Offset - Ett Episkt Fps GRYMT SNYGGT!

Permalänk
Medlem

Fuck teknisk data

Det är fan conceptartistsen som e sjuka. Helt vansinnigt bra är dem.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk

Ja ta det lugnt, men varför inga ragdolls?

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spunkpowa
Ja ta det lugnt, men varför inga ragdolls?

det finns nog ragdolls allt om grafiken är så avancerad...

Permalänk
Medlem

WOW!!!! Efter att sett den lilla videon så JÄVLAR vad jag längtar att få spela detta lir! Ser ut som oblivion fast 10x bättre ju Någon som vet när det är tänkt att gå guld?

Permalänk
Inaktiv

den där filmen var fin, blir fint med lite variation från alla uttjatade RPG-spel med ett fps spel i dessa miljöer osv.

Permalänk

Det var som fan, nytt från project offset. Var inne på deras hemsida i går och suckade över att det aldrig kommer några nyheter

*t has come to our attention that a video we made for internal purposes was leaked and is being spread around. Again, this video was for internal use only and we didn't intend to release it publically.

We'd like to request that news sites please not post this video.

Sam McGrath*

Gu va sämst dom är, Inte en nyhet sen 23 october sen postar dom det där.

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem

Nu börjar det likna en dark messiah klon bara. *Suck* Det här hade ju kunnat bli bra.

Permalänk

Tydligen så var det där en 1 år gammal video. Kan bli skoj ändå, hoppas man kan rida på de där feta drakarna, hade vartit ballt.

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem

http://www.gametrailers.com/player/22926.html

Jävlar vilken grafik

Edit: Var visst samma som redan postats, men denna var i HD iaf

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | OS: Nobara Linux 40

Permalänk
Medlem

Kan nog bli intressant om det blir bra multiplayer mode

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Battlefield
Det var som fan, nytt från project offset. Var inne på deras hemsida i går och suckade över att det aldrig kommer några nyheter

*t has come to our attention that a video we made for internal purposes was leaked and is being spread around. Again, this video was for internal use only and we didn't intend to release it publically.

We'd like to request that news sites please not post this video.

Sam McGrath*

Gu va sämst dom är, Inte en nyhet sen 23 october sen postar dom det där.

Får lov att hålla med.. Inte ett PIP på evigheter sen nonchar han sin fanbase .. men men

Är det verkligen 1år gammalt videon Oo ? galet

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

Är de verkligen i de stadiet där man releasear videos och sånt?

tror de har en del att göra innan de blir aktuellt med trailers.

Jag menar inte att det är fult eller så, menar bara att man inte brukar släppa trailer titt som tätt 1 vecka efter man börjat göra ett spel ( överdrift )

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
Är de verkligen i de stadiet där man releasear videos och sånt?

tror de har en del att göra innan de blir aktuellt med trailers.

Jag menar inte att det är fult eller så, menar bara att man inte brukar släppa trailer titt som tätt 1 vecka efter man börjat göra ett spel ( överdrift )

Spelet har utvecklats sedan 04 typ. Å videon släpptes av "olycka", dvs de va inte deras mening att den skulle ut till allmänheten. Dock tyckte väll någon annan i gruppen olikt ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DUNXIII
Spelet har utvecklats sedan 04 typ. Å videon släpptes av "olycka", dvs de va inte deras mening att den skulle ut till allmänheten. Dock tyckte väll någon annan i gruppen olikt ^^

nej nej, de va inte så ja menade.

ja syftade på folk i tråden som ville ha mer media från spelet.
det är väll ändå ett bra tag kvar tills de släpps?
tror de kommer mer film/screens när det är nära släpp

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Avstängd

omg nästan så att man får bonge

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
nej nej, de va inte så ja menade.

ja syftade på folk i tråden som ville ha mer media från spelet.
det är väll ändå ett bra tag kvar tills de släpps?
tror de kommer mer film/screens när det är nära släpp

jaha, jo det lär ju dröja tyvärr Men man kan ju hoppas att de kommer lagom till vintern eller något ^_^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DUNXIII
jaha, jo det lär ju dröja tyvärr Men man kan ju hoppas att de kommer lagom till vintern eller något ^_^

jag trodde det var typ 1-2 år kvar.
är inte så insatt i PO, aja så länge de inte kör nåra genvägar så äre lungt.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter_86
omg nästan så att man får bonge

Vaddå nästan? Och även om man inte får det så blöter man ner sig... tur att jag hade mysbyxorna på.

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Medlem

oj. märkte inte fören nu att det blev multipost. sorry

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
jag trodde det var typ 1-2 år kvar.
är inte så insatt i PO, aja så länge de inte kör nåra genvägar så äre lungt.

Ja jag vet ju inte heller när det kommer. Man kan bara önska att det inte tar allt för lång tid. Men igentligen får det la ta sin tid bara det blir bra som fan

Permalänk
Medlem

"Problemet" är att de fokuserar mer på att sälja motorn än slutföra spelet. De har redan sålt det till 2-3 spelföretag som ska använda sig av offset och behöver självklart hjälp och service. Så ingen, ens av utvecklarna, kan säga när deras spel kommer.

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TinMann
Vaddå nästan? Och även om man inte får det så blöter man ner sig... tur att jag hade mysbyxorna på.

haha ^^, Undrar vad kraven är.....Fast ett 80G lär räcka

Permalänk
Medlem

Vet inte om någon mer har sett att deras sida nu har uppdaterats rejält med info. Lite Screenshots osv. Jag längtar så grymmt efter ett lir som detta.

http://www.projectoffset.com/news.php

Permalänk
Medlem

Det var ett bra tag sen de uppdaerade sidan, efter det hände det ingenting.

Visa signatur

Phenom II 960t @ 4 Ghz - Gigabyte 990xa UD3 - 8 GB Corsair Vengence - Asus 560 ti @ 950/2200 Mhz - 60 GB vertex plus - 1 TB WD black - Fractal Design Tesla 650 W

Permalänk

Lär ju aldrig släppas.

Visa signatur

Give me a wooden cross

Permalänk
Avstängd

ja dom har ju inte snålat med bluret och HDR'n ^^. Men jag tycker det skriker konsoll över spelet faktiskt. dom suddiga landskapen osv.

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<