Knight online-duskussionstråd/hjälptråd

Permalänk
Avstängd

Knight online-duskussionstråd/hjälptråd

någon här som lirar det här spelet?
skulle behöva lite hjälp om någon kör på ronark servern

när man ska köra uppdragen o däda alla fåglar så hinner man inte få någon för skyttarna hinner före o ta dom.

om någon kör på samma server som mig o vill skänka lite saker skulle det va snällt också

Permalänk
Medlem

Kör på en annan server men fortfarande ett sjukt roligt spel

Visa signatur

Glider runt i hoodet med min nya tandemcykel

Permalänk

Körde detta spel lite, men tappa suget efter ha klarat första världen/staden..

Permalänk

Spelar på Diez. Grymt kul spel. ;D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bluetiger
Spelar på Diez. Grymt kul spel. ;D

Börja ares

Visa signatur

Glider runt i hoodet med min nya tandemcykel

Permalänk
Avstängd

nej! börja ronark ?

ja är på o köra om då på helt ny gubbe om vi kan fixa en svensk clan haha

ja är lvl 58 warrior nu men hade en lvl 61 warrior med raptor +7 som ja fick av någon på logos

det är lite sport i att uppgradera sina saker för har man otur som vanligt så dampar sig uppgraderingsstället så man bränner sina items

ronark är den servern som allt säljs som billigast på också

Permalänk
Medlem

Körde det för aslänge sen, level 40 eller nåt sånt blev jag. Den tiden då alla bottade i abyss

Visa signatur

PC:

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |

Permalänk
Avstängd

ja börja om på en ny priest på ronark nu säg till om ni är sugna på o börja köra så kanske vi kan fixa en clan

det kostar inget så ni kan iallfall tanka o testa skiten,ganska likt diablo2 tycker ja.

Permalänk
Medlem

Spelade detta för säkert ett par år sedan, då det var nån beta eller liknande, men skulle man inte börja betala för spelet vid nån tidpunkt?

Har för mig att jag var en lvl 50'ish priest. Spelet var bra, för att vara ett gratis mmorpg. Dock så är jag nu i den sitsen att jag kan lägga ner nån hundralapp i månaden och spela roligare spel, annars hade nog gärna hoppat in och spelat med er

Till er som inte har testat, så tycker jag att det kan vara värt ett försök. Vet dock inte hur spelet är nu, men det borde väl inte ha blivit sämre?

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Avstängd

man kan betala för o få mer xp o kunna logga in när man vill men ja är 17 o har inget visa kort så ja spelar gratis.

http://www.knightonlineworld.com/ här tankar man den om någon är sugen på o testa

det tar ganska lång tid o nå maxlvl på spelet också

Permalänk
Medlem

Spelade detta för länge länge sen. Funderar på att testa det igen. Men laggar det lika mkt apa nu förtiden eller har dom förbättrat servrarna ?

Permalänk
Avstängd

inget lagg alls nu va ja märkt av,är svårt o logga in utan premium men startat man om spelet så kommer man in

ja lirar på ronark som är en av dom lättaste servrarna o komma in på.

ja börja igår o är lvl 35 priest på ronark

det är lite kul nu för man kan merchanta saker o sälja skietn till andra spelare i staden vilket ja tror man inte kunde innan.

Permalänk
Medlem

Priserna på servrarna brukar alltid bli ap dyra på vintern och vara nästan gratis på sommaren... Undrar varför

Har haft ett antal gubbar på diez (Paper warrior, paper mage, paper rogue etc ) och körde dark lunar war om jag kommer ihåg namnet rätt. Kunde vara riktigt episka slag.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

sätta up egna stånd och så kunnde man föra när jag spelade för över ett år sedan undrar om det e nått nytt. Aja spelar ingen roll bara inte det laggar sönder. Men verkar ju på er som att det inte gör det vilket är bra.

Permalänk
Avstängd

ja började lira i sommras men kört om nu igen som priest lagg är iallfal väldigt ovanligt.
det som inte är bra med spelet när nog bara at t så många turkar kör det o dom kan ju inte ett ord på engelska.

men ni som inte kör dethär längre vad lirar ni nu ? kanske finns något roligare o köra ? men inget wow för min del

Permalänk
Medlem

Eve. Lotro

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Avstängd

Idag släpptes en ny expansion till spelet!
buggar är fixade och en massa nya saker o platser finns att gå till.
inget ser ut som innan nu längre knappt.

edit: nu suger spelet,när dom fixat dom gamla buggarna finns minst 20st nya o alla buggar tills sig bra vapen.