Misco.se För högt pris för postförskott?

Permalänk
Medlem

Misco.se För högt pris för postförskott?

Tja!

Skulle lägga en beställning på Misco.se och kör alltid med postförskott, hatar förskottsbetalning via VISA kort.
När jag skulle gå till kassan gick det inte att välja postförskott pga att priset var för högt, totalsumman låg på 5791:-, vad är poängen med detta?
Hur kan 5791:- anses för dyrt för att skickas med postförskott?
¨
Någon som har en teori?

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Re: Misco.se För högt pris för postförskott?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Tja!

Skulle lägga en beställning på Misco.se och kör alltid med postförskott, hatar förskottsbetalning via VISA kort.
När jag skulle gå till kassan gick det inte att välja postförskott pga att priset var för högt, totalsumman låg på 5791:-, vad är poängen med detta?
Hur kan 5791:- anses för dyrt för att skickas med postförskott?
¨
Någon som har en teori?

(:D)

Jag antar att det beror på att det kostar väldigt mycket för företagen med stora postförskottsbeställningar som inte hämtas ut.

Permalänk
Medlem

Kan bero på hur det är tänkt att skickas. Lite mer info har du på länken här.
http://www.posten.se/c/a_o_postforskott?letter=P&page=a_o_pos...

Alternativt att de satt någon gräns själva.

Visa signatur

https://www.shutterslave.com
AMD Ryzen 5600X | Corsair H150i Pro | Corsair Vengence Pro RGB 3600MHz 32GB RAM | Gigabyte RTX 3070 Aorus Master 8GB | ASUS BW-12D1S-U | Samsung HW-T400/XE | Corsair Nightsword | MSI MAG X570 Tomahawk WiFi | Corsair K68 RGB | Nikon D800 | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | Windows 10 x64 |
Prova FELLO, använder Telia's nät.

Permalänk
Medlem

Endel företag sätter en gräns själv skulle jag tro. Komplott har 10.000 för postförskott har jag för mig.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Avstängd

Dom vill inte ha stor kunder helt enkelt

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Komplott
Dagens..