Permalänk
Medlem

MS Points eller vad det heter finns olika paket typ 1000p typ 60kr osv.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

mitt gamertag är andersoberg adda gärna, har för tillfället tomt i min friends list.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Norbius (did not see that one coming)
Spelar främst Gears Of War och Lost Planet atm.

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Inaktiv

Min gamertag: angryBinky

Mina spel:

Gears Of War
Blazing Angels
Top Spin 2
BulletWitch
Tony Hawk Project 8

Permalänk
Medlem

Mitt gamertag.

Buffaz25

Spel.

Rainbow Six Vegas
Madden NFL 06

Permalänk
Medlem

Gamertag: Bourdette

Spel atm:

Gears of War
Table Tennis
CoD 3

dock live silver för tillfället, men det löser jag snabbt

Permalänk

gamertag: bananplanta

NHL07
WWE SmackDown vs RAW 2007

Fredrik

Visa signatur

Origin/Steam: bananplanta
Cooler Master HAF 912+ | Seasonic 650W | Asus ROG Strix Gaming Z270F | i7 7700K | CM Hyper 212 Evo | Corsair Vengeance LPX DDR4 16GB 3200 MHz | Gigabyte GTX 1080 Extremt Gaming 6 GB | Samsung 970 Evo Plus m.2 500GB | Western Digital Blue SN570 m.2 1TB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Retroid
Mitt gamertag är Retroid88

Har bara Test drive unlimited och Halo 2 hittils men gears of war och cod 3 tillkommer nu i veckan

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sOppa
Mitt gamertag är Wexpex

Och spelen jag äger är...

Gears Of War
Ridge racer 6
Enchanted arms
Table tennis
Project gotham racing 3
COD2
Bulletwitch
Tomb raider legends
Saints row
Dead rising
Dynasty warriors 5 empires
N3 Ninety-nine nights
Lost planet
Perfect dark zero
Kameo

Sedan några arcadespel

Worms
Uno
Assault heroes
Texas hold'em

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zugar
Mitt gamertag är Zugis

Mina Spel:
PDZ
PGR3
CoD 2
CoD 3
Rainbow Six Las Vegas
Splinter Cell Double Agent
Enchanted Arms
Gears of War
Saints Row
Condemned
Hitman
Ninety Nine
Oblivion
Table Tennis
Fight Night 3
Tony Hawk 8
Top Spin 2
DoA 4
Kameo
GRAW

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThE_KnOl
Hej!
Mitt gamertag är k0rv
Har dessa spel:
Tony Hawks Project 8
Project Gotham Racing 3

Har en klan också om någon är intresserad
http://sotekis.apakossa.org

Citat:

Ursprungligen inskrivet av cLIBB
gametag : clibb
spel:
Gears of war
Rainbowsix vegas
PGR3

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Staffan
Min gamertag är tqualizer.
Det som spelas mest är PGR3, så kan någon försöka hänga på?

Har addat er nu och hoppas vi kommer kunna lira lite. Har PGR3 och Test drive så länge.

Gamertag: TurboDanne

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black

Permalänk
Medlem

Vore kul med en liten uppdatering på den första posten :).

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

håller med. hade varit riktigt kul om det hade tävlats om det här

Permalänk
Medlem

Gamertag: Shrudder

Spel: Crackdown, Gears of War

Arcade: Hexic HD

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Helt oförskämt bumpar jag upp tråden, nu när den blivit uppdaterad.

Sitter med Dead Or Alive Extreme 2 och försöker plocka poäng.. säkert suttiit 20 timmar redan utan att få en enda stackars poäng. Men lättklädda flickor får man väl ta som någon slags belöning, antar jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gekk
Helt oförskämt bumpar jag upp tråden, nu när den blivit uppdaterad.

Sitter med Dead Or Alive Extreme 2 och försöker plocka poäng.. säkert suttiit 20 timmar redan utan att få en enda stackars poäng. Men lättklädda flickor får man väl ta som någon slags belöning, antar jag.

Själv tröttnade jag på det spelet, skaffade 1an med nude patch istället xD

Visa signatur

AMD 5800X | MSI X570 Tomahawk | 4x8GB 3600CL18 | Palit 4080 OC Game Rock | Corsair AX860

Permalänk
Medlem

Gamertag : Klesken

Spel: PES6, GoW, GRAW m.m

Permalänk
Medlem

kr0owe84 är min gamertag.

http://profile.mygamercard.net/kr0owe84

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk

Gamertag: Nilssonnet

Spel: Test Drive Unlimited och Gears of War

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD7 | Phenom II 960T @ x6 | Corsair Vengeance 8GB 1866 MHz | Corsair F120 SSD | ASUS 6970 DirectCu2 | CM HAF 912+ | Corsair AX 850W | LG IPS236 |

Ska du skaffa Dropbox? Passa på att ge både dig och mig 500MB extra lagringsutrymme! http://db.tt/5bFgFyXn

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
kr0owe84 är min gamertag och har väll snart 900 gamerpoints, har man ens någon användning av dessa gamerpoints?

Nej nej, ingen användning alls, men man känner att man gör lite framsteg när man spelar. Att man faktisk KAN klara alla sina spel till 100% en vacker dag (om 700 år sisådär) gör ju att man har lite mer långsiktiga mål. Nåt lite mer att sträva efter helt enkelt, vilket gör saker lite roligare, speciellt om man gillar samlarspel. :]

Citat:

gekk: Är DOA Extreme 2 något att ha?

Hmm du, på tal om samlarspel...
DOAX2 är ett extrem-samlarspel. ^^ Det stora målet i spelet måste vara att samla på sig alla baddräkter och tillbehör för de olika tjejerna. Varje tjej kan köpa över 30 baddräkter och det är tio tjejer. Sedan måste man försöka byta dräkter mellan tjejerna sinsimellan så alla får en av varje. Så 300+ baddräkter innan man har klarat EN tjej.

Det är uppbyggt likt japanska dajting-sim-spel (om du spelat något sådant). För att få en tjej att ta emot en baddräkt från en annan krävs en hel del övertalning och luskande för att ta reda på vad de olika tjejerna gillar och ge dem presenter. Det är beroendeframkallande, svårt och GALET tidsödande. :]

Än så länge har jag ca 50 baddräkter med EN tjej, så det känns inte som att jag blir klar i år, men jag blir bättre och bättre och jag är helt hooked. Bara ytterligare 250 baddräkter innan jag får mina första gamerpoints... xD

Jag tror vem som helst kan sätta sig ner och ha skoj med en shooter som t.ex. Lost Planet, men DOAX2 är nog väldigt individuellt. ^^

Permalänk
Medlem

Gamertag: Qees

Qes var uptaget

Visa signatur

Det Löser Sig...

Permalänk
Inaktiv

jisses vad många ni var... Skall bli gryymt kul när lönen kommer att köra coopspel med voicechat om någon är intresserad!

Permalänk
Medlem

Gamertag : clibb

Spel:
Gears of Wars
Dead or Alive 4
Forza 2
DiRT
PGR 3
Splinter Cell Double Agent
Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Rainbow Six Vegas

Lägg gärna till mig i friends.

Just nu har jag bara TurboDanne, skulle vara kul med lite mer vänner

Permalänk
Medlem

Vi borde komma på ett smidigt sätt att hitta spelare till olika spel eller veta vilka som spelar vad för spel så man lättare och snabbare hittar personer att spela med

Måste bara först och främst beställa live. Blir det billigast att köpa genom live eller köpa från webhallen (449kr?)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
Vi borde komma på ett smidigt sätt att hitta spelare till olika spel eller veta vilka som spelar vad för spel så man lättare och snabbare hittar personer att spela med

Måste bara först och främst beställa live. Blir det billigast att köpa genom live eller köpa från webhallen (449kr?)

Jo, det hade varit rätt fett. Alltid kul med folk i friendlistan, har bara två nu...

Är det ett helt år för 449? Isf är det ett schysst pris.

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD7 | Phenom II 960T @ x6 | Corsair Vengeance 8GB 1866 MHz | Corsair F120 SSD | ASUS 6970 DirectCu2 | CM HAF 912+ | Corsair AX 850W | LG IPS236 |

Ska du skaffa Dropbox? Passa på att ge både dig och mig 500MB extra lagringsutrymme! http://db.tt/5bFgFyXn

Permalänk
Medlem

Gamertag: Netr0pia

Mina spel:

Saint's Row
GoW
CoD 2
The Darkness
PGR 3

adda gärna

Visa signatur

Chassi: Corsair 800D | Moderkort: Asus P8P67 PRO | CPU: Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz | Minnen: Corsair 8GB 1600Mhz Vengeance | GPU: AMD XFX 6970 CrossfireX | Lagring: Samsung 840 Pro 256gb SSD, Intel 510 120gb SSD, 1000gb och 1500gb mekaniska | Kylning: Custom vattenkylning |

Permalänk
Medlem

Gamertag: Netr0pia

Mina spel:

Saint's Row
GoW
CoD 2
The Darkness
PGR 3

adda gärna

Visa signatur

Chassi: Corsair 800D | Moderkort: Asus P8P67 PRO | CPU: Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz | Minnen: Corsair 8GB 1600Mhz Vengeance | GPU: AMD XFX 6970 CrossfireX | Lagring: Samsung 840 Pro 256gb SSD, Intel 510 120gb SSD, 1000gb och 1500gb mekaniska | Kylning: Custom vattenkylning |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

*ding* update (se sida 1) :]

Mååååste ha meeeer poäääng. Jag har listat ut att om man vill ha lätta poäng så ska man leta reda på billiga filmlicensspel, så som king kong, eragon, Turtles(2007) eller open season. Men men, nu ska jag hem och hitta alla vägar på test drive... :]

Permalänk

Gamertag: baebis

Visa signatur

Intel Q6600|Antec Sonata II |Gigabyte P35-DS3|7800GT|4096Mb |900Gb HD |Logitech Z-5500|LG 22" |X-fi XtremeMusic|Philips SHP895
SteamID: Baebis
http://live.xbox.com/member/baebis

Permalänk

Yay! Jag ligger med på förstasidan! Det måste firas med ett gamercard...

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD7 | Phenom II 960T @ x6 | Corsair Vengeance 8GB 1866 MHz | Corsair F120 SSD | ASUS 6970 DirectCu2 | CM HAF 912+ | Corsair AX 850W | LG IPS236 |

Ska du skaffa Dropbox? Passa på att ge både dig och mig 500MB extra lagringsutrymme! http://db.tt/5bFgFyXn