Permalänk
Medlem

The Darkness 360 vs PS3?

Vilken ska man köpa The Darkness till?
360:in eller PS3:an?

Kollat igenom en hel del filmer nu men hittar ingen större skillnad via filmer och forum. Tänkte höra en sissta gång innan jag köper det om nån har någon åsikt.

Tack & hej...

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||

Permalänk
Medlem

Ser du ingen skillnad så rekommenderar jag att du köper det till den konsollen som har den handkontroll du trivs bäst med. Jag spelar det på XBOX360 och tycker det är svinkul, har dock ingen PS3 och har inte provat det på den så jag kan inte yttra mig på den fronten...

Visa signatur

ASUS Sabertooth Z87, Intel Core i7-4770K, Corsair Vengeance LP DDR3 2x8GB, EVGA GeForce GTX 980, Samsung 850 evo 500gb ssd, Fractal Design Define R4, Corsair HX 1000W, Dell u3011 30" 2560x1600, fråga gärna om du undrar om något i min profil, hjälper gärna till om jag kan...
Hjultomtenz i BF4

Permalänk
Medlem

Finns en jämförelse video här mellan 360 och ps3. bedöm själva.

http://www.gametrailers.com/player/21123.html

Permalänk
Medlem

Jag rekomenderar 360 versionen då jag upplever att den hackar mindre samt att det finns Achievements. Men framförallt för att jag får sån jävla kramp i fingrarna utav att använda R2/L2 för att skjuta istället för R1/L1, samt att SixAxis inte alls lämpar sig för FPS spel.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

kontroll är i princip de enda som är relevant än så länge då PS3 inte är så överlägsen ännu på grund av utvecklarna..

Permalänk
Medlem

Dock så kan man se filmer på tv-apparaterna i spelet på PS3 .. Men låter ju inte så kul precis.

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bleak
Dock så kan man se filmer på tv-apparaterna i spelet på PS3 .. Men låter ju inte så kul precis.

Går på 360 också. Inte orkat se ifall det är hela filmer dom visar, men det verkar som det.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Går på 360 också. Inte orkat se ifall det är hela filmer dom visar, men det verkar som det.

Tja, dom är ju ganska långa iaf.

Hur som helst tror jag inte att det är ett köpargument för någon.

Permalänk
Medlem

Såg någon film förut på youtube att PS3:an skulle ha mer lull lull som när man kollar på en tvapparat så ska det gå tvserier osv osv på PS3:an..
Vet att det gör det på Xbox med, men att det skulle vara mera sånt lull..
Men har inte läst nått om det nu när det e släppt..

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||

Permalänk
Medlem

Håller med Balbuto, ser inte heller någon direkt skillnad på de olika versionerna. Men xboxens handkontroll är ljusår skönare plus att den har rumble

Permalänk
Medlem

Säger detsamma Xboxens handkontroll är extremt mycket skönare!
Like a glove! =D

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||