Permalänk
Avstängd

bf 1942 Moddar ?

vilka ä dom bästa Moddarna till bf 1942 och vart kan jag tanka ned dom ???

Visa signatur

DualCore AMD Athlon 64 FX-62 @ 3ghz | Radeon X1950Pro | 2048
MB DDR2-667 | 160GB hårddisk |

Permalänk
Medlem

DesertCombat kolla på fz borde finnas där

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Desert Combat, utan tvekan.

Kör du Battlefield Vietnam så prova modden Point of Existence.

Permalänk
Medlem

kommer inte ihåg vad den heter men det är några svenska programera som har gjort en modd.

när USA sätter syrian på deras terror lista och sickar ditt en massa män så åker NATO dit med för att styra upp det och då tar sverige upp planerna på att invadera norge:D det är ku.

det utspelar sej 2007 tror jag..

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jo4Cim
kommer inte ihåg vad den heter men det är några svenska programera som har gjort en modd.

när USA sätter syrian på deras terror lista och sickar ditt en massa män så åker NATO dit med för att styra upp det och då tar sverige upp planerna på att invadera norge:D det är ku.

det utspelar sej 2007 tror jag..

www.silentheroes.se

Permalänk
Medlem

Galactic conquest, Star Wars mod.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Avstängd

Nu har jag spelat Desert Combat sen 20:34

Visa signatur

DualCore AMD Athlon 64 FX-62 @ 3ghz | Radeon X1950Pro | 2048
MB DDR2-667 | 160GB hårddisk |

Permalänk
Medlem

Är det nån som spelar det fortfarande då? Trodde alla gick över till Bf2.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Eve of Destruction
Forgotten Hope
Silent Heroes
Desert Combat

Permalänk
Medlem

Folk går liksom inte "över" från ett spel till ett annat... om det kommer ett nytt spel så slutar man ju inte spela det gamla... fattar inte vad folk menar med det.. de releaser som kommer i november 2007 till bf42 kommer bli bland det bästa som hänt spelet... bara att slita fram CDn och checka www.fhmod.org om ni inte vill missa nånting a-m-a-z-i-n-g

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

*Flyttad*

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av killawife
Är det nån som spelar det fortfarande då? Trodde alla gick över till Bf2.

Alla gillade inte BF2, en del claner gick tillbaka till 1942

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64