Permalänk
Medlem

Acer TM 5520G-402G16?

Acer TM 5520G-402G16 - Windows Vista® Home Premium, 15.4" WXGA CrystalBrite, Turion TL58, ATI® Mobility™ Radeon® HD X2400 XT HyperMemory™ 256, 1024 / 2048MB (2*1024) DDR2, 160GB 5400rpm S-ATA, DVD SuperMulti, 802.11bg 0.3MP Orbicam

Kostar bara ca 7600kr i acershop och ser bra ut! Tänkte kanske köpa den å undrar om nån har redan gjort det å om första impressioner?? Om nån har extra info om Acer TM 5520G-402G16 ä välkommen å kommentera oxo------...

Permalänk

Undrar samma sak.

Jag undrar samma sak Den har fångat upp min uppmärksamhet för ca 2 veckor sen. Nu har jag efter "lite" fundering lagt in en order Alina System AB. Priset var riktigt lockande, 7195kr bara. Kunde inte låta bli Men jag har hört lite dåliga rykten angående Acer bärbara och service. Det är första gången jag ska köpa en produkt från dem, hoppas att det är en bra produkt bara. Det är ju trots allt inte varje dag man köper en bärbar. På papperet ser det ut å vara riktigt bra i förhållande till priset. Jag får den senast på fredag, återkommer när jag har fått och testat den lite. Är det nån som har erfarenhet av grafikkortet som sitter i den, Radeon® HD X2400 XT HyperMemory™ 256MB (dedikerat)?

Ha de!

Länken jag beställde den på http://www.alina.se/productinfo.aspx?site=pricerunner&T2=LX.T...

Det är inte tillåtet att skriva två inlägg i rad i samma tråd. Så jag regiderar det här inlägget för att skriva om min upplevelse med Acern jag har fått igår. Acer verkar ha förbättrat sig rejält måste jag säga. Bra byggkvalité och är riktigt snygg, funkar bra. Låter kanske lite lite mer än andra märken (jämfört med kompisarnas Toshiba, Dell, Asus). Skärmen kunde ha varit kanske lite ljusstarkare. Webbkameran i den är riktigt suverän. Vilken fin färgåtergivning, klara färger. Tummen upp för min Acer än så länge, så jag kan rekommendera dig att köpa en sådan!