Permalänk

Billig Macbook

Har hittat en Macbook för 5500 kr, spec:
1.83 Intel Core2Duo processor
2MB on-chip shared L2 cache
667MHz frontside bus
1GB 667MHz DDR2 SDRAM (PC2-5300) on two SO-DIMMs
160GB 5400 RPM HD
13.3 inch Widescreen LCD 1280x800 native resolution
CD-RW/DVD Combo Drive
Intel GMA 950 Integrated Graphics
802.11g/b Airport Express Wireless Card
Bluetooth 2.0 internal Card
2 USB 2.0 Ports
1 Audio Input
1 Audio Output

Den är typ 7 månader gammal och alla originalgrejer ingår. Blev sinnessjukt sugen, så rätta mej om jag har fel, men det är väl en riktigt bra deal?

Visa signatur

/ Skaunepauen, det är roligt att ha kul!

Permalänk

Tänk dig för innan du betalar in på säljarens konto. Använd i så fall typ internetgirot.se som mellanhand.

Visa signatur

I feel just like a child

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ha-ha-ho-hi
Tänk dig för innan du betalar in på säljarens konto. Använd i så fall typ internetgirot.se som mellanhand.

Tack för tipset men jag ska träffa säljaren face-to-face, d.v.s. jag kommer att kunna få se datorns skick och allt i så fall. Ska ta med en polare så får vi syna den från topp till tå och sen se om det är värt att köpa. Men tror inte man kan bli så grymt lurad, garanti kvar, finns kvitto också (antar jag om garantin är kvar...) bara se så den går egentligen. Eller? Några tips?

Visa signatur

/ Skaunepauen, det är roligt att ha kul!

Permalänk
Medlem

Verkar billigt, skriv hur det går för dig.

Permalänk

Yes I will vill kolla på den på fredag, enda dagen jag har tid, så kan se hur det har gått då!

Visa signatur

/ Skaunepauen, det är roligt att ha kul!

Permalänk
Medlem

ja är den 7 månader gammal så är det ju 5 månaders garanti kvar

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
ja är den 7 månader gammal så är det ju 5 månaders garanti kvar

Ingen dålig huvudräkning där 7+5 = 12 Får bara hoppas på att man får kvitto och allt. Har dock inte hört något från säljaren än. Hoppas han hör av sig snart för då kör jag och kollar på den direkt!

Visa signatur

/ Skaunepauen, det är roligt att ha kul!

Permalänk
Medlem

Fan, den ville jag ha.. Mailade för flera dagar sen, orkade inte ringa först. aff.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skaunepauen
Ingen dålig huvudräkning där 7+5 = 12 Får bara hoppas på att man får kvitto och allt. Har dock inte hört något från säljaren än. Hoppas han hör av sig snart för då kör jag och kollar på den direkt!

hehehe, ja, avancerade saker. visste dock inte om du visste att de bara har ett års garanti

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive