Permalänk
Snusfri

Lian Li goes Xbox360

Lian Li håller tydligen på med ett chassi till xbox360.

Lite bilder på prototypen:

Mer info: http://www.bit-tech.net/news/2008/01/10/lian_li_answers_calls...

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Inaktiv

fy vad fult med fönster

Permalänk
Medlem

Om de förväntar sig att vanliga människor ska köpa detta (dvs. inte entusiaster eller Microsoft själva) så lär de snart inse att de förlorat en del pengar...

Visa signatur

---

Permalänk
Snusfri
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killbom
fy vad fult med fönster

Japp, det var inte vackert med fönster, men det är som sagt bara en prototyp än så länge

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Släpper dom ett utan fönster kan jag tänka mig att köpa den och coolance's x360 vattenkylnings kit. Och sen en jävla massa ljudämpande mattor att inreda chassit och DVD'n i. För jag börjar bli sjukt jävla trött på tornadon jag har under TV bänken. Sitter och lirar Mass Effect nu (sjukt jävla bra spel förresten) och irreteras konstant över hur mycket maskinen låter. Det är så att det förstör upplevelsen. Synd bara att chassit är så stort dock.

Visa signatur

PSN: ZlimJim (adda gärna)
Live Olimp (adda gärna)
Wii Vetifan :P

Permalänk
Medlem

Vad i hela helskotta är poängen med det där? Tar ju bara upp ännu mer plats än det nuvarande chassit :O.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
Vad i hela helskotta är poängen med det där? Tar ju bara upp ännu mer plats än det nuvarande chassit :O.

Läs mitt inlägg ovanför så kan de se några av möjligheterna som öppnas i.o.m. detta chassi.

Visa signatur

PSN: ZlimJim (adda gärna)
Live Olimp (adda gärna)
Wii Vetifan :P

Permalänk
Medlem

Tja, det där verkar variera kraftigt, i mitt fall stör det mig inte det minsta. För de som störs av det kanske det där kan hjälpa då, men det lär väl kosta skjortan också =/.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Onödigt stort chassi...

Man måste plocka isär sin 360 för att utnyttja deras chassi, visst det blir säkert tystare men då kan man lika bra bara byta ut fläktarna i sin 360 för att få den tystare och behålla det gamla chassit.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Stort och fult enligt mig, de borde försöka göra nått htpc liknande chassi istället. Och vart ska hårddisken sitta?

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

ser ju ut som en dator. Känns inte "spelkonsol -aktikt" för fem öre.

Permalänk

Funderar, Är det ~43cm brett så man skulle kunna ha det i en stapel?
Skulle vara mycket snyggare om man kunde lägga det ner under förstärkaren exempelvis.

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Medlem

större jhu bättre kylningsförmåga .står man sig på fönstret lacka det svart inifrån

Visa signatur
Permalänk

Går det att köpa den gröna kontrollen nånstans?

Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Memphis
Går det att köpa den gröna kontrollen nånstans?

Man får med den till Halo3-versionen utav X360.
Tror inte man kan köpa den löst...

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SlimJim
Släpper dom ett utan fönster kan jag tänka mig att köpa den och coolance's x360 vattenkylnings kit. Och sen en jävla massa ljudämpande mattor att inreda chassit och DVD'n i. För jag börjar bli sjukt jävla trött på tornadon jag har under TV bänken. Sitter och lirar Mass Effect nu (sjukt jävla bra spel förresten) och irreteras konstant över hur mycket maskinen låter. Det är så att det förstör upplevelsen. Synd bara att chassit är så stort dock.

Håller med! Förundras alltid över hur tyst det blir när jag stänger av boxen

Hade faktikst kunna tänka mej att byta chassi bara för att få tyst på 360in. Och Lian-Li är ju alltid Lian-Li

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Ser grymt hemmagjort ut, prototyp eller ej. Trevligt att man säkerligen blir bannad också om man byter ut fläktdelen, har ju hänt för en hel del folk.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Skulle lätt kunna tänka mig att byta till ett sådant om dom tar bort fönstret och priset är rätt, inte för att jag har några direkta problem med min 360, men det är ju alltid roligt med något nytt.

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Medlem

shit, va stor den är är som en vanlig Tower låda till PC

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008