8800GT finns nu på lager i butik X!

Permalänk
Permalänk
Medlem

Hämtade ett Albatron nu på morgonen hos ABC Data,beställde för en vecka sen. Pris 2495:-

Visa signatur

[ Antec P182 ] [SAPPHIRE HD7870 OC ] [ HDD OCZ Agility 3 - 120GB + Seagate Barracuda Green 64MB 2TB ] [ Fractal Newton R2 650W ] [ 2st NEC DVDbrännare ] [ BENQ M2700HD ]

Permalänk
Medlem

Tack för tipset!

Avbeställde från B-ray. Det var precis som jag trodde, dom hade inte uppdaterat sin hemsida och det kort jag trodde jag beställt hade gått iväg idag. Han erbjöd mig ett sparkle som han trodde skulle komma in i morrn. Nej tack sa jag och avbeställde. Försäljaren ville inte riktigt släppa taget om mig och menade att man inte skulle hatta runt så mycket för då skulle man typ inte få något kort alls före nyår. Hmm. Jag litar på att Dustin har en uppdaterad hemsida iaf och förväntar mig en snar leverans

Visa signatur

Core 2 duo!

Permalänk
Medlem

Asus GeForce 8800GT 512MB PCI-E på www.alina.se.

Har f.ö. beställt ett XFX XXX kort från dustin

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

finns 2st leadtek på inet.se

https://www.inet.se/index.asp?page=product&stockid=5407848

har skickat iväg en beställnig.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Putto
Vilket stabilitetstest körde du?

Nvidias egna och Atitool, båda säger krishkrash.

Visa signatur

Move.L #BEEF, $4 -- Värkar är något kvinnor har innan de föder barn, visst verkar det konstigt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
finns 2st leadtek på inet.se

https://www.inet.se/index.asp?page=product&stockid=5407848

har skickat iväg en beställnig.

Grymt besviken på Inet.
Bokade ett igår kväll, då fanns det 6st kvar i butikerna.
Fick en bekräftelse att jag kunde komma och hämta.
På väg till Göteborg (har en bra bit att köra) så får jag ett nytt sms där Inet talar om att det blivit en dubbelbokning och att det inte finns något kort till mig.

Man blir ju inte på bättre humör av att få reda på att det fanns 2 kort kvar kl13.30!

Jaja.. vad är väl en bal på slottet!

För er som sitter i min sitts och frenetiskt letar efter ett 8800gt att leka med till jul så har:
Netshop 2st
Alina 9st
TBH
Dustin

Visa signatur

Moderkort Asus ROG Strix 550-F | CPU AMD Ryzen 5 5600X | CPU-Kylare be quiet! Dark Rock Pro 4 | Ram Kingston HyperX Predator RGB 3200MHz 32GB | M.2 Intel 660p 1TB | GPU Asus GeForce RTX3080TUF | PSU EVGA SuperNOVA G2 750W | Chassi Fractal Design Define R6 TG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av buLLit
Grymt besviken på Inet.
Bokade ett igår kväll, då fanns det 6st kvar i butikerna.
Fick en bekräftelse att jag kunde komma och hämta.
På väg till Göteborg (har en bra bit att köra) så får jag ett nytt sms där Inet talar om att det blivit en dubbelbokning och att det inte finns något kort till mig.

Man blir ju inte på bättre humör av att få reda på att det fanns 2 kort kvar kl13.30!

Jaja.. vad är väl en bal på slottet!

För er som sitter i min sitts och frenetiskt letar efter ett 8800gt att leka med till jul så har:
Inwarehous 1st
Netshop 2st
Alina 9st
TBH
Dustin

Jag bokade också igårkväll men gjorde en ny bokning nu när det var 2 i butiken får se om man får någon ens.

vilket kort har inwarehouse inne?

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Tack för DustinHome tipset SUMITOMO !
Har nu beställt ett XFX GEFORCE 8800GT 512MB XT

Visa signatur

Tomas

Permalänk
Medlem

fick mitt kort från inet idag.
Produktions vecka 0746 på kretskortet, och nya fläkten. Kunde tyda på att nya fläkten har funnits i 3 veckor, samt att kortet inte kan ha kommit med båt, interessant fakta for den som bryr sig?
buLLit har själv deltagit i Inet's stora 8800GT lotteri 2 gånger innan, men som vi säger i Danmark 3. gång, lyckans gång. Hoppas at du snart f¨r dit kort till ett vettig pris.
Funderade en stund på nya GTS(G92) men aldrig om jag skulle betala 50% extra för 10-15% mer prestanda. kör hårdt detta kort är värd det!!

Permalänk
Medlem

Har någon köpt från netshop, beställde igår ett kort, fick bekräftelse idag att kortet har skickats men när jag söker efter den så hittar inte posten den...

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zarnexx
Har någon köpt från netshop, beställde igår ett kort, fick bekräftelse idag att kortet har skickats men när jag söker efter den så hittar inte posten den...

Står det "Levert" med blå text på netshop så är kortet inlämnat hos posten. Posten skickar det säkert vidare imorgon.

Visa signatur

Intel Core2 Duo E6850 3,0ghz | Gigabyte P35 DS3 | Gainward 8800GT 512mb | 4 x 2048gb Kingmax PC 6400 | WD Raptor 150gb | Cooltek 600w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zarnexx
Har någon köpt från netshop, beställde igår ett kort, fick bekräftelse idag att kortet har skickats men när jag söker efter den så hittar inte posten den...

tar en stund innan det kommer upp på postens sida, avvakta tills imorrn så ser du den säkert om netshop har skickat den.

btw pratade med inet, vilket jävla skitsystem de kör, jag beställde igår när det fanns 5kort kvar och i lunchtid fanns 2st i lager men ändå lyckades man inte norpa någon av de anledninen är att alal kort de får visas direkt i lager även om det står 150 pers i kön så lagerför de säg 5st kort antagligen för att locka till sig ännu mer folk. Istället för att skicka de 5 korten direkt till de som redan står i kön så lagerför de så att de syns som lagervara i butiken.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

ok tack.

en till fråga, vet någon om det är den nya kylaren på 8800GT från netshop?

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
inte så mkt skillnad, är nog mest fläkten det syns på då den är större!

För mig ser den nya kylaren precis ut som på bilden från nyhetssidan här på sweclockers.

Permalänk

Beställde precis ett Evga från Komplett för 2449 kr. 19 st kvar i lager.

Visa signatur

AMD Opteron 165 (CCBBE 0615 DPMW)1800 @ 2850 MHz (1,4v) | Asus A8N-SLi Deluxe |eVGA 8800 GT @ 700/1728/900 | 2x1gb G.skill 2GBZX | FSP Epsilon 700W | 760 GB Hårddiskar

Permalänk
Medlem

Beställde nyligen ett sparkle 8800GT från Datorbutiken.com.. står att den är leveransklar och det för 2150kr

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tomas H
Tack för DustinHome tipset SUMITOMO !
Har nu beställt ett XFX GEFORCE 8800GT 512MB XT

Beställde mitt vid lunchtid idag och det är redan ivägskickat med kolli o allt
Dustin kan man lita på!

Visa signatur

Core 2 duo!

Permalänk

Fick mitt Inno3d OC-kort idag från mrpc. Var tyvärr med gamla kylaren, men man ska väl inte klaga Känns ironiskt, nu har jag kortet och alla delar här framför mig, men nu väntar jag på ett jävla satans case istället... FÖRDÖMT!

Visa signatur

Q6600 G0 @ 3,0 GHz| 4 Gb OCZ PC6400 | Gigabyte P35-DS3 | Inno3D 8800GT OC | Hitachi Deskstar 500 GB | Arctic Cooling Freezer 7 PRO| Corsair 450VX | Aerocool Extremengine 3T

Permalänk
Medlem

Datorbutiken erbjöd ju 7200GS till alla som beställt 8800GT under väntetiden.

Dom är slut nu, så jag har ett 6200GS på väg hem till mig och mitt nya system.
Känns lagom kul...Men orkar inte längre, det får komma när det kommer.

Visa signatur

| E6850 | Gigabyte P35 DS3 | Gigabyte 8800GT | 4GB pc2 6400 | Vista ultimate x64 | Antec sonata III | Samsung 2*500GB |

Permalänk
Medlem
Permalänk

Orkar inte vänta på GT så idag beställde jag nya GTS:) får det på torsdag:)

Permalänk
Medlem

www.komplett.se har 8800GT från EVGA inne
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=341856
10 på lager står det nu

Visa signatur

Asus Maximus x38, Q6600@3200mhz(1.3v),HD4870x2, 4gb OCZ reaper PC6400, Antec P182+Corsair HX620, velociraptor 150gb

Permalänk

Köpte idag på ren inpuls, har egentligen ingen koll på kortet. Har jag gjort ett bra köp?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av björn.....
Köpte idag på ren inpuls, har egentligen ingen koll på kortet. Har jag gjort ett bra köp?

http://213.114.182.186/DSC_0026.jpg

Förmodligen de bästa köp du kan göra idag när man skall köpa ett nytt grafikkort!

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av w0lla
www.komplett.se har 8800GT från EVGA inne
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=341856
10 på lager står det nu

Lagerstatus: 1 på lager.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av björn.....
Köpte idag på ren inpuls, har egentligen ingen koll på kortet. Har jag gjort ett bra köp?

http://213.114.182.186/DSC_0026.jpg

Åej, valde du det märket, jaja, misstag kan alla göra

Visa signatur

SUCk . detta va bara upplysnings vis ett tips till dig från mig . du behöver inte svara för jag har som blokerat dig, så ditt medelande tillbaks kommer ej att läsas.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LtdRichard
Åej, valde du det märket, jaja, misstag kan alla göra

ja det va väl nåt sånt jag fruktade

Permalänk

Asså ... Dom jävlarna skjuter ju bara på när det kommer. Komplett stog det 14\12 och nu är det 21\12 preminlärt men iaf. Varför är det bara för att få in massor med bokningar eller är det nvida som strular eller vad är det?

Jag har beställt och vill ha nu. "ligger på golvet och skriker som ett litet barn"

När kan jag förvänta mej att få kortet ? mvh Markus

Visa signatur

[Asus p5q-e][ intel e8500@4,2ghz][Kingston hyper-x 2 Gb ram][[XFX 8800gt][Corsair hx520][580 Gb]