Mafia 2 - Nya screenshots

Permalänk
Medlem

Mafia 2 - Nya screenshots

http://www.gamespot.com/ps3/action/mafia2/images.html
Kan knappt bärga mig.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Mycket trevligt Har det sagts nåt om när Mafia 2 kommer?

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

To Be Announced för tillfället.

Heh, märkte inte förrens min andra titt på sista bilden att det ligger nazipuffror på bordet. MP40 - Mmh...

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Ah, najs... LMG34

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
To Be Announced för tillfället.

Heh, märkte inte förrens min andra titt på sista bilden att det ligger nazipuffror på bordet. MP40 - Mmh...

Ligger faktiskt bara en MP40. Den andra är en M3A1 Grease Gun.

Och det är inte en MG34 utan en MG42:a.

Permalänk

Försöker man slå världsrekord i Bloomeffekter?

Hoppas spelet blir lika grymt som det första!

Permalänk
Medlem

Väldigt nice. Längtar tills detta anländer

Syns ju dock att bilderna är tagna i filmsekvenser (eller "cutscenes", eller vad man nu vill kalla det)

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Ettan var såklart det bästa maffiaspelet. Hoppas det här är lika bra. Dröjer väl ett tag till innan det kommer, men hade inte ens hört att tvåan är på G, så... Grymt kul.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gorian
Väldigt nice. Längtar tills detta anländer

Syns ju dock att bilderna är tagna i filmsekvenser (eller "cutscenes", eller vad man nu vill kalla det)

Film sekvenserna är av ingame grafik så det kommer se ut så i spelet. Varför? Det ser man lätt på all AA till exempel. I film sekvenser utanför ingame grafik har aldrig dålig AA utan då är det jämt och fint.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gorian
Väldigt nice. Längtar tills detta anländer

Syns ju dock att bilderna är tagna i filmsekvenser (eller "cutscenes", eller vad man nu vill kalla det)

Jao tyvärr... vore kul o se lite mer "in game action"... alltså mer ifrån spelet när man spelar.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk

Ser riktigt fint ut, kan knappt bärga mig

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

För min del spelar det ingen roll om grafiken inte utvecklats någonting sedan ettan, bara de lyckas få en samma atmosfär och känsla som ettan hade så är jag helnöjd.

Trotts att Mafia 1 har många år på nacken nu så tycker jag att grafiken och miljöerna i spelet inte skäms för sig än idag.

Permalänk
Medlem

Grafiken ser medioker ut för att vara 2008 men instämmer i vad föregående talare säger.

Permalänk
Avstängd

Underbart... Extremt fina bilar. Och vilken gullig liten MP 40. Har dom stulit lite i nån gammal vapen arsenal under andra världskriget? Ska bli kul att köra!

Nån som har nån aning när det här kommer ut, eller om det kommer till PC i huvud taget?

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

Första bilden fick mig att skratta :P. Verkar bli ett kul spel, demoversion?

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crippa90
Underbart... Extremt fina bilar. Och vilken gullig liten MP 40. Har dom stulit lite i nån gammal vapen arsenal under andra världskriget? Ska bli kul att köra!

Nån som har nån aning när det här kommer ut, eller om det kommer till PC i huvud taget?

självklart lär det komma till PC!
Bilderna i Screenshotsen lär ju inte vara taget i någon konsoll iaf tror jag(tror!)...

Hoppas det blir lika grymt som ettan! sjukt kär i ettan iaf! och älskar kulhålen å att man kan skjuta hål i tankarna så soppan rinner ut osv:D

Någon som vet ungefär Realse datum?

Visa signatur

E6850@3900mhz|Asus 8800GTX 768mb@675/2100/1622(Core,mem,shader)|Asus P5K p35|Corsair DDR2 XMS2-6400 2048mb(866mhz)- 4-5-4-10|Creaktive E880|Xilence 700w|samsung 400gb 16mb SATA-2| D-tek Fuzion CPU & D-tek Fuzion GFX|APEVIA X-Cruiser|
SAMSUNG 226BW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NOOb3N
Någon som vet ungefär Realse datum?

Inte för att vara otrevlig men det står ju faktiskt i andra inlägget i tråden:
"To Be Announced för tillfället." som svar på frågan när spelet släpps.

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Ser trevligt ut men jag vill bara ha samma atmosfär som i ettan så är jag nöjd.=)

Permalänk
Inaktiv

Omg omg omg, ge mig spelet nu. 1an var helt underbart

Permalänk
Medlem

Länktar till tusen. 1:an är det bästa moderna spel någonsin. Dock tycker jag grafiken ser lite "opersonlig" och stel på dom nya bilderna. Tänker då på ansiktena om man gemför med trailern.

Permalänk
Medlem

Bara hoppas på att det håller samma klass som ettan som i mina ögon är ett av de bästa spelen som gjort. Och ja hoppas verkligen de håller fast vid den relativt realistiska kördelen. Det hade väldigt avancerad fysik för sin tid, älskade att köra runt i ettan

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
To Be Announced för tillfället.

Heh, märkte inte förrens min andra titt på sista bilden att det ligger nazipuffror på bordet. MP40 - Mmh...

Vaddå, han står ju och håller en Mg-42 också

Visa signatur

Stackars Albin
Citera eller skicka PM, övervakar inte.
Använd ordet "dem" med måtta eller smaka på mitt vrede.

Permalänk
Medlem

Ser lovande ut! Hehe har de plockat hem lite tyska vapen efter kriget lr ?

Visa signatur

Win 7 x64 | Intel Core 2 Duo E6750@2.66Ghz | Gigabyte GA-P35-DS3R | Corsair 4096MB XMS2-6400 | Radeon HD4850 512MB | Creative X-FI ExtremeMusic | 2TB HDD | Hiper 580w | Sunet 100/100