The One And Only Bot Slayer! - CS

Permalänk
Inaktiv

The One And Only Bot Slayer! - CS

Fyra oseriösa filmer som jag gjorde för ett tag sen, så klaga inte. =P
______________________________________

The One And Only Bot Slayer
http://www.youtube.com/watch?v=J8X6pQolprw
_______________________________________

The One And Only Bot Slayer - 2
http://www.youtube.com/watch?v=9DESBXnxIrs
_______________________________________

The One And Only Bot Slayer: Volume 3.0
http://www.youtube.com/watch?v=nZjILTf7yVA
_______________________________________

The One And Only Bot Slayer: Episode 4
http://www.youtube.com/watch?v=VhtauE4L-xM

Permalänk

"FRAGBITE WAS HERE"

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk
Medlem

varför är det alltid Linkin Park musik i barn cs filmer ?

Visa signatur

en dator.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nas85
varför är det alltid Linkin Park musik i barn cs filmer ?

Det kan man undra, ah sist jag spelade med bottar var då jag hade en 233MHz klockad till 240MHz och inget nätverk...
Satans P*Dbot de ser igenom väggarna

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nas85
varför är det alltid Linkin Park musik i barn cs filmer ?

Därför alla coola "hårdrockare" lyssnar på dom!!

Permalänk
Avstängd

Lite lustigt att du tar med klipp som inte visar några speciellt skickliga frags.
Inte för att skryta men jag som inte ens spelar cs längre får betydligt snyggare frags på public och pcw matcher (svårare att få fina frags med riktigt motstånd).

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

uhm är inte den där "the one and only" låten med in nån heaton film?
Och sen vafan i film nr3 springer ju alla botar med kniv, vad fan är det att spela in?

Permalänk
Medlem

Hahahaha.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ecchi-BANZAII!!!
Det kan man undra, ah sist jag spelade med bottar var då jag hade en 233MHz klockad till 240MHz och inget nätverk...
Satans P*Dbot de ser igenom väggarna

hehe P*Dbot kommer jag ihåg.. De var inte lite övernarturliga med sin WH

Visa signatur

Japp jag har dyslexi, så häng inte mig pga min grammatik.
CPU: Ryzen 7 5800X || GPU: ASUS ROG Strix RTX3070Ti OC || Moderkort: ASUS ROG Strix X570-F Gaming || RAM: 64GB 3200MHz || CPU kylare: Fractal Design Celsius S24 || Primär HDD: Samsung 980 PRO M.2 1TB

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av linppan
Därför alla coola "hårdrockare" lyssnar på dom!!

HAHAHAHahaha ahhh du gav mig ett gått skratt i allafall

Permalänk
Medlem

Så bara för att man gillar en viss grupp och råkar lägga in det i en video man gjort är man ett barn.. hmm..

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Så bara för att man gillar en viss grupp och råkar lägga in det i en video man gjort är man ett barn.. hmm..

Om det skrevs på internet så är det sant.

Eller?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Om det skrevs på internet så är det sant.

Eller?

Det stämmer mycket bra. Är själv en flitig användare av internet så jag borde veta.

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060