Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hajvan
Inhandlade en PA2V2
http://img174.imageshack.us/img174/3700/pa2v2vw5.jpg

och ett par Beyer DT770 Pro/80 som dyker upp vilken dag som helst
http://www.imuso.co.uk/images/Product/ST00046.jpg

Det där är hörlurs-porr
Det väcktes plötsligt en "vill ha bättre lurar och lurförstärkare"- känsla inom mig Beyerdynamic lurarna du beställt kan vara de mest bekväma lurarna i världshistorien!

Får man fråga var du köpte stärkaren?

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Jag tror inte det finns en audi som har mindre än 80 liters tank Och alla mina bilar jag haft hade 60 liters tank.

min merca har 100liter
kul när jag tanka för 1000kr jämnt en gång tanka ifs diesel för 10kr litern, och ja jag rulla till macken dom sista 20metrarna

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0rk
Får gärna skriva o berätta vad du tyckte om Jamo högtalarna.... är jävligt sugen på att byta mina dynavoice

Aki||es: Har dom där Dynavoice F´6:orna som du beställde... helt underbara när det gäller elektronisk musik... inte lika bra till hårdrock dock..

då återkommer jag om en vecka då och när dom är inspelade som dom skall. just nu så ger dom inte fullt så varmt ljud riktigt ännu (om än underbart ljud vad gällande balans och mjukheten i diskanten)
kan dock inte skriva om basen då dom står på heltäckningsmatta ^^ inte det bästa för ett par högtalare XD

Visa signatur

/RainesXenox\ [eac]MasterZerg(P_1)
Amd x2 6000+ | scyte katana 2 | Gigabyte GA-M57SLI-S4 | TwinX DDR2 PC6400 CL4 4x1GB | xfx geforce 8800 gts 640mb | Logitech G11 | Razer Copperhead | spinpoint 320gb 16mb | antec nine hundred | syncmaster 226bw 22" | Apevia ATX-AS520W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
Det där är hörlurs-porr
Det väcktes plötsligt en "vill ha bättre lurar och lurförstärkare"- känsla inom mig Beyerdynamic lurarna du beställt kan vara de mest bekväma lurarna i världshistorien!

Får man fråga var du köpte stärkaren?

http://www.electric-avenues.com/ 376:- levererad till hemdörren

Förstäraren är tänkt att användas som bärbar och är inget att hänga i julgranen om man är ute efter riktigt hörlursporr /kan även användas som stationär om man vill

dock så fungerar den riktigt fint och ljudet får sig ett ordentligt lyft, Med tanke på priset så slår denna förstärkare konkurrenter som är upp till 3x dyrare

Visa signatur

Q1=Q2+QE

Permalänk
Medlem

Merkur Futur 700 justerbar dubbelbladshyvel (Safety razor)

2x Feather Dubbelrakblad 10-pack

Edwin Jagger Rakborste Ivory

Edwin Jagger Rakborstställ Ivory

D.R. Harris Almond mahogny rakskål med raktvål

Edwin Jagger Aloe Raktvål

Edwin Jagger Sandalwood After Shave Lotion

Less på värdelösa rakprodukter som kostar skjortan...
Anländer förhoppningsvis idag

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hoz
Less på värdelösa rakprodukter som kostar skjortan...
Anländer förhoppningsvis idag

Håller helt med dig! Du kan få skriva en liten recension om du har lust.
Var köpte du det förresten och vad kostade det (summa kardemumma)?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rastersize
Håller helt med dig! Du kan få skriva en liten recension om du har lust.
Var köpte du det förresten och vad kostade det (summa kardemumma)?

håller med, en recension vore trevligt

Permalänk
Medlem

Fick på posten en Samsung 226BW

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Tja, lite måste man väl skryta också

Otroligt att man kan få en BD-brännare i Slim-format till det priset.

[Edit] Krångel med länkar.

Permalänk
Medlem

4x

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rastersize
Håller helt med dig! Du kan få skriva en liten recension om du har lust.
Var köpte du det förresten och vad kostade det (summa kardemumma)?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sunnis
håller med, en recension vore trevligt

Allt är inhandlat på gents.se efter att ha läst nån tråd här om fördelarna med dubbelbladshyvel
Recension kan jag nog knåpa ihop när jag väl får prylarna, kom inte idag, jäkla posten!

Edwin Jagger Aloe Raktvål 59 kr
Edwin Jagger Rakborste Ivory 295 kr
Merkur Futur 700 justerbar dubbelbladshyvel (Safety razor) 485 kr
Edwin Jagger Sandalwood After Shave Lotion 95 kr
D.R. Harris Almond mahogny rakskål med raktvål 269 kr
2x Feather Dubbelrakblad 10-pack 98 kr
Edwin Jagger Rakborstställ Ivory 59 kr
Fakturaavgift 20 kr
Frakt Gratis!

Totalt 1380:-

Kanske lite mycket såhär direkt, men med tanke på att bladen håller upp till tre gånger längre än tex Gilette's mach3-blad så blir det nog inte så farligt med tiden.
20 blad håller ju nästan lika länge som 60st giletteblad men kostar ungefär lika mycket som 4

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hoz
Allt är inhandlat på gents.se efter att ha läst nån tråd här om fördelarna med dubbelbladshyvel
Recension kan jag nog knåpa ihop när jag väl får prylarna, kom inte idag, jäkla posten!

Edwin Jagger Aloe Raktvål 59 kr
Edwin Jagger Rakborste Ivory 295 kr
Merkur Futur 700 justerbar dubbelbladshyvel (Safety razor) 485 kr
Edwin Jagger Sandalwood After Shave Lotion 95 kr
D.R. Harris Almond mahogny rakskål med raktvål 269 kr
2x Feather Dubbelrakblad 10-pack 98 kr
Edwin Jagger Rakborstställ Ivory 59 kr
Fakturaavgift 20 kr
Frakt Gratis!

Totalt 1380:-

Kanske lite mycket såhär direkt, men med tanke på att bladen håller upp till tre gånger längre än tex Gilette's mach3-blad så blir det nog inte så farligt med tiden.
20 blad håller ju nästan lika länge som 60st giletteblad men kostar ungefär lika mycket som 4

Tack så mycket för den infon i alla fall.
Posten alltså, nä just nu är jag mer förbannad på webhallen. Därifrån kommer man ju aldrig mer att beställa något ifrån. PS3an skulle ha skickats i fredags förra veckan, men icke.

Har i alla fall köpt mig en Amd Athlon X2 6000+

Dock har mitt moderkort gått sönder (där man fäster kylningen) så jag måste imorgon och a) leta upp en ny sådan del b) kypa ny kylning...
Jävla datordelar, när man bara vill koppla in det snabbt och lätt så att man kan återgå till att studera matte så ska självklart något gå sönder.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tips är att ringa till dom och säga det, för mig drog dom av 100kr när ja beställde via faktura föra ett tagsen.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Tja, lite måste man väl skryta också

http://www.dustin.se/dacsaportal/system/pages/other/wf_image_...

Otroligt att man kan få en BD-brännare i Slim-format till det priset.

[Edit] Krångel med länkar.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
Tips är att ringa till dom och säga det, för mig drog dom av 100kr när ja beställde via faktura föra ett tagsen.

Om det var menat till mig kan jag säga att vi försökt ringa dem nu idag och igår ett flertal gånger (6 gånger) utan att dem svarat eller ställt oss i kö ens. Ursäkta språket men, jävla skitföretag enligt mig

Visa signatur

Permalänk

Vad används rakborsten till?

EDIT: Nevermind! Hittade svaret på http://www.gents.se/text/den-vassa-guiden-till-rakkniven.htm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rastersize
Om det var menat till mig kan jag säga att vi försökt ringa dem nu idag och igår ett flertal gånger (6 gånger) utan att dem svarat eller ställt oss i kö ens. Ursäkta språket men, jävla skitföretag enligt mig

Haha ok. ofan...det lät ju illa
trist när det blir så...
well hoppas det löser sig

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Logitech G15 V.2

Samt Logitech G5 V.1

Nu jävlar är det [åranscht] på skrivbordet.

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk
Medlem

Har handlat lite på AppleStore

Ännu en till iPod...

Samt en mini-DVI till DVI adapter till min MB

/Kax

Permalänk

Nu har jag lite underhållning när jag åker till skolan

Permalänk

Tvunget att köpa båda?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Idag fick jag lite mer shit.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av passionmasteR
Tvunget att köpa båda?

Tröttnar jag på det ena så har jag det andra

Permalänk
Medlem

Provade nyss en big tasty, var väl helt OK efter jobbet och vrålhungrig

Permalänk
Medlem

2x: Noctua NF-S12-1200 (120mm chassifläkt)

och

1x: Arctic Silver 5 Kylpasta (3,5 gram)

Till Chassit

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
2x: Noctua NF-S12-1200 (120mm chassifläkt)
http://www.komplett.se/img/p/400/325742.jpg

och

1x: Arctic Silver 5 Kylpasta (3,5 gram)
http://datorfixarna.com/catalog/images/PR-A-SILVER-5.jpg

Till Chassit

Va ska du med kylpasta på chassit att göra? Om du tänkt täcka hela för att det skall få bättre värmeavgivande egenskaper räcker nog inte en tub...

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Och så två SAMSUNG 250GB SpinPoint F1 SATA300 som jag skall köra i RAID 0.

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hoz
Allt är inhandlat på gents.se efter att ha läst nån tråd här om fördelarna med dubbelbladshyvel
Recension kan jag nog knåpa ihop när jag väl får prylarna, kom inte idag, jäkla posten!

Edwin Jagger Aloe Raktvål 59 kr
Edwin Jagger Rakborste Ivory 295 kr
Merkur Futur 700 justerbar dubbelbladshyvel (Safety razor) 485 kr
Edwin Jagger Sandalwood After Shave Lotion 95 kr
D.R. Harris Almond mahogny rakskål med raktvål 269 kr
2x Feather Dubbelrakblad 10-pack 98 kr
Edwin Jagger Rakborstställ Ivory 59 kr
Fakturaavgift 20 kr
Frakt Gratis!

Totalt 1380:-

Kanske lite mycket såhär direkt, men med tanke på att bladen håller upp till tre gånger längre än tex Gilette's mach3-blad så blir det nog inte så farligt med tiden.
20 blad håller ju nästan lika länge som 60st giletteblad men kostar ungefär lika mycket som 4

Hehe jag köpte nästan ett exakt likadant paket som dig strax före jul. Tog utan after shave lotion, samt ingen DR Harris tvål. Jag är fruktansvärt nöjd med vad hyveln presterar och då är jag bara på läge 2, så jag har ett par steg till för ännu närmare rakning. Det bästa är att bladen är så vassa, jag har alltid haft problem med att Gilette hyvlarna känns slöa men med min Futur laddad med Feather blad är det ett minne blott. Den glider så fint utan att man behöver trycka och tar allt i sin väg
Rekommenderas starkt till alla som har hår i ansiktet!

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
Hehe jag köpte nästan ett exakt likadant paket som dig strax före jul. Tog utan after shave lotion, samt ingen DR Harris tvål. Jag är fruktansvärt nöjd med vad hyveln presterar och då är jag bara på läge 2, så jag har ett par steg till för ännu närmare rakning. Det bästa är att bladen är så vassa, jag har alltid haft problem med att Gilette hyvlarna känns slöa men med min Futur laddad med Feather blad är det ett minne blott. Den glider så fint utan att man behöver trycka och tar allt i sin väg
Rekommenderas starkt till alla som har hår i ansiktet!

Låter fint
sitter och glor massa "övnings"-videos på youtube om hur man fixar den bästa rakningen med safety razors medans jag ber till gudarna att jag får prylarna imorgon så man får inviga

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raghor
Och så två SAMSUNG 250GB SpinPoint F1 SATA300 som jag skall köra i RAID 0.

http://files.shg.dk/images/product/2107003/AE4AGVR3YU_150_94....

exakt hur stor är risken med raid 0? är väl där då den delar upp info på båda och inte samma info på båda (ursäktar förklaring men jag vet inte hur jag skall fråga det ^^)

jag sitter med en disk och funderar på att skaffa en till och raida. så hur gör jag för att raida om jag köper en disk till om jag inte vill installera om hela skiten (har pationerat disken jag har nu)

pm:a tack (får ju inte sabba tråden ju ^^)
ursäktar jag frågar här inne :]

Visa signatur

/RainesXenox\ [eac]MasterZerg(P_1)
Amd x2 6000+ | scyte katana 2 | Gigabyte GA-M57SLI-S4 | TwinX DDR2 PC6400 CL4 4x1GB | xfx geforce 8800 gts 640mb | Logitech G11 | Razer Copperhead | spinpoint 320gb 16mb | antec nine hundred | syncmaster 226bw 22" | Apevia ATX-AS520W