Permalänk
Melding Plague

Ny version av GPU-Z

En ny version har släppts av identifieringsprogrammet GPU-Z. Version 0.1.3 lägger bland annat till stöd för det nya Geforce 8800 GTS 512 MB som lanseras på tisdag.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

alltså :/ undrar verkligen hur bra nästa gtx/ultra kort kommer bli om gt o gts är såhär bra nu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vAYabo
alltså :/ undrar verkligen hur bra nästa gtx/ultra kort kommer bli om gt o gts är såhär bra nu

Haha orolig för att det ska bli för bra eller ?

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk
Testpilot

Programmet funkar inte så bra för mig, det säger att jag har 0 på i princip alla punkter: http://www.techpowerup.com/gpuz/ccdab/
Kan det vara för att jag har klockat kortet?

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Avstängd

vad e det bra för? som cpu z att bevisa att det verkligen är så eller?

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vAYabo
alltså :/ undrar verkligen hur bra nästa gtx/ultra kort kommer bli om gt o gts är såhär bra nu

nvidia har skrytit mycket, återstår att se hur de möter upp sina uttalanden.

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.