Kritik på mitt Portfolio & andra templates

Permalänk
Medlem

Kritik på mitt Portfolio & andra templates

Tjena, täknte höra lite vad ni tycker om mitt portfolio och alla andra templates som jag hostat på mitt portfolio.

Jag sysslar mest med design och jobbar på att bli lite säkrare på koden så det är framför allt design jag vill ha kritik på!

www.nordic-digital.com

Tack på förhand! Hälsningar Linus

Permalänk

Kan inte säga annat än, jävligt fräscht! Modig design som inte är exakt som allt annat man ser, kanske lite starka färger på text ibland...

Men, I like!

Visa signatur

2008-06-18 - dagen då jag tappade förtroendet för svensk politik

Permalänk

Re: Kritik på mitt Portfolio & andra templates

Citat:

Ursprungligen inskrivet av fdjaw
Tjena, täknte höra lite vad ni tycker om mitt portfolio och alla andra templates som jag hostat på mitt portfolio.

Jag sysslar mest med design och jobbar på att bli lite säkrare på koden så det är framför allt design jag vill ha kritik på!

www.nordic-digital.com

Tack på förhand! Hälsningar Linus

Helt ok. Dock.. vill du bli bättre på designen, tänk då på vilka som är de du vill göra intryck på. Alltså vilka som är dina potentiella "kunder". De designer som är på sidan har fina färger, ok struktur osv. Men är inte komersiellt gångbara.

// björn (arbetar på heltid med webbutveckling)

Permalänk
Medlem

Re: Re: Kritik på mitt Portfolio & andra templates

Citat:

Ursprungligen inskrivet av björn.....
Helt ok. Dock.. vill du bli bättre på designen, tänk då på vilka som är de du vill göra intryck på. Alltså vilka som är dina potentiella "kunder". De designer som är på sidan har fina färger, ok struktur osv. Men är inte komersiellt gångbara.

// björn (arbetar på heltid med webbutveckling)

Tack, ska försöka tänka lite mer på de i framtiden

Permalänk

Tycker dom flästa designerna i din portfolio är väldigt snygga och spexade. Därför saknar jag det lite i själva portfolion.
Den känns på något sätt lite tom.
Om du kanske sätter något runt kanterna eller så, och kanske göra allting lite ljusare.

Dehär är bara min smak
Tycker att du har gjort ett bra jobb endå.

Visa signatur

<Macbook Pro 15":: 2.0Ghz :: 1.5gig ram>

Permalänk

Inte särskillt imponerad.