WoW - Omröstning, vilken ras?

Permalänk
Medlem

Spelade som undead.

Permalänk
Medlem

Horde! - 52.09%

/dance

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. -Tyler Durden "Fight Club"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Svaret är gamecardsen, vem som helst kan köpa dom medans många föräldrar inte lånar ut sitt visa-kort till sina barn.

Finns gamecards tills så gott som alla MMOS. Och i Guildwars som är gratis så är det inte alls lika många unga.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

For the horde!
Tauren warrior på Daggerspine

Visa signatur

'Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.' -Nalle Puh.

Permalänk
Medlem

Horde, lvl 60 Tauren Druid @ Zenedar

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem

Lite info...horde eller alliance är inte ras...

Mer intressant o se vilken ras folk spelar istället för sida.

Permalänk
Avstängd

Alliance, sen blev det horde men sen tillbaka till alliance.

Tror det är så att man går tillbaka till det man började med.

Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk
Medlem

Alliance.
På vårat realm är det dock ca 70% horde såg jag på nån statestiksida.

Permalänk

Tur att det inte var nästan tre år sen som någon skrev här sist.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arctic Eagle
Tur att det inte var nästan tre år sen som någon skrev här sist.

Tur att det finns folk som söker. Kul att gamla trådar poppar upp ibland. Så länge som folk håller sig till ämnet ser jag inget fel i det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ganska roligt att se rena motsattsen här på sweclockers mer äldre spelar = horde

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sne|prezt
n00b, d e inte raser du snackar om e ju fraction,... D:
ras e druid, palidan, präst (som ja) rouge osv...

Är oxå Präst!! ;D Shadow dom äger fan drog lvl 50 idag ;D

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jooh4n
Är oxå Präst!! ;D Shadow dom äger fan drog lvl 50 idag ;D

Jaförfasen prälle ska man vara och undead devouring plague = BADASS.

+Will of the forsaken då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sne|prezt
>n00b<, d e inte raser du snackar om e ju >fraction<,... D:
ras e druid, >palidan<, präst (som ja) >rouge< osv...

lol

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Visa signatur
Permalänk

Extremt roligt att läsa igenom denna gamla tråden, speciellt där det står lite om att paladin bara är tillgängligt för Alliance och shaman bara för Horde... gamla goda tider det:D Jag tycker faktiskt att shamans är lite overpowered, jag menar kolla på deras frostshock... och överlever du det och tar dom ändå så har dom ju reincarnation... bäst att ge upp om du är t.ex. warrior.

Jag spelar som en Orc Warrior på Al'Akir, och det här snacket om att Horde är onda är ju lite irriterande. Visst, för nägra år sen(några?) så var orcerna infekterade med demon blod och gav sig på människorna(Warcraft I), men det var ju inte deras fel, det var ju demonernas fel. Sen ville Orcerna, Tauren och Trollen leva i fred långt borta från Alliance, dom ville alltså sluta fred. Men då kommer ju Alliance och ska visa sin makt och ger sig på Orcerna bara för att dom vill vara härskare över världen... Jag säger inte att Alliance är dom onda, det finns ju skitstövlar på varje sida. Undead vill ju faktiskt ta kål på allt levande och förvandla hela jorden till en kyrkogård, men jag förstår dom med tanke på vad dom har fått stå ut med. Dessutom vill Orcerna ge Undead en andra chans, för dom vet hur det är när alla tror att dom är onda. Blood elfs som kom in i spelet i expansionen har helt enkelt fått en förbannelse över sig som dom vill bli av med, och i Warcraft III så hjälpte dom faktiskt Night Elfs först...

Alltså, det finns idioter hos Alliance, och det finns idioter hos Horde, men jag tror ni har glömt några... just det, Scourge! Det är dom som är dom onda! Kriget mellan Horde och Alliance kommer ju aldrig sluta eftersom... tja, det skulle helt enkelt inte vara Warcraft längre annars:D Men om vi ska bli av med Scourge, så måste Horde och Alliance sammarbeta. När Wrath of the Lich King kommer ut så kommer vi äntligen kunna möta Arthas, och då ska han dö!

Så jag säger varken ''For the Horde'' eller ''For the Alliance'', jag säger:

''Draw your sword, and fight the Scourge!''

Permalänk
Medlem

Horde. Var inte ens något val. WOTF > escape artist.
Stun resist > allt alliance har.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sne|prezt
n00b, d e inte raser du snackar om e ju fraction,... D:
ras e druid, palidan, präst (som ja) rouge osv...

HAHAHA Gå hem !

Ras; Människa eller alv
Klass: druid paladin etc

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Medlem

For the Alliance!

Folk som spelar rogues: Hade jag mött er IRL hade jag typ använt hunterskills IRL på er.
Så störande är rogues, speciellt undead.

<---Dwarven Hunter

Visa signatur

AMD64 x2 4400+ | Asus M2N-E | 2048mb DDR2 | GeForce 6600GT | WD 200gb S-ATA | Zalman 9500A

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leifiplomerosftw
Roligaste har varit rogue(combat), warrior(2h arms/fury), warlock(aff) och hunter(bm). Dem enklaste att pwna med/levla med.

Så vitt jag vet så är DW fury best för att levla med, eftersom du då dödar monster fortare. Men det är ju väldigt mycket diskussion om vad som är best, 2h eller DW... Det är nog best om vi inte går in på det över huvud taget:D

Citat:

Ursprungligen inskrivet av BoZzE
Folk som spelar rogues: Hade jag mött er IRL hade jag typ använt hunterskills IRL på er.:D
Så störande är rogues, speciellt undead.

Rogues pwnar ju allt i sin väg;-)

Permalänk
Avstängd

For the horde! Har en Troll Hunter och Tauren Druid

Permalänk
Avstängd

Wii!... nu har jag en lvl 70 i varje klass. xD ... guud va mycket mer nytta man kunde gjort om man inte hade spelat wow.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

Röstade alliance då min main är en draenei priest.

Har dock även hordes, men endast för pvp

Visa signatur

Kandidatexamen i Data- och Systemvetenskap vid Stockholms Universitet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leifiplomerosftw
2h arms/fury kör jag i pvp
Dock föredrar jag 2h att levla med också. DW med warrior har aldrig varit min grej, för mycket miss och så krävs det TVÅ hyffsade 1h vapen istället för EN bra 2h som man mycket lättare får tag på.

Whirlwind axe
lvl 51 AV reward spear (namn? Ice barbed spear?)
Och på 60 fixar man så klart TUF 3.80speed räcker hela vägen upp till 70 om man inte är för kräsen.

Rogues är riktigt pwnish ja

Iofs, men ett 1h vapen är i sin tur både billigare och lättare att hitta, då 2h har(generellt sett) lägre %drop. Dessutom får du många fler 1h i quest reward än 2h. Men gillar du att spela med 2h ska jag inte hindra dig:P Och precis som du säger så är 2h bättre i PvP, men jag kör för det mesta PvE så det är inget större problem för mig.

Min bror(som har ägnat all tid åt WoW ända sen det släpptes) har en Undead Rogue som main på samma server som jag. Det var även hans första karaktär på WoW så han har ägnat några år åt den, så dåligt gear har han ju precis inte:D Han äger allt i sin väg:P