Permalänk
Moderator
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kax
Vad jag kan se har ingen postat bilder på det nya skyddet, så jag gör det.

http://www.maxconsole.net/content_img/wiinol_copy1.jpg

Inte allt för vackra, eller vad säger ni? Kanske ser bättre ut i verkligheten...

/Kax

Ja bannern var ju fin.-.. :/

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Sådär... ser ut som en blöja ungefär...

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Kasst att man bara kan ladda ner Ds spel till sitt ds från den kommande channeln, hade varit mycket roligare om det var wii spel demos, själv har jag inget ds så för mig e det helt kasst men spel trailers e ju rätt coolt, fast dom kommer ju upp på sidor som gametrailerså liknande direkt efter. (lite smått besviken) Antar att det e utrymmet på wiit som sviker?

Tror den nya channeln heter everybodys nintendo channel.

Permalänk

Nu finns Super Metroid äntligen på VC.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av New Player
Nu finns Super Metroid äntligen på VC.

tack för att du sa det :),, väntat rätt länge på det

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av New Player
Nu finns Super Metroid äntligen på VC.

Stackars er som får uppleva VC spelen i 50Hz när vi med NTSC Wii's kan köra dom i 60Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dinoman
Ja bannern var ju fin.-.. :/

Oj, det gick inte att direktlänka till bilder på maxconsole, men då testar vi att länka till artikeln där bilderna finns:

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=21683

/Kax

Permalänk
Moderator
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kax
Oj, det gick inte att direktlänka till bilder på maxconsole, men då testar vi att länka till artikeln där bilderna finns:

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=21683

/Kax

Hahaha, bara jag som tänker "dildo"!?

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ryu
Stackars er som får uppleva VC spelen i 50Hz när vi med NTSC Wii's kan köra dom i 60Hz

Stackars er som betalar dyra pengar för gamla snes-spel när vi med wiikey automatiskt kan lira varenda spel som släppts till tidigare nintendokonsoller

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Stackars er som betalar dyra pengar för gamla snes-spel när vi med wiikey automatiskt kan lira varenda spel som släppts till tidigare nintendokonsoller

Bara jag som tröttnar på spelen sjukt mycket snabbare om man laddar ner spelen istället för att köpa?

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av orka_krull
Bara jag som tröttnar på spelen sjukt mycket snabbare om man laddar ner spelen istället för att köpa?

Nej det är nog så att man har mindre tålamod med spel överlag om man vet att man kan ladda ner hundra till om man inte tycker det aktuella spelet är tillräckligt stimulerande Minns att jag satt o tragglade med ghostbusters 2 till amiga som jag köpt för dyra slantar.. ett sjukt dåligt spel som förtjänade att hamna i papperskorgen men när man hostat upp sina sista piastrar för att köpa det var det bara att gilla läget Minns att jag blev skitsne om en polare påpekade att ghostbusters 2 kanske inte var världens roligaste spel hahahaha.. the truth hurts!

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Stackars er som betalar dyra pengar för gamla snes-spel när vi med wiikey automatiskt kan lira varenda spel som släppts till tidigare nintendokonsoller

Även Ryu har en chippad konsoll, så de där gick inte riktigt hem.

Jag är fullt medveten om att man ej får diskutera modifiering utav konsoller här, men jag tycker inte detta faller helt under denna paragraf:
Moddade Wii konsoller kan få problem utav senaste uppdateringen.
Har läst på andra forum där ~3 medlemmar skriver att deras TV-apparater blinkar, och att vissa spel inte fungerar längre och liknande.

Håller bara folket uppdaterade...

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

RGB, prologic II

Jag köpte Nintendos RGB Scart kabel för att få bättre bild och den blev mycket bättre. Men hur gör jag för att få prologic II med den? Kan jag koppla scarten till tv och sen koppla en rca (röd/vit) mellan tvn och förstärkaren, eller fuckar det upp prologic II ljudet?

Visa signatur

Abe:
I used to be with it, but then they changed what "it" was. Now, what I'm with isn't it, and what's "it" seems weird and scary to me.

Permalänk
Geeks
SweClockers