Vad finns det att göra åt detta? [Fyra linjer visas över skärmen; flimrar ibland]

Permalänk

Vad finns det att göra åt detta? [Fyra linjer visas över skärmen; flimrar ibland]

Hej på er alla och god fortsättning på er!

Det är så att när jag satt och spelade Dota igår så började grafiken helt plötsligt att bugga och allt grafiskt började att smeta ut sig över hela skärmen.

När jag sedan stängde ner spelet så var skärmen fortfarande konstig och man kan säga att det är fyra linjer som sträcker sig över hela skärmen i lodrätt vinkel.
Linjerna skiftar även färg och flimrar ibland.

I början trodde jag att det var skärmen som hade gått sönder men när jag tog ett screenshot på skärmen och skickade den över msn så kunde de se dessa linjer och prickar också.
Kan även säga att när jag försöker starta spelet igen så smetar allt bara ut sig och det är omöjligt att se något.

Jag hoppas att min beskrivning är tydlig nog så att ni förstår vad jag menar.:D
Jag håller även på att ladda upp bilden som jag tog så att ni kan se hhur det ser ut.

Jag undrar även om det finns nåt som jag kan göra åt detta, jag menar om det finns någon annan lösning än att köpa ett nytt grafikkort till datorn.

Ni får ursäkta mina stavfel men jag ser tyvärr inte så bra vad jag skriver.

BILD!

Mvh

Simon.

Topic redigerad av Kanel.
§ 3.1 - Välj ett ämne som tydligt visar vad tråden du skapar handlar om. Till reglerna >>