Permalänk
Medlem

Någon som kommit på hur man gör för att få digitalt ljud OCH analogt ljud från hörlursutgången på fronten samtidigt i vista? går det ens?

edit: och det verkar lite mysko hur den skickar vissa ljudkällor digitalt, och andra till analoga frontuttaget? fattar 0

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem

Hmm, uppgraderade bios till F9 nu på min rev1.1 och kommir in i windows som vanligt men datorn visar bara att jag har 1 kärna.. =/

Någon som har någon aning?

Edit: Ser inte Code Name i Cpu-z längre... och det är en ful vanlig intelbild istället för Core 2 duo Inside märket

Jobbigt, sånt man stör sig på. Kan det ha med att jag stängde av serie & parallel porten i bios :/

Edit2: Aja fixade det problemet nu iaf. Men verkar som att vdrop saken funkar iaf. droppar fortfarande men den är konstant.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TijY
Hmm, uppgraderade bios till F9 nu på min rev1.1 och kommir in i windows som vanligt men datorn visar bara att jag har 1 kärna.. =/

Någon som har någon aning?

Edit: Ser inte Code Name i Cpu-z längre... och det är en ful vanlig intelbild istället för Core 2 duo Inside märket

Jobbigt, sånt man stör sig på. Kan det ha med att jag stängde av serie & parallel porten i bios :/

Edit2: Aja fixade det problemet nu iaf. Men verkar som att vdrop saken funkar iaf. droppar fortfarande men den är konstant.

Hur löste du felet då? Har nämligen samma revision.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blunden
Hur löste du felet då? Har nämligen samma revision.

Har du samma problem då?

Gjorde Cmos och boota om mellan olika inställningarna.
Med F7 fick man ju boota om några gånger om man gjorde stora förändringar.
Blev överraskad när det boota upp helt fint med clocken, men den hade vist buggat ur endå.

Trodde först attios var lite b korrupt, lr nått. För jag kör "ful" flashar via windows, med @BIOS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TijY
Har du samma problem då?

Gjorde Cmos och boota om mellan olika inställningarna.
Med F7 fick man ju boota om några gånger om man gjorde stora förändringar.
Blev överraskad när det boota upp helt fint med clocken, men den hade vist buggat ur endå.

Trodde först attios var lite b korrupt, lr nått. För jag kör "ful" flashar via windows, med @BIOS

Nej, har inte flashat än men tänkte att det vore bra att veta om man eventuellt fick samma problem och lösningen inte var något självklart. Men vadå, man kan inte bara ställa in alla inställningar efter den flashning och clearing av cmos längre? Fungerade ju utmärkt i F6 som jag kör nu i alla fall.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

Jag köpte ett P35-DS4 rev 1.0, och får inte det kortet att kännas vid grafikkortet, ett ASUS 8600GT SILENT.

Allt verkar starta normalt, men BIOS beep-code är beeeeep-bip-bip-bip. En lång och tre väldigt korta och snabba.

Det borde betyda problem med minnet eller problem med videoadaptern. Men både minnen (Corsair 6400 CL4) och grafikkort funkar ju i min gamla dator (den i sign), så jag klurar på om det inte är något galet med moderkortet?

Någon som har tips och idéer? (Min nästa idé är att prova en minnessticka i taget i var och en av minnesslottarna...)

Det andra i burken är en E2160 och ett Chieftec 400W nätagg (har bara 2x2 pin 12V, men borde vara fullt tillräckligt för att starta oklockat med bara en DVD och en HDD i tycker jag)

I och med att det var ett demokort så har jag låtit CMOS-batteriet vara borta i 2 dygn, så det borde vara helt rent i CMOS, eller måste man cleara på jumpern också?

mvh
/xJom

EDIT:Jag har även provat mitt gamla X1900XT i den här nya burken, men det blir exakt samma resultat)

Visa signatur

Läs om mig här: http://xjom.se/page1001.html

CPU: E6300@3,220 GHz+Scythe Infinity; Mobo: Asus P5B Deluxe; Minne: 2 Gb OCZ Nvidia SLI PC8500 ; Grafik: HD4670 512 Mb@Stock; 3DMark05:?????; 3DMark06:8345; 3DMark01SE: ?????; HDD: Raptor 36Gb+WD500Gb, Nätagg: Silverstone Zeus ST56ZF.

Permalänk

var står vilken rev man har hittar ingen sticker på mitt moderkort? har inte startat det i nu väntar på cpu fortfarande.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbomuts
var står vilken rev man har hittar ingen sticker på mitt moderkort? har inte startat det i nu väntar på cpu fortfarande.

Har du kollat på klisterlappen på kartongen?

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbomuts
var står vilken rev man har hittar ingen sticker på mitt moderkort? har inte startat det i nu väntar på cpu fortfarande.

Det står längst nere i vänstra hörnet (om du har monterat kortet i chassit och tittar rakt in i chassit.) Bredvid SPDIF-pinnarna (röd anslutning).

mvh
/xJom

Visa signatur

Läs om mig här: http://xjom.se/page1001.html

CPU: E6300@3,220 GHz+Scythe Infinity; Mobo: Asus P5B Deluxe; Minne: 2 Gb OCZ Nvidia SLI PC8500 ; Grafik: HD4670 512 Mb@Stock; 3DMark05:?????; 3DMark06:8345; 3DMark01SE: ?????; HDD: Raptor 36Gb+WD500Gb, Nätagg: Silverstone Zeus ST56ZF.

Permalänk

demovara så vet inte om kartongen e till rätt kort men i så fall har jag rev2.0 hitta nu på moderkortet rev 1.1 :/

Permalänk

Ni som har stora kylare t.ex Thermaltake extreme etc. Har ni monterat den lodrätt eller vågrätt för att få plats? Alltså stående eller liggandes?

Visa signatur

| Q6600 G0 @ 3,4Ghz | Ultra Xtreme 120 | ASUS P5K Premium | 8800 GTS 512mb | Corsair Twinx 2x2gb PC6400 | 2.5TB SATA | Corsair HX620 | X-Fi Extreme Music | 20" BenQ | Lian-Li PC1000 |

Permalänk
Medlem

Jag monterade min lodrätt, för att få fläkten riktad rakt bakåt, men det går säkert att montera den andra sättet också, fast luftgenomströmningen blir inte optimal.

Visa signatur

Läs om mig här: http://xjom.se/page1001.html

CPU: E6300@3,220 GHz+Scythe Infinity; Mobo: Asus P5B Deluxe; Minne: 2 Gb OCZ Nvidia SLI PC8500 ; Grafik: HD4670 512 Mb@Stock; 3DMark05:?????; 3DMark06:8345; 3DMark01SE: ?????; HDD: Raptor 36Gb+WD500Gb, Nätagg: Silverstone Zeus ST56ZF.

Permalänk
Medlem

Har problem med BSOD och den pekar mot ndis.sys. Har snappat upp att det kan vara NIC'et i DS4an och vista som inte funkar så bra ihop, har uppdaterat drivrutinen för onboard NICet men får fortfarande Bluescreens som pekar mot ndis.sys

Vad kan felet ligga? Lite irriterande att råka ut för BSOD's med jämna mellanrum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ordeith
Har problem med BSOD och den pekar mot ndis.sys. Har snappat upp att det kan vara NIC'et i DS4an och vista som inte funkar så bra ihop, har uppdaterat drivrutinen för onboard NICet men får fortfarande Bluescreens som pekar mot ndis.sys

Vad kan felet ligga? Lite irriterande att råka ut för BSOD's med jämna mellanrum

För mig fungerar NIC:et utmärkt i Vista x64 och XP. Den enda gången jag fått en BSOD från det (i XP) var när moderkortet krånglat lite och ställt tillbaka vissa överklockningsinställningar. Missade då att den ändrat dividern till minnet vilket gjorde att det kördes runt 1200MHz (är 800MHz-minne) vilket inte var helt stabilt. När jag ställde tillbaka allt rätt igen fungerade det bra igen. I Vista har både den inbyggda och den senaste drivrutinen fungerat utmärkt.

Dr. Sean White: Monterade den lodrätt så att luften blåser bakåt. Råkade dock montera den på andra ledden först innan jag satte in den i chassit, så det är fullt möjligt att montera den på valfritt sätt. Dock bör lodrätt vara mer optimalt för de flesta.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk

Great. Då blir det nog ett sånt här kort för mig då. Eller är det nån skillnad på
https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=GIGP35-D...
och Asus P5K? http://www.dustinhome.se/ProductDetails.aspx?ProdID=501011283...

Jag ska förövrigt ha Q6600, 8800gts 512, corsair 2x2gb 6400 och antagligen klocka endel.
Så är det nått kort som talar för det andra?

Visa signatur

| Q6600 G0 @ 3,4Ghz | Ultra Xtreme 120 | ASUS P5K Premium | 8800 GTS 512mb | Corsair Twinx 2x2gb PC6400 | 2.5TB SATA | Corsair HX620 | X-Fi Extreme Music | 20" BenQ | Lian-Li PC1000 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dr. Sean White
Great. Då blir det nog ett sånt här kort för mig då. Eller är det nån skillnad på
https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=ZALCNPS9...
och Asus P5K? http://www.dustinhome.se/ProductDetails.aspx?ProdID=501011283...

Ja, rätt stor skillnad faktiskt. Det första är en kylare från Zalman och det andra ett moderkort från Asus. Fast egentligen så tror jag att du länkat fel.

Visa signatur

Dator: i5-13600K, Asus Prime Z690-P, Noctua NH-D14, Kingston Fury Beast RGB 32GB DDR5-6000, Gigabyte RTX 4090 gaming OC, Seasonic Platinum SS-1000XP, Lian-Li Lancool 215, Samsung 980Pro 2TB M.2 NVME, Acer Predator XB323QKNV 4k 144Hz

Permalänk


https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=GIGP35-D...

Men alltså är det nått som skiljer Gigabytes kort mot Asus P5k kortet? För och nackdelar?

Visa signatur

| Q6600 G0 @ 3,4Ghz | Ultra Xtreme 120 | ASUS P5K Premium | 8800 GTS 512mb | Corsair Twinx 2x2gb PC6400 | 2.5TB SATA | Corsair HX620 | X-Fi Extreme Music | 20" BenQ | Lian-Li PC1000 |

Permalänk
Medlem

Tjenare, fick hem mitt p35-DS4 nu i fredags, och sen dess så har jag felsökt o försökt att hitta svar på mitt problem.

Problemet är att grafik kortet klagar på för lite ström. Nvidia GTS 512, och om jag tittar i aida32/MBM/Everest, så ser jag att 12v linan inte är 12volt utan bara ca 2volt.

jag har provat allting tror jag, började med att byta ut gfxkortet för att utesluta att den inte drog ner volten. till ett gammalt pci kort. samma fel efter den operationen, då tog jag o kopplade bort allting "onödigt" allt förutom moderkort cpu hdd gfxkort o minnet. och fortfarande samma problem. bytte därefter nätaggregat. och därefter boota up, och till min förskräckelse att det fortfarande är samma problem. har även flashat om bios, (prövat med de 2 versionerna jag hittade)

efter allting jag provat så känns det som att det är nått fel på moderkortet. men allting går stabilt efter att grafikkortet har klockat ner sig,

kan också lägga till att jag har provat köra 3dmark03 och fått hela 3200poäng, vilket är helt otroligt om man går efter vad datorn ska prestera vid full funktion.

http://supraservers.net/infra/Problem/Low12volt.jpg

speccs:
Asus GeForce 8800GTS 512MB GDDR3,
Corsair XMS2 4gb*1
Gigabyte GA-P35-DS4, P35, Socket-775,
Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz
Corsair Powersupply 520W, 120mm fan
Antec Performance P182 Miditower,
Western Digital Caviar SE 500GB,
Samsung DVD-brännare SH-S203N SATA

Är det någon där ute som har haft det här problemet stött på det tidigare, eller på något sätt har dragits med det, så var snälla o hjälp mig. känns inte så lyckat o få sända tillbaka kortet till Komplett nu så här tidigt före jul.

Tack på förhand

//Niklas.N

Visa signatur

6700K@4.5, RTX3080 16GDDR4

Permalänk
Medlem
Citat:

[i][...]//Niklas.N [/B]

Det blir samma sak både med och utan den extra strömkontakten till grafikkortet inkopplad? Har också märkt att Speedfan anger löjligt låga värden på vissa linor, tillräckligt för att inte kunna stämma. Jag får dock inga som helst varningar och BIOS visar att spänningarna är bra. Tror att det helt enkelt är en bugg.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blunden
Det blir samma sak både med och utan den extra strömkontakten till grafikkortet inkopplad? Har också märkt att Speedfan anger löjligt låga värden på vissa linor, tillräckligt för att inte kunna stämma. Jag får dock inga som helst varningar och BIOS visar att spänningarna är bra. Tror att det helt enkelt är en bugg.

det blir inte sammasak med eller utan den extra kontakten till grafikkortet inkopplad, utanden så tjuter grafikkortet så jag stängde av direkt o kopplade in den, men när jag kollar till 12volten i bios så är den aldels okej. det är just i mbm/aida etc som jag får så löjligt låga volt värden, datorn skulle inte boota om så va fallet antar jag, ska dela på brorsans dator idag och låna hans moderkort o se om det är samma där, sen in med hans gfx i mitt moderkort o se hur det ter sig. jag hoppas för allt i världen att det är moderkortet såjag kan sända tillbaka det, men det vet man inte säkert förens komplett har verifierat felet.

Visa signatur

6700K@4.5, RTX3080 16GDDR4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av infraa
det blir inte sammasak med eller utan den extra kontakten till grafikkortet inkopplad, utanden så tjuter grafikkortet så jag stängde av direkt o kopplade in den, men när jag kollar till 12volten i bios så är den aldels okej. det är just i mbm/aida etc som jag får så löjligt låga volt värden, datorn skulle inte boota om så va fallet antar jag, ska dela på brorsans dator idag och låna hans moderkort o se om det är samma där, sen in med hans gfx i mitt moderkort o se hur det ter sig. jag hoppas för allt i världen att det är moderkortet såjag kan sända tillbaka det, men det vet man inte säkert förens komplett har verifierat felet.

Precis samma som för mig då. Tjutandet om man inte hade strömmen till grafikkortet i (testade det av en annan anledning förut). Hade lite problem med grafikkortsinstabilitet innan jag flashade till F6-BIOS:en. Hände enbart i vissa spel att grafikkortsdrivrutinen krashade när man startade dem. Samtidigt fungerade 3dMark och andra spel utmärkt. Löste sig med BIOS-flashen dock. Även om jag inte fick samma fel som dig riktigt så kan det ju vara värt att testa.

EDIT: Att moderkortet visar väldigt låga spänningsvärden i program tror jag faktiskt är en helt separat bugg som inte har med ditt problem att göra. Har en kompis som har nästan samma komponenter som mig (iaf. moderkort, grafikkort, processor) och han får samma sak när jag bad honom testa det. Han kör dock flertalet spel utan problem, precis som jag.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

Nej precis, man ska inte lita på t.ex speedfan vad gäller spänning till sakerna, det visar oftast helt fel. Finns även många fler program som visar helt åt h****te fel.

Jag tror inte ens datorn skulle gå igång för fem öre om t.ex +12v är på +10v eller mindre. Så om den visar som ovan, 1.79 så är det garanterat fel.

Kan lika gärna vara vdimm eller sb eller någon annan spänning som visas.

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem

Ringde Komplett idag och snubben i telefon hade hört om det här problemet förut, att moderkortet visade fel värden. och efter att jag hade berättat hur mycket jag hade felsökt och senare kommit fram till att det då var moderkortet som är boven i dramat, så känns det rätt att returnera kortet o inhandla nått annat nere på stan imorrn.

Visa signatur

6700K@4.5, RTX3080 16GDDR4

Permalänk
Hedersmedlem

Nu ska vi se om någon har liknande problem som jag har.
DS4 rev 1.1

När jag går ur sleepläget i vista vill burken inte gå igång. Den bara startar och slår av sig själv en massa gånger, precis som den gör när typ processorfrekvensen är alldeles för hög och den defaultar till lägre.
Lite spontant så känns det som problemet förvärrats sen F9 BIOS, hade F6 förut.
Men jag är inte säker på att det har hände i samband med att jag flashade BIOS.
Förut så var det bara en SATA-hårddisk som inte hittades efter sleepmode, men "scan for hardware changes" i enhetshanteraren rådde bot på det (men drygt att göra varje gång).

Gör man en kallstart funkar det och man kan belasta datorn tungt och den fungerar.
Jag misstänker (och undrar) om datorn i just när den går ur sleepmode får sådan chockbelastning när alla komponenter ska igång (men inte när den startar vanligt) så nätaggregatet inte skulle räcka till?
Jag har ett corsair hx 520 watt, det ska ju vara bra kvalité.

Nu ska jag hem för jullov så inget mer felsökande för i år, men jag lär väl testa med att riva ur en massa hårdvara (hår rätt mycket i den).

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av infraa

Är det någon där ute som har haft det här problemet stött på det tidigare, eller på något sätt har dragits med det, så var snälla o hjälp mig. känns inte så lyckat o få sända tillbaka kortet till Komplett nu så här tidigt före jul.

Tack på förhand

//Niklas.N

Jag hade samma problem som dig förut och jag använde då samma nätagg som dig (Corsair 520W). Jag löste problemet med att inhandla ett 400W agg för 500kr på Clas Ohlson. Då funkade allt helt plötsligt prima.

Permalänk
Medlem

va e det för skillnad på detta o ds3:an?

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem

Brahg! Nu när jag äntligen får tummen ur ändan ur vagnen - och tar och beställer kortet i tror att alla försäljare har rev.2.0-kort, så får jag naturligtvis ett rev1.2-kort från webbhallen!
Nåväl - dom är snälla på webhallen - jag knallar tillbaka med det imorn, och sen plockar jag upp ett rev.2.0-kort på Mycom istället..........

Visa signatur

EIZO S2431W - mini review http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...
Antec Solo / Intel i5 3570K, Noctua NH-U12F/ Asus p8z77-v lx/ Corsair Vengeance 16GB DDR3 PC-12800 1600MHz / ASUS GeForce GTX 660 2GB DirectCU II / Corsair HX520W / Samsung 840 Pro Series SSD 256GB /2x WD SE16 1TB / / 24" Eizo FlexScan S2431W

Permalänk
Medlem

Jag har precis fått hem mitt mobo blev ett rev 2.0 vad är det för skilland på dom olika revisionerna undrar jag?

samt vart hittar man drivisar för vista 64 bit?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SorbP
Jag har precis fått hem mitt mobo blev ett rev 2.0 vad är det för skilland på dom olika revisionerna undrar jag?

samt vart hittar man drivisar för vista 64 bit?

Citat:

Rev.1.0
- Massive SilentPipe heatsink making installation of some CPU coolers impossible.
- The above also obstructing first PCI-e x1 slot (hence why abandoned in all next revisions)

Rev.1.1
- Smaller heatsink

Rev.1.2
- Same as Rev.1.1 plus the "Crazy Cool" (coper plate at the back of M/B)

Rev.2.0
- Removed LPT and COM ports at the back I/O panel (still available via pins on M/B)
- Above replaced with additional USB / Firewire ports (only two internal USB pins ports left)
- Also noticed different colours on the capacitor caps (not sure if they differ in parameters)
- No mention about "Crazy Cool" anymore (?).

Visa signatur

EIZO S2431W - mini review http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...
Antec Solo / Intel i5 3570K, Noctua NH-U12F/ Asus p8z77-v lx/ Corsair Vengeance 16GB DDR3 PC-12800 1600MHz / ASUS GeForce GTX 660 2GB DirectCU II / Corsair HX520W / Samsung 840 Pro Series SSD 256GB /2x WD SE16 1TB / / 24" Eizo FlexScan S2431W

Permalänk
Medlem

Tänkte fråga också 2x4 12v connectorn längst upp till höger så är ett utav dom två 4 "paren" överbyggt med en plastbit så att bara en sladd med ett 4x 12v par går dit, ska det vara så? har ett rev 2.0 kort eller ska man ta bort överbyggnaden och sätta dit en 2x4 12v med sammanlagt 8 kontakter på?