Permalänk
Medlem

Du gillar musik skrev du, om du inte har ett pciljudkort av den bättre sorten så köpköpköp! kostar max 500-600kr och ljudet blir så in i hellskotta bättre!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hoz
en kamera är väl någonting kul!?

Jo jag tänkte ju det.. men jag har försökt i flera månader att få en 20d med ett okej objektiv, och varje gång jag har fått ngn möjlig affär så har dom dragit ur sig <.<

Citat:

Ursprungligen inskrivet av fesen
Du gillar musik skrev du, om du inte har ett pciljudkort av den bättre sorten så köpköpköp! kostar max 500-600kr och ljudet blir så in i hellskotta bättre!

Låter faktiskt intressant, jag hittade ett soundblaster live 5.1 i en gammal dator.. vet dock inte hur bra denna är:P

Härligt med många fösslag ;D detta kan ju även hjälpa andra som också har samma...problem?... xD

Visa signatur

Vår ande då den djupnar är livets breda älv.
Den väg du går allena för bort ifrån dig själv.

Permalänk

Äh, köp vinterdäck för pengarna. Eller ett par helårsprenumerationer på lokaltidningen. Super kul.

Permalänk
Medlem

Återigen.. spara dem. Om du inte vet vad du vill ha.

Eller så kan du sponsra mitt kopplingsbyte..

Visa signatur

Detta är min tjusiga signatur. <<<<<<<

Permalänk
Medlem

Köp fondandelar.

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk
Medlem

som sagt förut kläder ellr resa helt klart.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Medlem

Akg K-701 hörlurar:

4500:- på mediamarkt
2500:- på alternate.de

Jag tror jag skulle välja nedersta alternativet

/H

Visa signatur

Workstation: -€ Corsair Carbide 500R -€ DFI DK X58 -€ Intel Core i7 920 -€ 2 X GTX670 SLI

Permalänk

Att ingen har sagt det ännu, lägg till ca 300kr och köp dig själv en iPhone
Skulle jag göra iallafall, eller så köper du mig en iPhone?

Visa signatur

Drink better coffeee, live forever.