Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0d1n
Vafan, är vi den enda återförsäljare som inte fått den :((
vart jobbar ni någonstans?

Det finns en massa återförsäljare på nätet som inte har fått in den ännu. Och t.ex expert i Linköping har inte fått in den.

Visa signatur

i´d rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0d1n
Vafan, är vi den enda återförsäljare som inte fått den :((
vart jobbar ni någonstans?

Telia

Visa signatur

Maila mig

Permalänk

Vad följer det med för lurar till telefonen? Jag tror väl ej att det är att det är den modellen som följer med walkmanmodellerna?

Visa signatur

i´d rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy

Permalänk
Medlem

Jag har också införskaffat en K850 idag :D. Är lite ovant med touchknapparna än men det blir bättre och bättre hela tiden. Skärmen känns mycket bra och ljudkvalitén vid mp3-uppspelning är minst lika bra som i min gamla W850 (som jag ansåg vara mkt bra).

En bild på telefonen: K850

Gjorde även en liten jämförelse i all hast med min Nikon D40. Bilderna är tagna i auto-läge förtutom bilden på blomman som är tagen i makro-läge. Var dock på gränsen till för mörkt ute. I litet format ser de helt ok ut. Vid originalstorlek blir det som synes rätt dåligt:

K850 bild 1
D40 bild 1

K850 bild 2
D40 bild 2

K850 bild 3
D40 bild 3

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Merrimaq
Jag har också införskaffat en K850 idag :D. Är lite ovant med touchknapparna än men det blir bättre och bättre hela tiden. Skärmen känns mycket bra och ljudkvalitén vid mp3-uppspelning är minst lika bra som i min gamla W850 (som jag ansåg vara mkt bra).

En bild på telefonen: K850

Gjorde även en liten jämförelse i all hast med min Nikon D40. Bilderna är tagna i auto-läge förtutom bilden på blomman som är tagen i makro-läge. Var dock på gränsen till för mörkt ute. I litet format ser de helt ok ut. Vid originalstorlek blir det som synes rätt dåligt:

K850 bild 1
D40 bild 1

K850 bild 2
D40 bild 2

K850 bild 3
D40 bild 3

Grattis! Trevligt med "riktiga" bilder. Är det en star destroyer? Lego är bäst!

Som jag skrev ovan: vad är det för lurar som medföljer?
Och: känns det ovant med d-paden och touch-knapparna? Bra skärm?
Känns luren lagom liten?

Visa signatur

i´d rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy

Permalänk
Medlem

Ja jag tror nog den heter Imperial Star Destroyer. Är min lillebrors :).

Det är standard stereoheadset som medföljer. SE är även generösa och skickar med en handledsrem samt ett 512 mb minneskort ;).

Touchknapparna är nog mest en vanesak. De reagerar åtminstone mycket fint vilket gör användandet lätt.

För min del hade det inte skadat om den var ett par millimeter tunnare. Men det är inte så man stör sig på det. Skönt att slippa nåt utanpåliggande linsskydd som buktar ut och fastnar i saker.

Permalänk

Merrimaq: Du skulle inte vilja ta lite mer bilder på själva telefonen? Typ sidorna, baksidan?

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk

Coolt!

Okej då är det inte den lurmodellen som är med walkmanmodellerna?

Kan tänka mej att man stör sej lite på att man måste flytta fingret från d-paden och upp till touchknapparna. Verkar mer osmidigt än en joystick men man vänjer väl sej.

Och skärmen är fin/bra?

Säkert skönt att slippa linsluckan, men det blir det inte lite jobb att hålla linsglaset/fönstret fritt från fingeravtryck och damm?

Visa signatur

i´d rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy

Permalänk
Medlem

Nej det är tyvärr inte walkmanlurarna. Lite snålt från SE´s sidan kan man tycka. Å andra sidan får man inte ens ett minneskort med till Nokia N95.

Skärmen är stor, fin och klar :).

Några fler bilder:

http://i21.tinypic.com/ilixbo.jpg
http://i23.tinypic.com/2illttl.jpg
http://i22.tinypic.com/oidk54.jpg
http://i23.tinypic.com/8yxslc.jpg
http://i20.tinypic.com/33kr62v.jpg
http://i23.tinypic.com/2yugbvo.jpg
http://i21.tinypic.com/juu64n.jpg
http://i20.tinypic.com/2ytw8s4.jpg

Permalänk
Medlem

Fan nu är jag såld.. Ringde till tre här i stan och det har tydligen 21st kvar. Får väl ta och fölänga mitt ab

Visa signatur

//Odin

Permalänk

Ja den ser ju mumsig ut!(får förhopningsvis min på tisd. eller månd. nästa vecka)

Om du orkar så testa gärna att ta en bild på lite distans med automatläge(när blixten går igång) Skulle vara kul att se hur blixten lyser upp på lite avtånd.

Föresten: Kan man välja att stänga av blixten?

Visa signatur

i´d rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy

Permalänk
Medlem

Om ni som har fått den måste säga 5 negativa saker om den, vad är det då?

Visa signatur

//Odin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0d1n
Om ni som har fått den måste säga 5 negativa saker om den, vad är det då?

Jag gillar inte riktigt dem där "touch"-knapparna. Baksidan är för blank, det blir kladd direkt, speciellt över linsen då den sitter där i alla fall var jag håller telefonen.

Jag saknar min bakåtknapp från K800i

Visa signatur

Maila mig

Permalänk
Medlem

Taget på ca 3 m avstånd med auto. Första bild med lampa i taket tänd, andra släkt.

http://i22.tinypic.com/3308apg.jpg
http://i20.tinypic.com/nfj2e.jpg

Inga problem att stänga av blixten. Finns även ett "röda ögon"-mode. I övrigt finns de flesta inställningar som man hittar i en vanlig kompaktkamera.

Negativa saker hittills:

1. Aningen stor, dock inte så man stör sig på det.
2. Touchknapparna känns inte helt hundra så här till en början.
3. Ja det blir kladd på linsskyddet på baksidan.
4. Hade varit kul om SE kunde skickat med nåt roligt tillbehör. Iaf så här till en början på en så pass dyr telefon (till P1 får/fick man GPS-puck).

Permalänk
Medlem

En liten tjockis det där,men en sån ska man självklart prova nångång.Men nu får k770i duga ett par månader så köper men en beggad k850i sen.

Permalänk

Synd att man inte kan "mjukvarumodda" k850i än .. Annars så hade jag köpt en direkt , så nu får jag gå runt med min k810i ett tag till .

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av papphammar
Och t.ex expert i Linköping har inte fått in den.

Hörde att de lagt sina order alldeles för sent, tveksamt om de får några i nästa sändning ens

Än en gång: "Expert, vi är inte vad vi heter"

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalp
Hörde att de lagt sina order alldeles för sent, tveksamt om de får några i nästa sändning ens

Än en gång: "Expert, vi är inte vad vi heter"

Lucky me som beställde från nån´som verkligen har fått hem dom då:)
Hur kan man lägga en order på en sådan produkt för sent...lite fattning om vad folk suktar efter borde man ju ha.

Funderar på att skaffa en adapter till min K850 men finner ingen(alltså bara en adapter till att slänga in mina befintliga lurar)
Finns det i orginal?

Vad är det för skillnad på lurarna HPM-70 och HPM-75? Det är väl ingen egentlig skillnad på deras adapterdel va?

Visa signatur

i´d rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy

Permalänk
Medlem

Hej
Då får man väll sin snart då

Då jag söker på kolli-id på posten.se står det följande,

12 okt kl 21:15 Posten, eBrevsavisering har skickats till mottagaren
12 okt kl 18:36 Malmö, Försändelsen har sorterats
12 okt kl 18:36 Malmö, Försändelsen har sorterats
12 okt kl 12:02 ORDER HEMELEKTRONIK AB, Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren

- - - - - - - - - - - - - - -
Vad kan det tänkas betyda?
Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Min butik fick in ett tiotal och alla sålde slut redan första dagen, Hype!

Pillade lite på en i morse och jag måste erkänna att jag var inte direkt så såld på mobilen innan men nu när man klämt lite på den så tycker jag den är ganska grym faktiskt. + till Sony Ericsson.

Visa signatur

- Macbook Pro -Mid 2012
- iPhone 5 Black 16GB
- iPad Mini 16GB 1st Gen

Permalänk

Jag har sån beslutsångest! K850i eller W960i... Men jag tror nog ändå att det blir den sistnämnda.. Gillar itne riktigt baksidan på K850i. Men vänta till december, usch Hoppas den komma tidigare!

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk

Hmm

Såg igår på netonnet's sida att dom hade K850 hemma på "internetlagret"
Beställde då igår via telefon från och dom sa att dom hade hemma och allt var grönt. Fick sedan ett automatiskt mail om orderbekräftelse. Det stod att den skulle levereras inom 3 arbetsdagar.

Senare när jag kollar på deras sida så står det att dom inte finns hemma på internetlagret och att leveranstid är osäkert...hoppas verkligen att detta bara betyder att dom tog slut igår, eller vad tror ni??
....man blir ju knäpp av alla som tror eller t.om nästan lovar att dom ska ha telefoner hemma ett visst datum och inte har det- så man har liksom avbeställt och beställt nån´annanstans nu några gånger.

Visa signatur

i´d rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy

Permalänk
Medlem

Förhoppningsvis var du en av dom sista som fick en,men för att få rätt svar så är det ju bara att ringa.För om dom ljög för dig och sa att dom fanns hemma fast så inte var fallet så är det piss av dom...

Permalänk

Jag tror och hoppas att det bara var så att dom tog slut och jag var en av de som fick en telefon innan dom tog slut! Tyvär så svarar dom inte i telefon på helger.

Visa signatur

i´d rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av unlock26
Förhoppningsvis var du en av dom sista som fick en,men för att få rätt svar så är det ju bara att ringa.För om dom ljög för dig och sa att dom fanns hemma fast så inte var fallet så är det piss av dom...

Jag beställde hos Katsching igår på dagen och då stod det att de hade 2 i lager. Sen nån timme senare stod det att jag var 555 i kön..... Nötterna svarar inte på mail heller när jag vill avboka ordern eftersom jag fick tag på den på Dustinhome.

Visa signatur

MacBook Pro 15", 2,2Ghz Core2 Duo, Santa Rosa, Superdrive, 160GB 5400rpm HD, 4GB RAM, 128Mb GeForce 8600M GT grafikkort, Bluetooth 2.0, SMS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ralmqvist
Jag beställde hos Katsching igår på dagen och då stod det att de hade 2 i lager. Sen nån timme senare stod det att jag var 555 i kön..... Nötterna svarar inte på mail heller när jag vill avboka ordern eftersom jag fick tag på den på Dustinhome.

Den kommer bli avbokad, oroa dig inte. Katshing är hur bra som helst att ha att göra med.

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem

Varför ser alltid bilderna helt "döda" ut när dom är tagna med mobiltelefoner.
Känns som att det inte finns så mycket färger, allt blir bara tafatt helt enkelt.
Okej att kvalitén inte är den bästa, men färger vore ändå trevligt.
Ser läskig skillnad på bilderna merrimaq tagit.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk

Det låter som att du skulle ha nokia N73 (min är till salu) eller N95. Dom är kända för att ta i mer med färgerna.:)

Visa signatur

i´d rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy

Permalänk
Medlem

Hade en n73a som blev stulen och är nu sugen på att köpa en k850i istället
men får se om det går eftersom jag ska få ny på försäkringen

och då skulle jag tydligen få en rekvisition som gäller för ny mobil

vad tycker ni som har k850i? hur är ljudet vid musik osv?
Ingår trådlöst headset för musik?

Permalänk
Medlem

Urläcker. Fick min idag. Kameran tar suveräna bilder då det är mörkt (inomhus) Dock har jag inte ännu hunnit testa fotografera utomhus.

Allt som Allt. >
< 5av5 , men som sagt, utomhusbilder återstår att se.