8800GT finns nu på lager i butik X!

Permalänk
Medlem

Gjorde en beställning på en hel drös prylar från DB idag vid lunch (allt till en komplett rigg).

Får vänta på Chassi, skärm och nått till några dagar. Men mina 2 Leadtek 8800GT står båda som leveransklara!

Mycket trevlig överraskning då det ju fortfarande står "preliminärt datum 07-11-12" på kortet.

Visa signatur

Stationär: i7 2600K @ 4,5GHz - Noctua NH-D14 ⎢AsRock P67 Extreme 4⎢Corsair 8Gb 1600MHz XMS3 (9-9-9-27)⎢MSI GeForce GTX 770 4GB⎢80GB Intel SSD + 1TB Samsung Spinpoint⎢Corsair AX 850W 80+ GOLD⎢Fractal Define XL⎢

Permalänk

ah nu är mitt leadtek kort skickat från db korten e på väg grabbar

Visa signatur

Skalis

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Warpony
Gjorde en beställning på en hel drös prylar från DB idag vid lunch (allt till en komplett rigg).

Får vänta på Chassi, skärm och nått till några dagar. Men mina 2 Leadtek 8800GT står båda som leveransklara!

Mycket trevlig överraskning då det ju fortfarande står "preliminärt datum 07-11-12" på kortet.

men vafan. på mitt står det fortfarande Bekräftad, prel. 2007-11-12 :'(

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Runken
men vafan. på mitt står det fortfarande Bekräftad, prel. 2007-11-12 :'(

Samma här:(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gamer_92
Samma här:(

För mig me :S

Visa signatur

MSI KRAIT GAMING Z170A| Intel I7 6700K@4.0ghz | EVGA 650 GOLD | Corsair 16GB (8x2KIT) 3000MHz | SSD 120GB Vertex3 | SSD 120GB Corsair Force GT |ASUS 1070GTX STRIX | Noctua nh-d15 |

Corsair K70 Cherry MX RED|Zowie EC1|AstroA40+Mixamp|Steelseries Qck+|Benq 2430T144Hz

Permalänk

Beställde ett leadtek kort från db nu, får väl se hur länge man får vänta på den..

Visa signatur

e6600@3.2GHz@1.35v + P5B deluxe + corsair 2gb pc6400 + HD4350 m.m.

Permalänk
Medlem

Så just att mitt Leadtek från DB va just klart för leverans

edit: nu står det som levererat. Få se om jag har det imorgon. jihaaaa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skalman_91
ah nu är mitt leadtek kort skickat från db korten e på väg grabbar

myttarn! Jag ringde db och hörde och dom har INTE fått in något 8800 gt leadtek idag.; )

Visa signatur

MSI KRAIT GAMING Z170A| Intel I7 6700K@4.0ghz | EVGA 650 GOLD | Corsair 16GB (8x2KIT) 3000MHz | SSD 120GB Vertex3 | SSD 120GB Corsair Force GT |ASUS 1070GTX STRIX | Noctua nh-d15 |

Corsair K70 Cherry MX RED|Zowie EC1|AstroA40+Mixamp|Steelseries Qck+|Benq 2430T144Hz

Permalänk
Medlem

Märkligt då de står som leveransklara för vissa av oss.

Får väl se senare idag hur det ligger till.

Visa signatur

Stationär: i7 2600K @ 4,5GHz - Noctua NH-D14 ⎢AsRock P67 Extreme 4⎢Corsair 8Gb 1600MHz XMS3 (9-9-9-27)⎢MSI GeForce GTX 770 4GB⎢80GB Intel SSD + 1TB Samsung Spinpoint⎢Corsair AX 850W 80+ GOLD⎢Fractal Define XL⎢

Permalänk
Medlem

Pratade med deras kundservice,de sa att leveransen inte har kommit,utan endast 13 kort som var förbokade... bah...suger verkligen att de inte har exakta tider. Och jag sitter vid datorn i safemode,internet blinkar som fan och varken ljud eller något program funkar-.-

Möjligt att leveransen kommer senare idag,eller under veckan ..

Permalänk

lite less man är alltså...

Visa signatur

e6600@3.2GHz@1.35v + P5B deluxe + corsair 2gb pc6400 + HD4350 m.m.

Permalänk
Medlem

Asså det är ju sjukt man kanske får köpa sig ett Gts ändå o köpa ett gt kort senare när de väl finns i lager, är i behov av ett bra grafikkort, dh närma sig och flera spel släpps inom några veckor som amn vill spela men de är 2 veckor kvar, få väl se,

Visa signatur

Don't Hate The Game, Hate The Player

Antec P182 | Corsair 520W | Gigabyte DS4 | Corsair 2GB CL4 | Leadtek 8800GT 512MB| Q6600 @ 2.4 Ghz | Razer Deathadder | Logitech Flat | Acer 19" wide | Icemat | Festis flaska |

Permalänk
Medlem

Ingen som har fått sitt leadtek 8800gt från overclockers.se än?

Visa signatur

Msi p67a-c45 / i5 2500k + Nh-d14 / 2x4096 corsair xms 1.5v / Msi 560 ti oc + Thermalright shaman / Corsair hx 650W

Permalänk
Medlem

weee sms från inet.. bokade ett LeadTek GeForce 8800GT i Torp som jag glömt av som tydligen ligger och väntar på mig.. då blir det avbeställning på dom andra 5 korten då mer kort över till er pööjkar!

[Edit]var tydligen svårt att stava i ruset

Permalänk
Medlem

Måste ändå vänta på mitt Chassi tills på torsdag, så får väl se vad DB har lyckats fixa tills dess. Har ingen panik

Uppdatering: Nu hoppade precis min skärm, Samsung 226BW, till "Leveransklar" från att ha varit Obekräftad hela dagen.

Grafikkorten står fortfarande på "Leveransklar"

Så dom jobbar ju på ordrarna och betar av.

Skulle vara mycket märkligt om dom senare tar bort grafikkorten då dom ju iaf uppdaterat min order minst en gång till sen grafikkorten blev leveransklara.

Visa signatur

Stationär: i7 2600K @ 4,5GHz - Noctua NH-D14 ⎢AsRock P67 Extreme 4⎢Corsair 8Gb 1600MHz XMS3 (9-9-9-27)⎢MSI GeForce GTX 770 4GB⎢80GB Intel SSD + 1TB Samsung Spinpoint⎢Corsair AX 850W 80+ GOLD⎢Fractal Define XL⎢

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DjHypnoz
weee sms från inet.. bokade ett LeadTek GeForce 8800GT i Torp som jag glömt av som tydligen ligger och väntar på mig.. då blir det avbeställning på dom andra 5 korten då mer jort över till er pööjkar!

Ge fan i att sno mitt Leadtek från Inet
Det var MITT, har väntat sen den 2/11!!! Ha ha

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Warpony
Måste ändå vänta på mitt Chassi tills på torsdag, så får väl se vad DB har lyckats fixa tills dess. Har ingen panik

Uppdatering: Nu hoppade precis min skärm, Samsung 226BW, till "Leveransklar" från att ha varit Obekräftad hela dagen.

Grafikkorten står fortfarande på "Leveransklar"

Så dom jobbar ju på ordrarna och betar av.

Skulle vara mycket märkligt om dom senare tar bort grafikkorten då dom ju iaf uppdaterat min order minst en gång till sen grafikkorten blev leveransklara.

om du ändå måste vänta så tycker jag du ska ge ett av dina kort till mig.

Edit: nu står det den 14:e på leadtek korten.

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bonehead
Ge fan i att sno mitt Leadtek från Inet
Det var MITT, har väntat sen den 2/11!!! Ha ha

haha ELLER så är det mitt beställde 31/10 haha så de så

Visa signatur

Don't Hate The Game, Hate The Player

Antec P182 | Corsair 520W | Gigabyte DS4 | Corsair 2GB CL4 | Leadtek 8800GT 512MB| Q6600 @ 2.4 Ghz | Razer Deathadder | Logitech Flat | Acer 19" wide | Icemat | Festis flaska |

Permalänk
Medlem

Yap, Nytt datum på leadtek på DB (oväntat värre), men det är nog inget man kan lita på som vanligt ...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mindbeat
Yap, Nytt datum på leadtek på DB (oväntat värre), men det är nog inget man kan lita på som vanligt ...

Vilken tur man har då! :/

Permalänk

http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/news/2007/11/09/stock-...

"As we reported on Wednesday the first batches of 8800GT have been reporting a few teething troubles. It is possible that Nvidia have put the brakes on until it is fixed. At time of going to press they have not told us they are doing this"

Kanske därför det tycks vara färre kort ute nu än när de lanserades för 2 veckor sen.

Visa signatur

e6600@3.2GHz@1.35v + P5B deluxe + corsair 2gb pc6400 + HD4350 m.m.

Permalänk
Medlem

Hoppas att alla fortsätter köpa 8800GT så att det blir ett nytt GTS över till mig när dom lanseras i december

Visa signatur

· Gigabyte GA-965P-DS4 · Core 2 Duo E6300 · OCZ SOE Urban 4gb DDR2 PC6400 Kit · 2x Samsung F1 1TB SATA2 · Geforce 8800GT · Antec NINE HUNDRED · bZerk 500W Modular · Samsung 226BW 22" Wide TFT ·

Permalänk
Medlem

benskallen hej på dig
jag hämta mitt kort i fredags hos eia i uppsala , 40 kort slut på någon timma .......

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LordXeno
Hoppas att alla fortsätter köpa 8800GT så att det blir ett nytt GTS över till mig när dom lanseras i december

hehe, lanseras i december, men leveras i januari eller ?

Visa signatur

e6600@3.2GHz@1.35v + P5B deluxe + corsair 2gb pc6400 + HD4350 m.m.

Permalänk
Medlem

Mitt står fortfarande som "Leveransklart" på DB, så verkar som jag fick ett av de förbokade då

Visa signatur

Stationär: i7 2600K @ 4,5GHz - Noctua NH-D14 ⎢AsRock P67 Extreme 4⎢Corsair 8Gb 1600MHz XMS3 (9-9-9-27)⎢MSI GeForce GTX 770 4GB⎢80GB Intel SSD + 1TB Samsung Spinpoint⎢Corsair AX 850W 80+ GOLD⎢Fractal Define XL⎢

Permalänk
Medlem

Hörrni, får ju ta de här med GT med en nypa salt ni vet själva vilken efterfrågan de finns och helt paff så finns de inte nånstans i sverige att köpa, så chilla istälet, visst är de störande att de inte finns så man kan köpa men så är läget, funderar själv på kanske köpa atis kort om de kommer snart lr köpa ett billigt gts 320mb kort som duger till spelandet ^^. sen får man en rejäl boost sen när man får sitt "rediga" färska kort

Visa signatur

Don't Hate The Game, Hate The Player

Antec P182 | Corsair 520W | Gigabyte DS4 | Corsair 2GB CL4 | Leadtek 8800GT 512MB| Q6600 @ 2.4 Ghz | Razer Deathadder | Logitech Flat | Acer 19" wide | Icemat | Festis flaska |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dookan
Hörrni, får ju ta de här med GT med en nypa salt ni vet själva vilken efterfrågan de finns och helt paff så finns de inte nånstans i sverige att köpa, så chilla istälet, visst är de störande att de inte finns så man kan köpa men så är läget, funderar själv på kanske köpa atis kort om de kommer snart lr köpa ett billigt gts 320mb kort som duger till spelandet ^^. sen får man en rejäl boost sen när man får sitt "rediga" färska kort

Inte så lätt att chilla när man är utelåst ur vanligt windows,använder inbyggt grafikkort,single core dator.....jag kan inte ens få igång google earth!
Min Q6600 dator står bara där och gör ingenting,för den har inget grafikkort inbyggt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gamer_92
Inte så lätt att chilla när man är utelåst ur vanligt windows,använder inbyggt grafikkort,single core dator.....jag kan inte ens få igång google earth!
Min Q6600 dator står bara där och gör ingenting,för den har inget grafikkort inbyggt.

hahha jaa de är ju en annan sak de

Visa signatur

Don't Hate The Game, Hate The Player

Antec P182 | Corsair 520W | Gigabyte DS4 | Corsair 2GB CL4 | Leadtek 8800GT 512MB| Q6600 @ 2.4 Ghz | Razer Deathadder | Logitech Flat | Acer 19" wide | Icemat | Festis flaska |

Permalänk
Avstängd

och min dator pajade igårkväll. så jag kommer sitta här och tjata som en liten tjej tills jag fått mina nya delar

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem

Db verkar ha fott en bunt Leadtek ida, jag har en på väg hem nu.
(Boka 7:e nov)
Nu har dom flytta datum ti 14:e nov, kanske kommer nytt lass då...