Inte nöjd med Samsung 226BW

Permalänk

Inte nöjd med Samsung 226BW

Jag blev inte nöjd, kanske för att jag är van vid att sitta vid en vanlig 26kg skärm. Tycker att det är skit dålig bild inne i WoW, när man springer eller rör sig så tycker jag att man kan se jätte små rutor, ser även det i windows också, det är inga vita aller svarta saker utan jag ser rutnätet, ska det vara så ? är det för att jag aldrig har haft en plattskärm innan som det tar litet tag att vänja sig ?

Tacksam för svar

Permalänk
Medlem

Vad kör du för upplösning i WoW? För att få bästa bilden måste du köra native-upplösningen som i det här fallet är 1680 x 1050.

Visa signatur

Levnadsstandarden i Sverige är numera så hög att endast ett fåtal når upp till den.

Permalänk

Jag kör det högsta, det vill säga 1680 x 1050 , altså jag ser inte rutnätet hela tiden utan jag ser det när jag tittar i olika lägen, svårt att förklara

Kanske en dum fråga men vad är det för skillnad på sladdarna man får med ?

en är stor och hel och den andra är liten som man kan sätta 2 saker på sa att det "liknar" den andra sladden

Permalänk
Avstängd

Den ena sladden är för analogt brukande, samt den andra för digitalt DVI.
Det sistnämnda alternativet är nog att föredra, om du nu har ett graffe kort med DVI anslutning.

Visa signatur

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

Permalänk
Medlem

Upplever du tearing kanske? Sätt en fast fps på 60 och testa.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.