Permalänk
Avstängd

Logitech G15 mod?!?!?

Hej någon som vet om det finns nån mod så att hela mitt G15 blinkar i takt med musiken för när jag hade en Winamp mod så blinka bara m1 m2 m3 och MR knappen

Permalänk
Medlem

Re: Logitech G15 mod?!?!?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av gamern
Hej någon som vet om det finns nån mod så att hela mitt G15 blinkar i takt med musiken för när jag hade en Winamp mod så blinka bara m1 m2 m3 och MR knappen

Det ska finnas som dold option i Ray's G15 Winamp plugin, kan tyvärr inte säga hur man aktiverar det, skulle dock vara försiktig med det där då man ju inte vet hurpass mycket ändringar i strömstyrkan knappbelysningen tål, Finns en film på youtube där t-bordet visas med denna option aktiverad, jag tror mig ha sett en förklaring på hur det aktiveras där också.

Visa signatur

Spel/Multimediaburk: Antec P182b | Gigabyte EX58-UD5 | Core i7 920 | 3x1GB Kingston HyperX 1600mhz | Asus 9600GT Silent | 3x500gb Spinpoint | Corsair VX450 | XP Pro x86 | iPhone 3GS 16gb

Permalänk

Om du ska aktivera blinkningen med Ray's G15 Winamp plugin så ska du öppna inställnings fliken med den fjärde "soft" knappen (Dom smala precis under displayen) sedan snörra längst ned i inställningarna, håll sedan in båda ctrl knapparna och skrolla vidare så utökas menyn med två alternativ som ger dig möjlghet att slå på blink funktionen.

Glöm nu inte att du ändrar alternativ med "play" knappen

Permalänk
Medlem

http://www.g15forums.com/forum/showthread.php?t=3452

Där har du det är den bästa tycker jag hade den själv ända tills mitt G15 gick sönder *snyft*

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Medlem

Är det förresten någon som har en länk till själva blinkande g15 modden (rays g15 mod) ?
Tack på förhand

Visa signatur

CPU: Intel i7 920@ 3,2 Ghz Graphics: Saphire 4870 X2 RAM: 6 Gb DDR3 Corsair @1200 MHz Sound: Titanium Fatal1ty Motherboard: Asus P6T

Permalänk

Hj

Kan någon förklara xakt hur man får alla tagenter att blinka lr? fattar inte för 5 spänn hur man gör! jag hittar in till Winamp å de.. men hur scrollar man neråt? när jag skrollar så kommer jag ut till de vanliga där jag höjer å sänker musiken :S

Visa signatur

LaggE (Hyper Skill)

Permalänk
Medlem

Re: Hj

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hyper Skill
Kan någon förklara xakt hur man får alla tagenter att blinka lr? fattar inte för 5 spänn hur man gör! jag hittar in till Winamp å de.. men hur scrollar man neråt? när jag skrollar så kommer jag ut till de vanliga där jag höjer å sänker musiken :S

Det är ju skitenkelt, tryck på Softknapp 4, skrolla längst ner med volymhjulet, håll inne båda Ctrl-tangenterna samtidigt och skrolla ner ytterliggare, tryck Play för att stänga av/på blinket.

Visa signatur

Spel/Multimediaburk: Antec P182b | Gigabyte EX58-UD5 | Core i7 920 | 3x1GB Kingston HyperX 1600mhz | Asus 9600GT Silent | 3x500gb Spinpoint | Corsair VX450 | XP Pro x86 | iPhone 3GS 16gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hyper Skill
Kan någon förklara xakt hur man får alla tagenter att blinka lr? fattar inte för 5 spänn hur man gör! jag hittar in till Winamp å de.. men hur scrollar man neråt? när jag skrollar så kommer jag ut till de vanliga där jag höjer å sänker musiken :S

Du ska göra sakerna på tangentbordet, inte i winamp.

Visa signatur

Trololololol
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Permalänk

Re: Re: Hj

Ja men de hjälper inte med att hålla ner båda ctrl. de är de som är problemet.. å är de ngn som vet hur man gör > < dom tecknen med ett engelsk tagentbord men använder svenska i språkfältet? knapparna som är till dom tecknen sitter på komma å punkt tagenterna.

Visa signatur

LaggE (Hyper Skill)

Permalänk
Medlem

Här har du den mest idiotsäkra tutorial man kan få, video borträknat

http://img187.imageshack.us/img187/6669/tutorialledlightsbl8....
Glömde skriva att du ska aktivera dom med playknappen i slutet
Och kom ihåg att inte släppa nåt av dom andra fingrarna.

(Och nej, innan jag får frågan, det ÄR inte mitt tangentbord.)

Visa signatur

Hej, jag skapade konto när jag var 12 och tyckte att det här med födelseår på slutet av användarnamn var jättecoolt, men jag är inte aktiv nog här för att bry mig :3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AciD93
Här har du den mest idiotsäkra tutorial man kan få, video borträknat

http://img187.imageshack.us/img187/6669/tutorialledlightsbl8....
Glömde skriva att du ska aktivera dom med playknappen i slutet
Och kom ihåg att inte släppa nåt av dom andra fingrarna.

(Och nej, innan jag får frågan, det ÄR inte mitt tangentbord.)

Finns inget som heter Backlight VU Led.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

offtopic btw.
håller logitech på med nån ny version av g15?
den har ju funnits ute ett bra tag nu

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
offtopic btw.
håller logitech på med nån ny version av g15?
den har ju funnits ute ett bra tag nu

Search and thou shall find:

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...

Visa signatur

Spel/Multimediaburk: Antec P182b | Gigabyte EX58-UD5 | Core i7 920 | 3x1GB Kingston HyperX 1600mhz | Asus 9600GT Silent | 3x500gb Spinpoint | Corsair VX450 | XP Pro x86 | iPhone 3GS 16gb

Permalänk
Medlem

Det går bra för mig att scrolla och det tills jag kommer till Blacklights saken, då kan jag inte "kolla" på den, villket betyder att jag inget kan sätta den på "on"

Permalänk
Medlem

Finns det någon liknande funktion på nya G15?

Visa signatur

Nya datorn:
AMD Athlon64 X2 Dual Core 6000+ 3.0GHz -- OCZ Gold XTC (2x2048MB) DDR2 PC2-6400 800MHz -- Leadtek WinFast GeForce 8800GTX 768MB DDR3 -- Cooler Master Extreme Power 650W -- XION chassie -- G15 tangentbord -- 22" Wide Samsung 226BW -- XP PRO!