Permalänk
Medlem

Jag blev iaf lite sugen när jag såg den för två dagar sen här på swec. Sen finns det en till reklam för samma burgare där det är en loading-bar där det går skit segt att ladda ner/upp de 226 grammen.

Permalänk
Medlem

Stor annons

Permalänk
Medlem

skulle inte ens ge 5Kr för en mjukt vattensjuk och sladdrig Mcburger. kapitalismen tar över swec. SE UPP!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jycken
skulle inte ens ge 5Kr för en mjukt vattensjuk och sladdrig Mcburger. kapitalismen tar över swec. SE UPP!

Swec har väl kapitalismen att tack för "sitt liv"?

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen

Permalänk
Geeks
Grundare

Jag smakade den där hamburgaren igår "bara-för-att". Och den var fan inte juicy någonstans ;-).

Angående den stora annonsen, det är vår högsäsong nu och då gör vi lite extra för att samla på oss lite mer slantar. Händer inte så värst ofta och vi ser också till att bara visa den någon enstaka gång per browser för att det inte skall bli allt för störande. Vi tar självklart åt oss kritik om vad ni tycker om formatet, men som sagt, det är mest en engångsgrej på test och ur reklamsynpunkt är det ganska skoj att kunna ha ett sådant format på sajten!

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Lappens i Hedemora

Du har så rätt, tror inte jag vart på något annat ställe där man får så mycket mat för pengarna:P

Citat:

Ursprungligen inskrivet av laggarbacken
Sweclockers träff på lappens någon gång kanske?

Klart vi måste träffas på lappens nån gång:D

Permalänk
Medlem

Hur fan kan ni säga att max är bra? Man måste ju fan beställa 2 gånger? Först ska man stå i kö i 30 min för att komma fram till en kassa. Då frågar personen "Vad vill du ha?".. Sen så ska man stå i kö i 40 min för att komma fram till en ny kassa där en person frågar, "Vad får det lov att vara" ? VAA?? JAG BESTÄLLDE JU FAN FÖR 30 MIN SEN!?

Blir så jävla lack på max skiten. Sen om man beställer en kaffe så får man typ 1/5 mugg.

Permalänk
Medlem

Fy fan vad hungrig jag blev nu när jag såg den där burgaren! >.<

Även jag ogillar max, och inte smakar det så gott heller. Donken har väl helt ok burgare, även om vissa burgare (big tasty) får en att tro att de ha bytt ut ostskivan mot glidmedel. Av de stora så är det utan tvekan Burger King som gör bäst burgare, och bäst strips har de också (eller möjligtvid sibylla).

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem

Godaste burgaren: Daisys eller vad det heter.

Absolut äckligaste vidrigaste burgaren:
Hard Rock Cafe... Sämsta resturang på denna jord! (Provat på flera maträtter ch det är fan bedrövligt.) I sthlm.

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem

Godaste : Sunes Gatukök, Litet Lyxmål. Eller stort eller Dundermål för den hungriga =P

Inget klår den!

Näst godaste: Max, Gillar den med specialbrödet och bacon vad den nu heter

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Hur fan kan ni säga att max är bra? Man måste ju fan beställa 2 gånger? Först ska man stå i kö i 30 min för att komma fram till en kassa. Då frågar personen "Vad vill du ha?".. Sen så ska man stå i kö i 40 min för att komma fram till en ny kassa där en person frågar, "Vad får det lov att vara" ? VAA?? JAG BESTÄLLDE JU FAN FÖR 30 MIN SEN!?

Blir så jävla lack på max skiten. Sen om man beställer en kaffe så får man typ 1/5 mugg.

Antar att du inte varit på Max i stan. Anledningen är att du först säger åt dom i köket vad det är dom ska tillaga. Sen säger du till i kassan vad du vill köpa (antagligen det du nyss bett dom tillaga). Visst det kan verka jobbigt men man får maten alltid färsk I stan har dom dock bytt till McDonalds systemet för att dom har så många kunder så dom har alltid nytt.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Godaste : Sunes Gatukök, Litet Lyxmål. Eller stort eller Dundermål för den hungriga =P

Inget klår den!

Näst godaste: Max, Gillar den med specialbrödet och bacon vad den nu heter

Frisco?

/Kax

Permalänk
Sötast

Bästa hamburgaren?

Börjes Gatukök i Trelleborg, åk dit. Är fan värt det

Äter hellre stekt trasa med mixad tåjams än på donkan.... döbakt äckligt skit.

Permalänk
Medlem

Juicy som i att det går att krama ur en hink med flott och vatten ur den.

Visa signatur

"Just what do you think you're doing, Dave?"

Permalänk
Medlem

Rogers i Övertorneå och Grilli direkt över på finska sidan, bättre burgare finns inte.
Och pratar vi Pizza så är det Labonté som även ligger i Övertorneå.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pato
Rogers i Övertorneå och Grilli direkt över på finska sidan, bättre burgare finns inte.
Och pratar vi Pizza så är det Labonté som även ligger i Övertorneå.

Har käkat på båda ställena och om vi säger så här.

you have seen nothing

Inte i närheten av andra ställen t.ex Sunes gatukök.

Men ni har ju inte dom i ötå så, man tager vad man haver

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Har käkat på båda ställena och om vi säger så här.

you have seen nothing

Inte i närheten av andra ställen t.ex Sunes gatukök.

Men ni har ju inte dom i ötå så, man tager vad man haver

Om jag skulle vetat av Sunes kök när jag var tre dagar i Piteå skulle jag tagit en tripp dit, nästa gång jag far upp får jag besöka Piteå och se om det går och jämföra med Ötås godbitar.

Men om du någongång far till Övertorneå rekomenderar jag "makaraherko", eller hur man nu stavar det, som säljs på grillen över gränsen, riktigt gott. Finsk grillkorv som fritteras tillsammans med räffliga strips, sen vitlök, lök, dressing och ketchup på, riktigt gott!

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Hur fan kan ni säga att max är bra? Man måste ju fan beställa 2 gånger? Först ska man stå i kö i 30 min för att komma fram till en kassa. Då frågar personen "Vad vill du ha?".. Sen så ska man stå i kö i 40 min för att komma fram till en ny kassa där en person frågar, "Vad får det lov att vara" ? VAA?? JAG BESTÄLLDE JU FAN FÖR 30 MIN SEN!?

Blir så jävla lack på max skiten. Sen om man beställer en kaffe så får man typ 1/5 mugg.

Du beställer vid "köket" som man går förbi när man köar så att din mat börjar tillagas. När du kommer fram till kassan så upprepar du det du sagt "i köket" och får strax din beställning på brickan. På detta sätt behöver du varken vänta länge på maten eller få en burgare som stått på hyllan i 15 minuter (läs: McDonalds).

Jag bodde alldeles intill Max i Uppsala i 5 år vilket resulterade i ganska många besök. Jag besöker numera max i Västerås lite då och då. Båda ställena har ofta mycket folk i kön men några 30 minuter har det aldrig varit tal om, kanske 15 som värst.

Kaffe är förövrigt gratis om du köpt en måltid på Max och du får ta hur mycket du själv vill ur automaten.

För att var lite mer on-topic. Den där McDonalds burgaren är smaklös och flottig. För samma pris får man en riktigt stor måltid på t.ex. sibylla med 2 ggr mer på burgaren och 5-6 ggr mer pommes.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henkka
Du beställer vid "köket" som man går förbi när man köar så att din mat börjar tillagas. När du kommer fram till kassan så upprepar du det du sagt "i köket" och får strax din beställning på brickan. På detta sätt behöver du varken vänta länge på maten eller få en burgare som stått på hyllan i 15 minuter (läs: McDonalds).

Jag bodde alldeles intill Max i Uppsala i 5 år vilket resulterade i ganska många besök. Jag besöker numera max i Västerås lite då och då. Båda ställena har ofta mycket folk i kön men några 30 minuter har det aldrig varit tal om, kanske 15 som värst.

Kaffe är förövrigt gratis om du köpt en måltid på Max och du får ta hur mycket du själv vill ur automaten.

För att var lite mer on-topic. Den där McDonalds burgaren är smaklös och flottig. För samma pris får man en riktigt stor måltid på t.ex. sibylla med 2 ggr mer på burgaren och 5-6 ggr mer pommes.

precis! man väntar gärna lite extra på det goda än att man går på Mc donalds och får en slapp,sladdrig,vattnig, och allmänt smaklös hamburgare? det är för att hålla formen på hamburgaren dom skapat dom käcka boxarna med hög kant på också. annars hade dom flytit ut över brickan. en sån box ser man inte i ett sibyllakök.