Medisons tusenkronorsdator försenad

Permalänk
Medlem

Jag tror INTE det är en scam. Om det vore det, varför skulle han då ens försöka skaffa en leverantör som sköter frakten, fixa kontrakt med en kundservice, skaffa service avtal med mera? Hade han velat scamma så hade han kunnat göra det mycket lättare för sig. All negativ publicitet har bara satt käppar i hjulen för dem.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rillee
Blir intressant om det kommer nåra datorer i slutet på augusti då, det är jag bra tveksam till...

Det där tänket får ju dessvärre ett antal att beställa för att förhoppningsvis bli bland dem som får en maskin

Visa signatur

__________________________________________________________
| Fight Spam! Join EuroCAUCE: http://www.euro.cauce.org/ |
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Permalänk
Medlem

Det är nog ingen scam, men dom säljer väll lite datorer, blir kända, lägger ner hela skiten och åker och solar på nån strand.

Visa signatur

We are the Microsoft. Resistance is futile. You will be bluescreened!

Permalänk
Inaktiv

vad kommer det sitta i dessa datorer? 128 mb minne + 10 år gammalt 2d-grafikkort?

Permalänk
Medlem

det är ingen bra dator, men den är billig. Den har någon form av Linux inlagt. antar att den skulle duga som surf, skriv, musik eller styra htpc dator dator.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av winmine
det är ingen bra dator, men den är billig. Den har någon form av Linux inlagt. antar att den skulle duga som surf, skriv, musik eller styra htpc dator dator.

Jag ska spela Counter strike, Wow, och surfa pr0n på den om den nu kommer alltså.. skulle va jättekul :)... och skriva LOL till mina kompisar om det går.

Visa signatur

We are the Microsoft. Resistance is futile. You will be bluescreened!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nuukeer
vad kommer det sitta i dessa datorer? 128 mb minne + 10 år gammalt 2d-grafikkort?

Varför läser du inte vad som står på föregående sida istället ?
Usch, blir lite sur....Sorry för ot!

Om jag hörde några här säga att dom fick sina datorer, då kanske man skulle kunna beställa en eller fler

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nuukeer
vad kommer det sitta i dessa datorer? 128 mb minne + 10 år gammalt 2d-grafikkort?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av arcticslayer
För den som är sugen på att räkna ihop vad det borde kosta...

* Key Features Intel® Celeron 1.5 GHz CPU
* 14" Widescreen X-bright LCD
* 256 MB Ram memory
* 40 GB Hard Drive
* 802.11g Wireless LAN
* Optimized Linux operating system
* Pre-installed office and multimedia applications

Technical Specification

* CPU - Intel® Celeron® M Processor 370 (1.5 GHz, 90nm, FSB400, 1 MB L2 cache, uPGA478)
* DISPLAY - 14.0" WXGA (1280x768) TFT
* HARD DRIVE - 40 GB
* DIMENSION - 333(W) x 243(D) x 24/33.(H)mm (front/back), 2.2Kg with 6 cells Lithium-ion battery

* MEMORY - 64-bit wide DDR data channel, One 200-pin SODIMM socket, supporting DDR 333/400, 256 MB Expandable up to 1GB, based on SODIMM Modules
* STORAGE - One changeable 2.5" 9.5mm(H) HDD, Supporting Master mode IDE ATA-33/66/100/133 (Ultra DMA), One changeable 12.7mm(H) CD/DVD Combo
* VIDEO CONTROLLER - VIA PN800 integration, Shared Memory Architecture up to 64MB, 128 bit 3D graphic engine, Support analog monitor pixel resolution up to 1920x1400, Support two displays dual view
* KEYBOARD - A4 size keyboard, Built-in Touchpad with scrolling function

* SOUND SYSTEM - AC'97 2.2 Compliant Interface, 3D stereo enhanced sound system, Sound-Blaster PROTM Compatible, S/PDIF Digital output (5.1 CH), 1x Built-in Microphone, 2x Built-in Speakers
* I/O PORTS - 3x USB 2.0 ports, 1x External CRT monitor output, 1x Headphone jack, 1x Microphone jack, 1x S/PDIF output jack, 1x RJ-45 port for LAN, 1x Line-in jack, 1x DC-In jack
* PCMCIA - 1x Type II PCMCIA socket
* COMMUNICATION - 10/100BASE-TX Fast Ethernet on board, 802.11g MiniPCI Wireless LAN
* POWER - Full Range 65W AC adapter - AC input 100~240V, 47~63Hz, DC output 20V, 3.25A, Removable 6-cell Smart Li-ion battery pack, 4000/4400mAh
* SECURITY - Kensington® Lock

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk

Fick mitt paket idag ... låg en rödmålad sten i den:S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tluobrbden
Fick mitt paket idag ... låg en rödmålad sten i den:S

är du seriös?

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zsimpey
är du seriös?

Givetvis inte, tror du Medison skulle skicka ut tegelstenar och betala frakt om dom endå tänkte bluffa?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Bildbevis?

Permalänk
Medlem

...räcker inte, han kan bara fixa en kartong och lägga en sten i den.
Det är datorn på bild vi vill ha.