Värsta fylla/fylleminnen (våldsamt återupplivad ifrån de döda)

Permalänk
Medlem

Värsta fylla/fylleminnen (våldsamt återupplivad ifrån de döda)

Jaja, den här tråden är egentligen flera år gammal, har en gammal revision av den här sparad år 2003. Nåväl, den här tråden går helt enkelt ut på att berätta om era (värsta) fyllor, och kanske diskutera lite, plus att kanske sätta lite avskräckande exempel, bara så att man inte själv råkar ut för för otrevliga/jobbiga grejer .

Jag har faktiskt ett bidrag:

Efter att ha varit på Liseberg nu i juni med min gamla klass stack jag med några av mina klasskamrater hem till en kille i min klass som hade lite, ehem, etanol i drickbar form. Det här var omkring 02:00, knappast den mest lägliga tiden. Dessutom killens morsa och sov, så något "SUPARFEST YÄÄÄÄ!!! FULLT ÖS" var det ju knappast, utan vi var tvungna att vara knäpptysta.

En annan snubbe i min klass hade lite sprit/öl med sig (som han tog med sig på moppe, själv drack han ingenting), och p.g.a. det opraktiska med att behöva vara knäpptysta gick vi istället till en vägrestaurang en bit bort, och drack lite där. Jag fick i mig lakritsshot (Gajol, tvi vale!) plus en-två pilsner (Danish Gold, ingen gudanektar precis!).

De flesta inser så klart hur oerhört fjortisaktigt det hela är (liksom, vara vid någon gammal restaurang 2-3 på natten och pimpla...). En kille är "skitfull" (huruvida han fejkade eller inte har jag ännu inte fått reda på), och det blir lite halvhjärtad fotboll. Sen omkring 3-snåret skiljs de flesta åt. Jag sticker hem med några andra hem till killen som hade sprit, medan de flesta sticker hem till en annan kille i min klass som bodde en bit därifrån. Snubben på moppen sticker hem.

Väl hemma hos min klasskompis (vilket kan ha varit runt 4-snåret) går de flesta och lägger sig ganska snabbt (innan dess har min "skitfulle" klasskamrat spytt lite Gajol på toalettstolen, såg ut som ett mögelangrepp deluxe). Jag (som knappt var ett dugg berusad) somnar i en soffa. Resten somnar uppe hos min klasskompis. Stack sen hem vid 9-tiden på morgonen.

Har ännu inte druckit alkohol sen dess.

P.S. Lägg märke till skillnaden mellan fylla/fylleminnen; det är kanske inte alla som har några minnen av sina värsta fyllor...

Visa signatur

Jag är född 1991. Jag älskar att skratta.
Har Aspergers syndrom. (surprise surprise!)
Mannen på bilden har fått sig en släng av Cheerios... URP!

Permalänk

Jadu.. man har ju en del fjortisfyllor bakom sig..

Om man ska ta och ge lite råd.. drick bara tills du känner att du är på topp sedan sluta, annars går det åt helvete!

Och drick dig inte redlös med folk du inte känner, eller om dina polare är som mina, det vill säga aka Bam Margera och Steve-O xD

Jag vaknade tex i duschen en gång, helt rakad på magen och nersprayad med raklödder... skit kul!

Någara grajor till..

Om ni åker finladsbåten gör inte då som jag..

Blev givetvis skitsugen på godis i fyllan, och stoppade fickorna propp fulla med choklad... jag kan medela att det inte var en upplevelse att vakna med denna smälta choklad gegga i fickorna på morgonen, jag antog givetvis också att det var "Bam" som gjort en till kupp varpå jag nästan slog ihjäl honom xD

Detta är givetvis inte allt jag gjort på fyllan, finns mycket värre grajor, men det är nog lite för kännsligt för detta forum

Men i alla fall, huvudregeln är att alltid sluta när ni är på topp, annars går det defenitivt neråt

Visa signatur

"There's no such thing as gravity, the earth sucks!.
"we all know George Bush is an imbecill. He loves dick but he hates homosexuals.

Permalänk

Jadu den värsta fyllan jag varit med om var nog när jag och några polare kollade på en på sverige-danmark på tv och den kvällen så har vi alla med oss några öl var.

Cirka 60 minuter in på matchen så börjar vi bli lite utråkade så vi bestämemr oss för att ha en öl-hävar tävling, ( väldigt omoget av oss ) så den här kompisen drar till sin brorsas "stash" och tar ett flak harboe starköl och vi alla betalar 20 kr var som kompisen lägger på sin brors byrålåda.

Iaf så börjar vi och då har vi ställt upp 3st öl var ( vi var bara 3 st som tävlade) och den som kan dricka upp alla snabbast vinner, jag kom tvåa och han som vi är hos vinner.

Men jag nöjde mig inte utan jag ville ha revansch så jag och han som vann ställer upp 3 st öl till oss och den tredje personen som var med innan pallade inte göra om det så han bara kollade på denna gången.

Iaf så kör vi och denna gången vinner jag fast, det var lite fusk för rätt så mkt av ölen råkade jag spilla

Iaf så är vi hos han kompisen ett tag till och då hade jag druckit en 12-13 öl så jag var riktigt riktigt packad, och klockan är cirka 12 på natten.

Vi får höra ett det är fest hos en kompis så vi alla 5 pers drar på oss skorna och börjar gå mot festen, när vi kommer dit så är det väl ganska kul mest med tanke på att jag var riktigt packad, efter ett tag så märker jag att jag mår väldigt dåligt så jag drar ut lite och det var tur för när jag står utanför hans hus så börjar jag kräkas som fan och jag kräks väl en kvart eller så efter det så går jag in och lägger mig i kompisens säng och efter det så kommer jag bara ihåg att jag vaknade på golvet i kompisens rum och kompisen ligger på sängen ( antar att han knuffat ner mig ) klockan är typ halv 7 på morgonen och jag kan knappt röra mig, har allmänt ont i kroppen efter att ha sovit på ett trägolv har nackspärr och den värsta bakfyllan nånsin.

Jag går ut till hallen och ser att det är en jävla stia så jag går tillbaka till kompisen, väcker han och säger att jag drar nu han bara kollar på mig och vänder huvudet ( sa sen att han inte ens kommer ihåg att jag ahde sovit hos honom och jag börjar gå hemåt ( som tur så bor jag bara knappt en km därifrån, väl hemma så tar jag en dusch och går och lägger mig, vaknar vid kl 5 på eftermiddagen käkar middag och spenderar hela kvällen till att spela FM på datorn, bara tanken på öl gjorde mig spyfärdig.

Nu vet jag att det här var riktigt fjortisaktigt och dumt men det brukar vanligtvis inte se ut såhär utan det var mest en engångsföreteelse.

Den här fyllan var ju både bra och dålig, bra var den för det var roligt men dålig för att jag kräktes och mådde skit dagen efter.

Permalänk
Medlem

Det värsta jag har vart med om vart när det var fest hos en kille man kände lite halvdant. Givetvis hade jag och en annan kille bryggt eget öl och skulle då testa det. Hade även tatt med mig en "Beer Bong" ifrån jobbet (http://teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=db_product...) för att se ifall skiten fungerade. Hade ju givetvis jobbat hela dagen och inte käkat något alls, så läge för dricka vart det ju egentligen inte. I vanliga fall så blir jag aldrig direkt något packad på öl, då jag är rätt stor och brukar vara trött och jävligt pissnödig innan jag når en behaglig promillehalt. Har aldrig mått dåligt eller spytt utav att dricka heller.

Hursomhelst, drar ner 3 st hemmagjorda 33 cl´s på några sekunder, tar lite bål och sedan så vaknar jag upp dagen efter på soffan hemma, nyrakad, nyduschad, har nya kläder på mig samt har en tom spann och ett glas med vatten framför mig.

Antagligen så har jag lyckats ta mig hem (Är runt 1 mil sträcka) och fixat det helt själv på något vänster, eller så har någon kört hem mig. Ingen har dock sagt när jag stack eller kommit ihåg ifall jag fick skjuts, och det är mest det som jag finner riktigt obehagligt, då det är helt svart under den natten och jag knappast kunde vart i ett tillstånd där jag kunde raka mig. Lägg sedan till att jag filmades under hela natten och utifrån vad jag har sett så vart det en fjortisfylla deluxe, så jag slog de flesta blåa och gula, skrek att jag vart salongsberusad konstant och spydde lite varstans. Skedde för runt ett halvårs sedan.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

Hehe Bi99uy..

Man har väl haft blackouts jag med, men det där lät lite obehagligt xD

Visa signatur

"There's no such thing as gravity, the earth sucks!.
"we all know George Bush is an imbecill. He loves dick but he hates homosexuals.

Permalänk
Medlem

De värsta minnena kommer man ju inte ihåg Som tur är...

Mitt värsta fylleminne som nykter var nog för ett gott antal år sen.. Jag var kanske 14-15 och hade inte börjat dricka än. Dock hade mina kompisar börjat. Så.. jag var ute på en vanlig fjortisfyllerunda med två vänner som var ganska så berusade. Den ena mer än den andra. Först gick vi på i en liten skogsdunge nära ett hamnområde... Sen satte vi oss ner på ett nerfallet träd. Plötsligt stiger den mer fulle av mina kompisar upp, drar ner byxorna och skiter mindre än en meter från oss. Vi skriker åt honom och han springer iväg ut i skogen. 5 minuter senare kommer han tillbaka och luktar skit på långt håll.

Så vi gick vidare och kom till en strand. De drack några öl till (den nyktrare av dem är ganska stor och tål en hel jävla massa. Den andra kan inte kontrollera sitt drickande) och plötsligt sprang den ena ut i vattnet. Han hann bara en bit ut innan han föll. Så var det bara att dra upp honom före han drunknade. Första gången på kvällen jag räddade livet på honom.

Vi kom fram till att det inte var någon bra ide att vara nära vatten med honom, så vi började gå tillbaka. När vi går längs vägen kommer han på att han är pissnödig och drar ner byxorna mitt på vägen precis när en bil kör förbi. Sen kan han inte dra upp dem själv, så då får man hjälpa honom med det också. När vi gått en bit till börjar han gå dåligt (han hade druckit mer och mer hela tiden) och faller plötsligt. Så jag tar i honom och stöder honom så att han ska kunna gå rakt. Han säger att han kan gå själv.. jag springer fram till den andra kompisen som går en bit framför och funderar vad vi ska köra med kompis nr1. Plötsligt hör jag en duns bakom mig och såg kompis nr1 i ett dike. Han har huvudet halv under vattnet... jag springer igen fram och drar upp honom. Andra gången man räddade livet på honom. Vi gå vidare och hittar en parkbänk som vi sätter honom på.

Vi har lite juice åt honom. Vi tvingar i honom det och väntar på att han ska piggna till. Han håller på att bli medvetslös och vi står och daskar honom på kinderna, sparkar honom på benen, drar upp honom och går i cirklar med honom och allt. Sen kvicknar han till och kan knappt gå igen. Vi funderar på att ringa en ambulans, men det verkar gå bra för honom. Så går vi nåt hundratal meter igen in mot stan. Plötsligt stannar han till och ställer sig vid vägrenen. Man ser att han försöker spy men inget kommer upp. Så jag ställer mig bakom honom och gör Heimlich manövern... sen kommer en handfull jävligt stora brödbitar upp och han får luft igen. Efter ytterligare en halvtimme ringer vi efter hans morsa som kommer efter honom. Efter det har jag inte druckit med honom en enda gång.

---

Mina egna värsta fylleminnen är nog... bland annat från min kompis 18års fest. Då drack jag en liter Brandy (38.5%)... fast jag gav bort en del men inte mer än kanske 2-3dl. Dessutom drack jag en öl, en cider och ett par glas skumvin. Det gjorde jag på kanske en timme. Sen minns jag inget mellan klockan 9 och klockan 12 då jag var hemma och kramade wc-stolen. De sa att jag spytt i 1,5 timme och sen luggit på den iskalla gräsmattan tills nån kompis kört hem mig.

En annan gång var när jag skulle ut med ett par kompisar. Det hela började med några öl i bilen, sen en cider på stan, sen in på krogen där jag drack en vodka sour, en tequila shot och en absinth. Sen vidare till en annan krog där jag drack en diablo och en hot shot. Tillbaka till krog 1 där jag drack en vodka sour och en absinth till. Sen kommer jag inte ihåg mer förräns nästa morgon när jag vaknade upp med ett badrum som luktade absinth.

MEN... vanligtvis dricker jag inte alls så mycket. Jag brukar vara den nyktraste i gänget. De två gångerna är de enda jag spytt och haft baksmälla.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Alkohol blandat med annat godis = Förföljelsemani och spyor utöver det vanliga.

EDIT: nuff said

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk

Men fan, är absinth så potent som folk säger, är det som en drog och helt lagligt?..

Visa signatur

"There's no such thing as gravity, the earth sucks!.
"we all know George Bush is an imbecill. He loves dick but he hates homosexuals.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bowler hat
Men fan, är absinth så potent som folk säger, är det som en drog och helt lagligt?..

Innehåller ju inte samma mängd malört (finns det ens det längre?) som förr. Det är bara ruskigt hög alkoholhalt och smakar skit (ja, jag har smakat det). Egentligen ska man väl blanda ut det. Förr blev ju folk beroende av skiten (precis som med all annan alkohol) och det dracks mer Absint än öl (i vissa länder).

EDIT: Ändrade lite i texten.

Finns en del intressant att läsa här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Absint

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Innehåller ju inte samma mängd malört (finns det ens det längre?) som förr. Det är bara ruskigt hög alkoholhalt och smakar skit (ja, jag har smakat det). Egentligen ska man väl blanda ut det.

Malörten är olaglig i de flesta länder i EU. Enligt vad jag vet är det bara Schweiz, Storbrittanien, Portugal och Spanien som tillåter Absinth med malört. Frankrike tror jag har nån sorts blandlag. I Finland (och Sverige också tror jag) är Absinth bara jävla stark alkohol (60-85%) som vanligtvis dricks utblandat med vatten och en massa socker.

Edit: Och nej, Absinth är inte en drog (även om den klassas som lätt partydrog i vissa länder) och orsakar inte halucinationer. Dock rekommenderas det inte, eftersom det är praktiskt taget omöjligt att hålla reda på hur mycket man får i sig på grund av styrkan.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Malörten är olaglig i de flesta länder i EU. Enligt vad jag vet är det bara Schweiz, Storbrittanien, Portugal och Spanien som tillåter Absinth med malört. Frankrike tror jag har nån sorts blandlag. I Finland (och Sverige också tror jag) är Absinth bara jävla stark alkohol (60-85%) som vanligtvis dricks utblandat med vatten och en massa socker.

Edit: Och nej, Absinth är inte en drog (även om den klassas som lätt partydrog i vissa länder) och orsakar inte halucinationer. Dock rekommenderas det inte, eftersom det är praktiskt taget omöjligt att hålla reda på hur mycket man får i sig på grund av styrkan.

Jag har då aldrig sett Absint här i Sverige. Den Absinten mina polare köpte när vi var i Prag hade en alkoholhalt på 73%. Vi hittade också någon Absint med en hel malört liggandes i.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Första gången jag drack, var 16 då. Halsade en 1l absolut med en polare och sippade baileys, jag klarade mig dock bra fick pirr den natten och min första blowjob! Kan inte säga mer ;D Har aldrig varit så full att jag spytt hittills iaf, är iofs bara 18

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Avstängd

En hemmafest ngn gån så var det bärs och jägermeister. Jägermeistern tog ut mig, jag mådde inte så bra i magen sen.
Annars så har det varit en massa som hänt, minns att bl.a. efter lite vodka så tog jag och en polare en jädrans promenad, flera kilometer, vi sov lite varstans på vägen.

edit: Ang. absint, hört att det finns folk som smugglar in det i sverige som med allt annat olagligt.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem
Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem

Ska berätta om min värsta fylla sen:D

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk

Värsta ångesten pågrund av fylle var iaf följande...

Jag var på festival. Det var sista kvällen och som ni säkert vet så blir det ett sjöslag utan like då.
När kvällen lider mot sitt slut så ligger jag med halva kroppen i tältet mer eller mindre utslagen.
Då kommer där en tjej och mer eller mindre hoppar på mig. Hade jag varit en tjej och det varit en kille hade det klassats som våldtäkt!
Med tanke på mitt tillstånd så var det ganska besvärligt och jävligt och när min telefon ringer slänger jag på mina kläder och springer iväg (vaknade väl till och insåg vad som hände).
Dagen efter när jag väl insett vad som hänt och med vem så slår ångesten mig som en slägga i nyllet.
Jag var nämligen 100% säker på att jag hade hela alfabetet i könssjukdomar.
Allt från aids till syfilis.
Min sexlust försvann helt i nästan två månader (helt seriös). Kollade knappt på tjejer.
Jag gick runt med grov ångest hela tiden och tror aldrig att jag mått så dåligt psykiskt som jag gjorde då.
Som ni säkert vet så kan man ju inte testa sig med en gång utan man måste vänta lite så det gjorde ju inte saken bättre...

Nåja, vad vill jag ha sagt?
Don't drink and drive

Återkommer väl med mer ångestfyllda minnen from the crypt senare när jag kommer på något som man faktiskt kan skratta åt istället för att må dåligt av

Permalänk
Medlem

Testade du dig då?

Permalänk
Medlem

Vaknade på morgonen efter en blöt kväll på krogen i en lägenhet jag inte kände igen. Tjejen som låg bredvid mig i sängen kände jag inte heller igen :/ Klädde på mig och drog rätt snabbt. Tur att tjejen inte var allt för ful, det hade blivit svårt att förklara för polarna sen!

Fattar inte att jag får feta minnesluckor såfort jag dricker :/

Tydligen hade jag raggat som fan på tjejen hela kvällen och lyckats förlja med henne hem när krogen slog igen. Illa...

Visa signatur

NZXT H6 · NZXT C850 · STRIX B650E-F · 7800X3D · ASRock 7900XT · G.Skill 32GB DDR5-6000 · WD Black 2TB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Testade du dig då?

Jo jag gjorde ju det.
Grov ångest. Jag var som sagt 100% säker på att jag hade något.
Så det var ingen frågan om huruvida jag hade något eller ej, utan det handlade om VAD jag hade.

Men... lyckligvis så var jag frisk som en nötkärna

Dodged that bullet!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arganis
Första gången jag drack, var 16 då. Halsade en 1l absolut med en polare och sippade baileys, jag klarade mig dock bra fick pirr den natten och min första blowjob! Kan inte säga mer ;D Har aldrig varit så full att jag spytt hittills iaf, är iofs bara 18

Du drack en halvliter absolut+baileys första gången? Du kunde haft mycket känsel i.. extremiteterna sen xD

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tim2k
Vaknade på morgonen efter en blöt kväll på krogen i en lägenhet jag inte kände igen. Tjejen som låg bredvid mig i sängen kände jag inte heller igen :/ Klädde på mig och drog rätt snabbt. Tur att tjejen inte var allt för ful, det hade blivit svårt att förklara för polarna sen!

Fattar inte att jag får feta minnesluckor såfort jag dricker :/

Tydligen hade jag raggat som fan på tjejen hela kvällen och lyckats förlja med henne hem när krogen slog igen. Illa...

Illa?

Om du fick följa med henne och hon inte var allt för ful är det ju jackpot

Åtminstone ifall du var singel vid det tillfället. Annars är det ajja bajja

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Nja om man tänker så var det ju rätt ballt. Men grejen var att jag inte kom ihåg ett skit, vilket är lite jobbigt. Kul om jag skulle träffa henne på stan nu liksom... doh. xD

Visa signatur

NZXT H6 · NZXT C850 · STRIX B650E-F · 7800X3D · ASRock 7900XT · G.Skill 32GB DDR5-6000 · WD Black 2TB

Permalänk
Medlem

Eeeh ingen som gjort nått riktigt illa nån gång då, menar inte bara att bli full, spy och fyllecell.

Detta är det absolut värsta jag gjort när jag varigt ute och festat:
Var i stort sett en vanlig festar helg, hemma hos en polare först och hadde lite förfest innan vi bestämde os för att dra ner på stan. Drar in på ett ställe och dricker lite mer (några öl, nån drink/shot, inte mer än "vanligt"). Sen är allt "svart" har inget minne alls till jag vaknar upp under Götaälvsbron (stor jävla klaffbro mitt i Göteborg).
Springer ett tag på små gångbroar och trappor/stegar och annan skit som fanns där under och försöker hitta en väg ut som är öppen. Alla utgångar var dock stängda med galler och lås. Efter ett tag hittar jag ett järnrör som jag går loss på en ståldörr med (tillläga att jag varken har min jack på mig eller min mobil att ringa någon med).
Efter ett tags bankande och bändandes med järnröret så öppnas dörren och jag möts av två poliser som undrar vad jag håller på med. Efter ett kort förhör i baksätet på en polisbil så bestämmer sig båda poliserna att jag nu ändå verkar ganska nykter och vaken och skör hem mig istället för att ta mig till polishuset. Väl hemma inser jag ju att jag inte har nycklar men lyckas öppna ett fönster och komma in (tur att man bodde på botten våningen då).
Slutnotan blev att jag blev dömd till dagsböter för skadegörelse och fick betal reparationerna på en ståldörr.
Riktigt dyr "fylla" som jag fortfarande får ångest av när jag tänker på det.

Permalänk

Jag är nog fan rätt mild på fyllan ändå.
Brukar mest bli ångestfyllda bakfyllor för att jag orsakat antingen fysisk eller psykisk skada på mig själv (t.ex genom att hångla upp den där groteska bruden vilket kan resultera i både psykisk och fysisk).
Eller groteska kanske var kanske till att ta i men det har ju varit en del mindre åtrovärda.

Permalänk
Medlem

Fan kryll finns det rum o skit under götaälvbron?

HApp då är det dags för min fyllebekännelse då!

Jo då var det så att jag och ett par gamla lumparpolare skulle göra ett fjolligt uppträdande på hans systers firnade av attt det var bara 100dagar kvar till studenten. Vi skulle klä ut oss till olika saker och se väldigt fjolliga ut. Själv hade jag då ett par trashiga jeans som var uppklippta så att båfa skinkorna kom fram. Hade ju då inga kalsonger på mig heller. Sen skulle jag ha en skinnjacka och en skinnmössa med en kedja i och sen även ett par skinnhandskar med nitar. Som är avklippta. Skinnjackan skulle ju slänga av på scen.:P

Börjar då med förfest o lite genomgång på vad vi ska göra på scen hemma hos ena kompisen. Sticker sen till Hardrock Café där allt är. Där efter att man betalat entren och så så får man en eller två gratisdrinkar per sittplats. Och då ser vi ju även att det var ett antal bord där det inte kommit några. Vad gör man då? Jo samlar ihop alla gratisdrinkbiljetterna! Och för att göra det där uppträdandet så ville man ju helst inte vara helt nykter. Och med alla dessa gratisdrinkar vi nu hade så böjade vi ju såklart dricka rätt mycket! Vi hade trevligt o så. Sen kommer jag bara ihåg lite smågrejjer efter det. KOmmer inte ihåg att vi uppträdde men det gjorde vi. Kommer ihåg att jag blev lite smiskad aav lite tjejer efteråt och att vakterna sa åt mig att byta om till mina vanliga kläder igen. Efter 3dje gången de sa det så slängde de ut mig.

kommer nu inte ihåg speciellt mycket längre. Var inne och gick på på nåt industriområde nånstans. Tänkte ju gå hem och var nyinflyttad i Mölndal då. Nästa som jag kommer ihåg är hur jag går i en skog utmed en väg. Börjar fundera på vart fan jag är och ser ett IKEA på andra sidan en stor å! Hmm det måste ju vara IKEA i Kållerred såklart tänkte jag. och funderade på hur jag skulle ta mig över. Men ändrade mig tillslut och gick upp till vägen för att kolla på skyltarna. Var på väg att hoppa i för att simma över ett tag. Kommer upp till vägen och hittar lite skyltar. Hmmm. Gråbo var skyltat och angered. Och nåt mer HJällbo kanske?:/.

Börjar ju tycka att detta är jobbigt då klockan var iallafall 3-4 nångång på natten. Var även lerig, blöt, hade väldigt lite kläder på mig(sönderklippta jeans skinngubbhatten med en kedja och skinnhandskarna och ett par skor). Började nu fundera på hur jag hamnat där jag hade hamnat och hur jag skulle ta mig hem! Börjar lifta men av förklarliga skäl så var det ingen som stannade för attt ta upp mig. Börjar då gå tillbaka en bit tills jag ser en spårvagn åka långt ute på ett fält. YES! Springer över fältet och ett lerigt dike. Kommer då tillslut till spåret. Börjar följa det. Det går även vid tågrälsen. Möter på ett par rälsarbetare som undrar vad jag håller på med. Berättar lite smått. och de säger att jag måste gå utanför spåren annars måste de stänga ner hela tågtrafiken. Okej okej. KOmmer tillslut fram till Ale eller nåt. Där skulle 4an komma om ca 10 min! ja!! Börjar ju skämmas lite för hur jag ser ut också då det börjar vara en del människor som åker till arbetet nu. Var nog en fredag. Sätter mig och väntar. Så komem rspårvagnen och jag går upp på den o tar en tidning läser lite. Sen en halvtimme senare så är den framm vid Mölndalös station. Tar tidningen och håller den bakom arslet. Strax innan jag komemr hem så frågar en kvinna om jag tycker det är varmt ute. Nej säger jag och berättar vad jag varit med om. -Stackars dig, sa hon då. KOmmer hem har ingen nyckel eller nånting heller. Går och bonkar på brorsans fönster tills han öppnar. Tur att man bor på bottenplan:). Har rivmärken på hela överkroppen från träd o skit i skogen. Skorna är leriga och halvt förstörda. Har inga ägodelar heller.

Dagen efter så åker jag in till Hard rock och får en del av mina grejjer som jag saknar. Dock inte mitt halsband, ring och ett handledsband. Allt var presenter.
Även min ena kompis som var där som höll i det blev rätt full. och gick och käkade på Burgerking tog en taxi och åkte hem. Då var klockan typ halv 12. Han var konferencier:D

Har aldrig träffat på nån efteråt som känt igen mig iaf. Tur det. Nu är det ju ändå 1.5 år sen:) Men det khade varit kul att veta vad man gjorde de 4-6 timmar som jag har minneslucka. Blev rätt förvånad när jag helt plötsligt får medventadet tillbaka iaf:P Helt plötsligt kan man börja tänka istället för att vara som en vandrande Zombie. Ganska läskig natt det där:P

Sen tycker jag att det är rätt illa av Hard Rock att slänga ut en så full människa som jag bör ha varit. Dock så har jag en tendens att inte se lika full ut som jag är.

Sen är det lite fjortisfyllor man haft och en studentfest som jag ställde mig och pissade på dansgolvet och hamnade hos förhör hos polisen men hamnade inte i fyllecell trots att jag knappt kommer ihåg förhöret:D

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Fjortisfylla is the shit
Hänger typ varje helg

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Är med i ett sexmästeri där alla är lika glada i spriten så det går av naturliga skäl rätt vilt till när vi festar. Iaf så var jag och några polare i slottskogen och lekte och drack öl. Efter ett par timmar med öl och lek börjar minnena svikta. Vaknar upp dagen efter med världens blykeps och ringer min polare och det första båda brister ut är "va faen gjorde vi igår?". Vi lyckas iaf pussla ihop kvällen efter ett tag. Efter slottskogen bestämmer vi oss för att ta oss till chalmers för att se om det är nåt drag där. På vagnen dit härjar vi som satan med en fotboll vi hade. Sen hittar vi nåra som spelar ett ölspel där vi slår oss ner. Efter ett tag känner jag att jag fått nog och drar kastspyan 2 meter ifrån ringen av deltagare medans min poalre ställer sig o pissar ungefär på samma ställe. Efter det sitter vi i bastun tillsammans med massa folk. Nån som jag inte känner sitter och tokstöter på nån brud och jag får för mig att han snackar skit eller nåt och häller ut min öl i nacken på honom. Han blir förbannad (inte helt oväntat kanske) och jag känner att jag gjort mitt o drar mig därifrån. Efter bastun har vi försökt tagit oss in på nån tillställning i närheten men blivit avvisade och begivit oss hemmåt.

Visa signatur

"Say unto thine own heart, I am mine own redeemer"
Don't touch me when I'm crazy of that airplane glue

Permalänk
Medlem

Åkte på Wasa By Night 2006, en tillställning egentligen för nya studerande i staden för att uppleva partylivet där. Man samlar 8 stämplar, får en stämpel per drikn och krog, och har du alla 8 kan du lösa ut en t-shirt med årets tryck. Alla som bor och har nära till stan är ute och super. På en onsdag.

Förfestar lätt på 0.5 liter jäger + ett par öl, sen ut på krogen och man han inte få sig en t-shirt pga man lämnade på ett ställe med mycket folk. Blir kraftit berusad, har svaga minnen av valomerkki, sen blir det till att slockna sittandes på trottoarkanten utanför krogen vad jag hört. Vaknar i fyllecell av att man spyr och har ingen aning om någonting. Ganska kraftig ångest efter detta.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk

Ljungbydagarna i sommras då.
Hade druckit någon cider av starkare lagret blev någora till framemot kvällen.

går runt nere på stan. raggar halft upp en brud ^^ dock inget man vill ha.
fortsätter vinglar runt där nere hamnar nästan i bråk med lite folk. 2-3 tjejer flyger fram o hälsar, här börjar det slockana för ögonen. såg inte ens vilka det var och de kände iaf igen mig men vilka det var vet jag inte ännu går runt där nere någon timme vinglar på något vänster hemåt (4km) när jag kommit hem så har jag både med mig pengar och ÖL..

inte fan vet jag hur jag kom hem eller hur jag fick med mig öl och jag hade inga pengar med mig ner och hur fan får man med sig pengar hem ?

skulle gärna gjort om den där kvällen iaf.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Humm får väl bli en korridorsfest.

Började med förfest med en en halvliter Jäger redbull, blev monsterknökad men skulle ändå ha citron till tequilan som skulle drickas.
Så vi begav oss mot ica som hade öppet till 22. Snor en stor och en liten sån barnkundvagn och drar med mig upp i korridoren 3 trappor upp..
Sen är det svart.. har tydligen suttit i en kundvagn och skrikit
"Attention! C'est un transport tres important!" vilket betyder typ lystring, detta är en viktig transport.. "
Sen har jag tydligen blivit utelåst på balkongen, och där väl börjat kasta ut grillar och cyklar. Jag är inte välkommen dit igen

Visa signatur

Citera för svar..