Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
hehe bara AI spelaren blir bättre än Arbitern i halo 3 för den AI:n var kass!

Jepp, han var inte alls bra, så vi får hoppas army of two har bättre.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höken
Måste man förhandsboka något bara för att det verkar kul?
När det spelet kommer kanske din xbox har pajat eller så har det dykt upp tre andra spel du hellre vill lägga pengarna på...

Öh, dummaste någosin. Varför köper du skaer, för det är tråkigt?

Permalänk
Medlem

Tjo

Går i tankarna på att köpa en elite, men vilka tillbehör behöver man till?

En extra trådlös kontroller, vad mer rekommenderas?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av damp81
Tjo

Går i tankarna på att köpa en elite, men vilka tillbehör behöver man till?

En extra trådlös kontroller, vad mer rekommenderas?

Om det är till trådlösa är då isf laddare rekommenderad, om man inte har en massa vanliga uppladdningsbara batterier hemma.

Själv har jag förhandsbokat Half-Life 2 Orange Box. Rekommenderar också Bioshock. Vill man köra Co-op så rekommenderar jag Gears Of War. Provade beta versionen av Call of Duty 4, och det verkar EXTREMT lovande!

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xans
Glömde bort att Xboxen inte är regionsfri, är bortskämd med PS3:an

Fråga Hur får man kontakt med Xboxen via PCn för att streama och tanka saker? Jag försökte göra som MS sa, de ville att ajg skulle tanka ner Zune programvara etc massa skit.... det funkade såklart inte. Hjälp mig snälla...

Dra ner transcode 360, ta bort brandväggen på datorn, connecta 360:it till transcode 360 (hitta datorn när du söker på 360:it) och njut

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MephistoisBlind
Provade beta versionen av Call of Duty 4, och det verkar EXTREMT lovande!

Jo Call of Duty 4 betan var väldigt underhållande.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

haha verkligen :), få får la hoppas

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Öh, dummaste någosin. Varför köper du skaer, för det är tråkigt?

Betoningen skall ligga på förhandsboka, jag försöker inte säga att man inte skall köpa roliga saker.
Frågan jag ställde var alltså varför man skall förhandsboka något när man lika gärna kan köpa det när det kommer.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höken

Frågan jag ställde var alltså varför man skall förhandsboka något när man lika gärna kan köpa det när det kommer.

För att slippa springa hela stan runt efter ett ex på releasedagen kanske? Och nej man vill inte vänta en vecka efter liret har släppts.

///neruuuu

Visa signatur

Give me a wooden cross

Permalänk
Medlem

Det är ju bara att beställa på typ cdon eller något, orka dra in till stan.

Permalänk
Medlem

hur kopplar jag in ett par hörlurar till min 360 på bästa sätt om jag inte vill plugga in via en förstärkare?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höken
Betoningen skall ligga på förhandsboka, jag försöker inte säga att man inte skall köpa roliga saker.
Frågan jag ställde var alltså varför man skall förhandsboka något när man lika gärna kan köpa det när det kommer.

För förhandsbokar man på en online butik så får man det ofta på release dagen. Att få det några dagar tidigare än att vänta med att boka tills det är släppt och sedan beställa är säkert värt en del för några.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av beaatch
hur kopplar jag in ett par hörlurar till min 360 på bästa sätt om jag inte vill plugga in via en förstärkare?

Går det ens?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Går det ens?

japp. om man har lättdrivna lurar och nöjer sig med fast volym. (annat än det som kan ändras i spelet då)

annars är http://prisjakt.se/kategori.php?k=152 lösningen. (är ju iof också en förstärkare men men. praktiskt att ha också)

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höken
Frågan jag ställde var alltså varför man skall förhandsboka något när man lika gärna kan köpa det när det kommer.

Har man det som jag där det bara finns en butik som säljer 360 spel där man bor. Och 360 spelen kostar 800 kr, plus att det tar 2 månader innan butiken får in ett spel efter releasen. Jag tjänar ett par hundra på att förhandsboka och får det dessutom på releasedagen.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Någon mer som längtar tills Puzzle Quest släpps till xbla? Verkar riktigt roligt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höken
Det är ju bara att beställa på typ cdon eller något, orka dra in till stan.

Jo visst, men om du ändå ska ha det så kan du lika bra förboka det, få det ett par dagar innan det kommer ut i butik. Du kan liksom alltid avbeställa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MephistoisBlind
Har man det som jag där det bara finns en butik som säljer 360 spel där man bor. Och 360 spelen kostar 800 kr, plus att det tar 2 månader innan butiken får in ett spel efter releasen. Jag tjänar ett par hundra på att förhandsboka och får det dessutom på releasedagen.

Kanske du skulle ha tänkt på innan du bosatte dig på månen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höken
Kanske du skulle ha tänkt på innan du bosatte dig på månen?

Tja beror på, har alltid fått mina spel billigare genom att beställa dem Butiker är oftast svindyra. T.ex. game som finns här vill ha alldeles för mycket.

Dock nu behöver jag beställa alla mina 360 spel ^^ men kostar mig bara runt 380 kr styck ^^.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Någon som har spelat PGR4 Demot än?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cLIBB
Någon som har spelat PGR4 Demot än?

Japp... det är ganska okej faktist

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

Vet någon om det kommer att gå att få tag i joysticken till Ace Combat 6 i sverige?

Permalänk
Medlem

snart är de dags! The Orange Box släpps om 8 dar

http://xbox360.ign.com/articles/826/826062p1.html

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
snart är de dags! The Orange Box släpps om 8 dar

http://xbox360.ign.com/articles/826/826062p1.html

Andra spelar det nu på PC iofs..

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KlockreN
Någon mer som längtar tills Puzzle Quest släpps till xbla? Verkar riktigt roligt!

Startade det precis och blev Enormt (i positiv bemärkelse) överaskad när jag märkte att det utspelas i samma värld som dom tokbra Warlords Battlecry liren. Det har till och med samma världskarta som 3:an.

Synd bara att man inte kan köra som några av dom onda raserna.

Märkte nu att dom har återanvänt en hel del av ljuden och rösterna från Warlords spelen... en hel del återanvända fraser. Det är som att återuppta en gammal bekantskap

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
snart är de dags! The Orange Box släpps om 8 dar

http://xbox360.ign.com/articles/826/826062p1.html

Själv har man förhandsbokat för en vecka sen och kan inte vänta!

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MephistoisBlind
Själv har man förhandsbokat för en vecka sen och kan inte vänta!

Kan säga att allt i orange box rockar.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MephistoisBlind
Själv har man förhandsbokat för en vecka sen och kan inte vänta!

Hur kan ni förboka en vecka innan!? Jag brukar boka typ 1 eller 1 halv år innan, mer känsla då:P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I`m
Kan säga att allt i orange box rockar.

Måste man spela igenom typ, själva vanliga Half-Life 2 för att kunna spela Episode One? Är det flera skivor i fodralet?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Hur kan ni förboka en vecka innan!? Jag brukar boka typ 1 eller 1 halv år innan, mer känsla då:P

Inte en vecka innan. Jag förhandsbokade en vecka innan jag skrev det dära inlägget.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Måste man spela igenom typ, själva vanliga Half-Life 2 för att kunna spela Episode One? Är det flera skivor i fodralet?

Man får fram en liten ghetto meny där man kan välja vad man skall köra för något, så nej, du behöver inte köra HL2 för att spela Portal tex. Allt är på en skiva.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum