditt?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
mjo de brukar var rätt simpla, har kanske till och med nycklen i en knippa där på jobbet.
dock när vi är inne lite på samma sak, vi har väl alla sett någon film där de "hackar" läskautomater osv . funkar verkligen det?

iofs så vet jag att man kommer åt tuggumi och pengar i tuggumiautomater om man har små händer;)

Om det går måste någon skicka en film eller något!

EDIT: Sökte lite på youtube o hittade hur många filmer som helst, här är en av de:
http://www.youtube.com/watch?v=OkZDOpyv_u8

Permalänk
Inaktiv

Här har du annonsen

En sprillans ny n95 för 1000kr

Permalänk
Medlem

En samsung syncmaster 730bf för 1100 inkl frakt, helt ok tycker jag

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk

Köpte en ny Ipod Video 30GB på siba för 1800 spänn, det var den sista dom hade kvar och det saknades hölurar och usbkabel, men förövrigt så var den helt ny

Visa signatur

Gigabyte Z87P-D3 | i5 4670 @ 3.7Ghz | AMD Saphire 290X | Crucial 2x8GB @ 1600Mhz | OCZ Arc 100 240GB | Corsair CX600 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
vad var det för något? annonsen är borta nu..

Aka_The_Barf

gött ju redigt fina grejor. i bland ser man fantastiska klipp i tidningar och sådant. 2 28" tv's tompsons som är ett bra märke för 600kr för bägge. skulle nästan hängt mig på telefonen fast har 3 tv's i huset och man hittar något sen om man behöver

roligt att det är folk som lyckas göra lite klipp.
synd för de som köpt en sak för några tusen och veckan efetr så har affären eller kompisen sålt samma sak för 800kr

ja det är härligt när man gör riktiga storklipp, men ibland går det dåligt oxå, som min 250cc KTM som jag köpte för 15k beggad, visade sig sen att vevstakslagret var så slut att pinnarna från lagret hoppade upp och runt i cylindern, kostade 6 k att laga, dock gjorde jag och brorsan det själva så vi lärde oss en del, nu fungerar den bra igen. kan man nästan säga att jag betalade 6k extra för den...

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
ja det är härligt när man gör riktiga storklipp, men ibland går det dåligt oxå, som min 250cc KTM som jag köpte för 15k beggad, visade sig sen att vevstakslagret var så slut att pinnarna från lagret hoppade upp och runt i cylindern, kostade 6 k att laga, dock gjorde jag och brorsan det själva så vi lärde oss en del, nu fungerar den bra igen. kan man nästan säga att jag betalade 6k extra för den...

har en zundapp motor i garaget. (stora 4kantiga) den jäklades rätt bra och kostade pengar. tändning och som sagt nållagret hade börjat käka på kolven som tur var är cylinden hårdare och den skadades inte.
Gick som sett skott. fast nu har den dött igen pga kompresitionen tryckte ut stiftet ur toppen ^^

motorer är nog de sämsta klipp man kan göra faktist.
går en sak sönder så ä det bättre o slänga än att laga då det kostar för mycket. men vill man lära sig så är det det bästa man faktist kan göra, lagom mycket jobb;)
hoppas du iaf fick glädje för den och att den blev bra mycket piggare och kanske fick igen pengarna om du nu sålt den?
Har bud på min moppe motor på 5k vilket är ett finfint pris. fast ska se om jag tar mig tid och fixar den i höstas.
är kul och köra på backhjulet mm synd bara att EU är så poppis just nu. fast de gammla drar allting om man lägger ner tid och lite småtrim så är det de bästa man kan ha om man känner för att

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElDiablo
Alltid gratis dricka här på mitt jobb så det får väl anses som dagens klipp då ;o

Yepp, samma på kontoret hos Swedetrans, riktigt skönt att ta en gratis fika på morgonen och eftermiddagen innan man börjar jobba eller åker hem, mitt dagliga klipp. ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tlx06
Här har du annonsen

http://pici.se/thumbs/t_DWaVzCqCY.gif

En sprillans ny n95 för 1000kr

Står ju bara telefon så ja den är troligtvis stulen.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Ett flak 33cl Cola och ett flak 15cl cola för 100kr. ^^

Permalänk
Medlem

Hm.. Min telefon, Samsung Z540 fick jag för 1300kr ny från Aircall i Januari, utan ab. Kostade egentligen 3600. Fanns bara i just den butiken jag var i..

Sen hittade jag en moppe, lämna in den till hittegods, la ner nån tusing och sålde den sen för nästan 6000kr.

Permalänk

Köpte ett nytt Shadow rant nav för 545 med frakt ganska billigt när det kostasr 800 kr nytt

Visa signatur

Intel E6600 |Crosair 2 GB DDR2 PC6400 (2x1024MB) | Sapphire ATI Radeon X1900GT 256MB GDDR3 | Asus P5W DH DELUX | Hiper M 530 W |Seagate 7200.10 320GB | Antec Nine Hundred Gamer Case

Permalänk
Medlem

Kom över en uppsättning nya FALKEN Ziex ZE 512 225/45 R17 91W för 800kr igår. Är otroligt glad då bilen snart ska besiktas och sulorna som sitter på nu är blankslitna

Visa signatur

What isn't remembered, never happened. Memory is merely a record... you just need to rewrite that record.
Var vänlig citera så jag hittar tillbaks.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av brand
Kom över en uppsättning nya FALKEN Ziex ZE 512 225/45 R17 91W för 800kr igår. Är otroligt glad då bilen snart ska besiktas och sulorna som sitter på nu är blankslitna

Men tjena! Sorry att jag gåt offtopic, trodde inte du var kvar här Jag hörde att övrigt-delen öppnades igen så nu hänger man här igen

Visa signatur

Järn 9:an