Permalänk
Medlem

Så jäkla tufft RO är!

Måste dra in på Arad och knäppa lite screenshots åt er!

Dessa blir bättre kvalitet, laddar upp i 1280x1024 på pici.se senare.

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cj
Nog blir man nostalgisk!
Bättre MP får man tyvärr leta efter...
Red Orchestra är förvisso också extremt bra, men jag saknar de Vietnamesiska skogarna...

För att inte tala om spelets SP-del! WOW!
Tyvärr så är inte Vietcong 2 ens i närheten utav 1an.

Du spelade inte händelsevis i någon aktiv klan på clanbase?

Visa signatur

Ettan: P160 + BlueStorm 500W - P5B Premium - E4300@3,2GHz - 2x1GB 800MHz - Palit 8800GT@710x1015 - 410GB - Samsung 206BW
Tvåan: NoName + 300W - MSI K8T NeoFIS2R - A64 3000+ - 2x512MB 400MHz - Leadtek 6800LE@16/6 och 403x451 - 80GB - 17" CRT

Permalänk
Medlem

Battlefield 1942, kan inte bli bättre!

Visa signatur

Burk Nr.1 : Asus P8Z68 V-Pro | i7 2600k @ 4,4 | EVGA GTX780 Classified | Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz | Corsair Obsidian 650D | Corsair TX650M | Corsair H100

Burk Nr.2 : MSI P35 Neo2 | Core 2 Duo E6850 @ 3,2Ghz | Powercolor Radeon HD5850 1GB | Corsiar Twin2X 6400 2x2GB | Corsair 550W

Permalänk
Medlem

Jag har varit sugen på att köpa Red Orchestra länge. En sak jag undrar bara. Hur är communityn? Alltså är det CS nivå på spelarna eller hur ligger det till?

Visa signatur

6600k @ 4.5Ghz | 16 GB DDR4 | GTX 970 | Z170

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vkn
Alla verkar ha missat Cannon Fodder, en het krigsklassiker

Ahhh ljuva minnen från den fina gamla amigatiden:-))))))

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pauq
Word! Armed assault är väl den bästa moderna krigssimulatorn och är i stort sett samma sak som OFp fast med stöd för fler spelare och lite modernare grafik

Jäklar, den har jag missat å köpa.. visste inte ens att den var ute.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Boomer84
Jag har varit sugen på att köpa Red Orchestra länge. En sak jag undrar bara. Hur är communityn? Alltså är det CS nivå på spelarna eller hur ligger det till?

Vet inte riktigt hur du menar, men alla är riktigt shyssta. Alltid fair-play och aldrig någon som gnäller

Är man riktigt seriös, kör man med teamspeak när man lirar, blir grymt mycket lättare då

Som sagt, vill någon lira. Adda min Xfire : Jaomi

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MIffOPS
Battlefield 1942, kan inte bli bättre!

Precis och med Forgotten Hope blir det ännu bättre, tänk Red Orcestra, aningen mindre realistiskt kanske, fast med bf42's storlek och spelarantal.

Permalänk
Medlem

Battlefield 1942 Med desert combat modden.
Om jag hade fått 50kr per spelat timme hade jag varit rik idag

Nyligen släpptes ju Desert conflict till BF2 som ska vara nån slags kopia av riktiga DC. Jag spelade en kvart sedan var det dags att plocka fram dom gamla 1942 skivorna och installera hela paketet igen. Och det roliga är att det finns fortfarande en hel del servrar att spela på och det är samma gamla namn man stöter på nu som för 3 år sedan

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

Forgotten Hope för bf1942 är och förblir den bästa spelupplevelsen du kan få om du gillar WW2.... Snart kommer FH2 till bf2 och det kommer bli det näst bästa som nånsin hänt online FPS scenen (för dom som gillar realism och ww2....)

Då får man användning för bf2 skivan också

http://www.fhmod.org

Visa signatur
Permalänk

Red Orchestra och Brothers in Arms: Earned in Blood (har inte spelat föregångaren). Riktigt bra och hyfsat realistiska spel.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk

Paul Potts, så jävla bra.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pauq
Word! Armed assault är väl den bästa moderna krigssimulatorn och är i stort sett samma sak som OFp fast med stöd för fler spelare och lite modernare grafik

provade Armed assault med min polare i circa 1 timme, har inte spelet skiten sen dess. otroligt ooptimerat å allmänt tråkigt. :/, ne du gamla operation flashpoint var 20 ggr bättre

Visa signatur

Ryzen 5900X | 32GB G.Skill CL14 3866MT/s | 7900 XTX | Asus Strix X470-F

Permalänk
Medlem

vad ska man säga!?

Americas Army är ju helt klart grymt

kanske Worms??

annars har du ju söldner eller soldner

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hockexx
provade Armed assault med min polare i circa 1 timme, har inte spelet skiten sen dess. otroligt ooptimerat å allmänt tråkigt. :/, ne du gamla operation flashpoint var 20 ggr bättre

de har ju släppt en hel del patchar o en expansion
har de inte fått ordning på grejerna o hur stort är communityt idag?
är främst intresserad av ev coop

Visa signatur

ASUS ROG Strix B250I, Intel Core i5-6600 Skylake, Crucial DDR4 2400MHz 8GB, MSI GTX 1050 Ti 4 gb Aero, WD Black 1 TB, Fractal Design Node 304, 18 cm

Permalänk
Medlem

Hidden & Dangerous 1 o 2.
Bra kombination av taktik och skjutande.
Dessutom snyggt med härliga o realistiska miljöer.

Var faktiskt H&D 1 som startade hela WW2 trenden
år -99.
Satt o lirade på själva nyårsaftonen för jag kunde inte
slita mej medans polarna var ute o festade in nya
milleniet

Visa signatur

Q6600 @3.6 , Gigabyte GA-P35-DQ6, Pny 8800 GTS 640 Mb @680/1900, Crucial Ballistix 8500 2 x 1024 5-5-5-15 @1000,
Be Quiet E5-600, Creative X-Fi Fatality FPS, Chieftec CA-01SL-SL-B FullTower , Waterchill KT12A-12VX Triple 120mm

Permalänk
Medlem

Hidden & dangerous var riktigt skoj, efter det måste jag säga att första Medal of Honor var riktigt bra, resten var skrot.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pull
Paul Potts, så jävla bra.

wtf??

Permalänk
Medlem

Strategi: Hearts of Iron 2, World in Conflict
Taktik: Company of Heroes
FPS: Brothers in Arms

Hedersutmärkelser: Vietcong, H&D, Rtcw

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Medlem

World in Conflict någon?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

"Strategi": Red Alert 1

Simulator: Operation Flashpoint

FPS: Svårt att välja så jag tog flera av olika anledningar.
Bäst känsla(vapen ljud): Call of duty spelen.
Bäst multiplayer: Codename Eagel och Battlefield spelen.

Nostalgi: Cannon Fodder

Permalänk

Call of duty 1 + Expan. och 2. Vilket röj på multiplayer online. Och det finns gryma moddar, nya maps o annat kul till dessa spel. Bästa röjspel

Bf2 helt klart bra multiplayer med men inte i samma röjklass som i CoD spelen. Mer strategi känsla kanske....men ett super bra spel. Stort + till detta spel med tanke på player stats online. Trevligt att jaga poäng och att låsa upp vapen, medaljer mm.

Hoppas bara CoD 4 Modern Warfare blir som bf2 när det gäller "player stats". Då blir det ett givet köp

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bobby Tex
de har ju släppt en hel del patchar o en expansion
har de inte fått ordning på grejerna o hur stort är communityt idag?
är främst intresserad av ev coop

Ingen aning om jag ska vara ärlig. men om spelet inte ens flöt på medium inställningar 8800gts x2 5600+ å 2 gig ram så är det illa.

Visa signatur

Ryzen 5900X | 32GB G.Skill CL14 3866MT/s | 7900 XTX | Asus Strix X470-F

Permalänk
Medlem

Call of Duty 4: Modern Warfare är lätt bäst! och smeker sönder stackars crysis 10 gånger om

Permalänk
Avstängd

ut2004 ^^. Eller Cod 2 och 4. Iofs inte spelat hela 4'an men demot äger.

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Avstängd

Call Of Duty... HELA serien med expansioner är ett mästerverk.

Btw, ni som säger att Call Of Duty 4 "äger" Crysis. Har ni några motivationer? Det går inte riktigt att jämföra de två spelen. Call Of Duty-serien är mer verklighetsbaserad. Crysis är Sci-Fi.

När man bedömer ett spel ska man se på alla delarna som bygger upp det. Gameplay, grafik, ljud, story...

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

Close Combat 2-5

Permalänk
Medlem

H&D2 är ruskigt bra, klart bästa WW2 spelet iaf. I modernare tappning så är det nog Op. Flashpoint, inte provat Armed Assault men inte hört speciellt mycket bra om det.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LocSin
H&D2 är ruskigt bra, klart bästa WW2 spelet iaf. I modernare tappning så är det nog Op. Flashpoint, inte provat Armed Assault men inte hört speciellt mycket bra om det.

Armed Ass-ault är riktigt röv spel

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Americas army och CoD4 är väl dom grymmaste för tillfället enligt mig
AA är så brutalt relistiska effekter från granater, flashbangs och skott
Dock är det lite ooptimerat men har ni en dator bättre än min kan ni spela det utan problem
kör på standard 85 fps så