Permalänk
Medlem

Rank i BF2

Har ett störande "problem" med BF2... verkar som spelet vägrar ge mig min nästa rank.

Har väntat sen 2007-08-19 på ranken! Så LÅNG tid ska det inte ta!

Ranken jag väntar på är följande

20.000 poäng

First Sergeant
• Basic Knife Combat Badge
• Basic Pistol Combat Badge
• Basic Assault Combat Badge
• Basic Anti-tank Combat Badge
• Basic Sniper Combat Badge
• Basic Spec Ops Combat Badge
• Basic Support Combat Badge
• Basic Engineer Combat Badge
• Basic Medic Combat Badge

Jag har allting som krävs..

Vad ska man göra?

Mvh
Martin

Permalänk
Medlem

Har du 20 000 poäng då?

Och vad heter du in-game?

Visa signatur

Ingen är perfekt inte ens Najk!

Permalänk
Medlem

Ja jag har 20 000poäng, typ 23-24 nu.

Heter [SWE]-SpecC

Börjar tröttna på att vänta nu..

Permalänk

Kontakta EAs support kanske?

I övrigt så är det ju BF2 du spelar, jag vet hur det är, är faktiskt nära på att bli samma rang, har 17000 poäng nu, alla medaljer också. Får hoppas det funkar för mig.

Permalänk
Medlem

BF2 är fortfarande ganska buggit, hadde typ 5k mer poäng en vad som behövdes o alla medaljer som man behövde fick inte min rank elller jo efter ett tag. Så om du inte fått den inom en vecka eller så skulle jag mejla supporten

Permalänk
Medlem

Supporten är kontaktad.

Tycker inte man ska behöva vänta över 1½ månad eller hur länge de nu är. Tog sista medaljen som krävdes i augusti.. de är ju ett tag sen.

Permalänk
Medlem

Du är nu Master sergeant, och man kan bara bli antingen Master sergeant eller First sergeant. Blir man Master sergeant kan man inte bli First sergeant. Graderna är f.ö. jämställda.

Samma förhållande existerar för Master gunnery sergeant och Sergeant major. Fast jag tycker att Master gunnery sergeant (som vid första anblick verkar ha lägre status) är häftigare eftersom det är en väldigt ovanlig gradbeteckning i BF2.

Permalänk

Jag har redan alla medaljer jag behöver för nästa rang, så det blir häftigt att ha lite ovanlig jämfört med de andra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Password
Du är nu Master sergeant, och man kan bara bli antingen Master sergeant eller First sergeant. Blir man Master sergeant kan man inte bli First sergeant. Graderna är f.ö. jämställda.

Samma förhållande existerar för Master gunnery sergeant och Sergeant major. Fast jag tycker att Master gunnery sergeant (som vid första anblick verkar ha lägre status) är häftigare eftersom det är en väldigt ovanlig gradbeteckning i BF2.

Ok! De låter vettigt!

Men tycker de är konstigt att min progress bar till nästa rank är i topp. Tycker den borde bli nollställd.

Aja de är bara att fortsätta spela och kämpa mot 50 000poäng!

Permalänk

anledningen är att du inte hade alla utmärkelser som krävdes när du kom till 20000 poäng utan du fattades någon då och har fått den efter du fick 20000 poäng därmed fick du den andra ranken o måste vänta tills du har 50000 poäng istället!

Jag är i exakt samma situation själv undrade i flera månader vad felet var men jag tog tag i det denna veckan o hittade ett svar på frågan bara att kämpa på tills 50000 istället, man får ändå ingen ny unlock på 20000 nivån.

Permalänk
Medlem

jepp de är väl det som gäller

Tycker ändå de är konstigt att min mätare står på fullt! Tycker den borde nollställas när jag fick ranken.