Permalänk

Min gaming burk, bra eller anus?

Då så!

Hej på er alla!, jag skulle bara villja ha ett svar av er angående mitt datorpaket jag lyckats slänga ihop åt mig själv

är den bra eller anus?..

Se om jag gjort någon uppenbar miss någonstans på val av hårdvara etc, xD men vad jag har läst mig fram till så verkar allt dock vettigt,
men alltid bra att kolla med proffsen här först innan jag bokar grajorna..

Och tack på förhand ^^

http://www.komplett.se/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=551671...

Visa signatur

"There's no such thing as gravity, the earth sucks!.
"we all know George Bush is an imbecill. He loves dick but he hates homosexuals.

Permalänk
Medlem

ser bra ut! kör på bara!

Visa signatur

Asrock X58 Extreme III | Intel Core i7 950 + Thermalright Ultima-90I | GTX 580 | 6GB DDR3 Corsair XMS3 | OCZ Vertex II SSD 120GB x 2 @RAID0 |

Permalänk
Medlem

Ser som sagt var bra ut men eftersom grafikkortet inte finns inne förräns 1:a februari så kan det vara värt att byta ut processorn mot en E8400 som borde finnas inne då. Dels skulle detta ge dig lite bättre prestanda och du spar troligtvis ca 500:-. Detta innebär ju iofs att du får vänta med beställningen men vill du beställa idag så ser det bra ut.

Visa signatur

Vi är överallt!
Asus Maximum VII Formula | i7-4790K | Noctua NH-U14S | 16 GB G.Skill RipjawsX 2133MHz CL9 | EVGA GTX980 SC ACX 2.0 4GB | Corsair HX850i | Samsung 850 Pro 256GB SSD | 15.5 TB HDD | Eizo FlexScan S2431W |