Här har ni ett Svenskt "settlers" webspel!

Permalänk
Medlem

Här har ni ett Svenskt "settlers" webspel!

Fick en länk av en polare till det här spelet för ett par dagar sedan, Travian heter det, är lite halvt Settlerskänsla över det och man behöver inte spela dygnet runt för att bli bra, kul tidsfördriv! Om ni känner er intresserade så kan ni ju registrera er på den här länken så får vi båda fördelar, läs mer om det precis under länken; som är:
http://www.travian.se

Både jag och den som registrerar sig får lite extra "guld" som man kan köpa olika plusfunktioner för (snabbare råvaruinsamling etc etc), men det är endast om personen som registrerar sig får en invånarmängd på 75.

Gillar ni settlers och liknande spel så tycker jag att ni ska testa det här

*Inlägg editerat av Kanel*
Referrallänk editerad. - Till reglerna >>

Permalänk

Brukade spela det ett tag. Men tyvärr var det inget alls som lockade mig, och faktumet att man hamnar granne med folk som har 400 invånare och liknande hindrar en helt från att faktiskt utveckla sitt samhälle.

Permalänk
Medlem

Fan vad segt det spelet gick, det är till för dem som har tålamod.

Dessa spel är lite roligare (mycket enligt mig)
www.arenan.com
www.knightfight.se

Permalänk

Knightfight är det tråkigaste webbspelet (samt mest meningslösa) som någonsin utvecklats. GG.

Permalänk
Medlem

Körde Travian i 8-9 månader, på svenska server 1. Trots att jag inte inte uppskattar såna här spel annars så blev jag totalt fast i det här, och spenderade sjukt mycket tid och pengar.

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk

Spelar på två servrar och kan bara nämna en fara. Folk spelar det som galningar och kör över mindre spelare. Det är bra att ha en strategi innan man börjar bara för att klara sig lite.