Permalänk
Robot

Trächassit

jaa, hade dåligt att göra så sätte igång i träslöjden i ÅK9!

Besök albumet: Trächassit av Lellalex

Permalänk
Avstängd

nja faller inte i smaken direkt finns mycke smågrejor o göra samt att det ser ut som en baslåda

Visa signatur

Blir så jävla less ,aldrig mera E8XXX eller nånsin 45nm teknologi.. bara skit

Permalänk

Ser ju rätt okey ut. Dock inget jag skulle ens vilja ha.
Men man ska ju börja någonstans

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Mycket små fel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fullebulle
Mycket små fel.

Håller med, visserligen är det hemmabyggt men ska du ha det framför dig varje dag som "standarddator" så skulle jag se till att göra det ordentligt

Men bli inte avskrämd att bygga nu för att jag säger såhär, KEEP UP THE WORK!

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Avstängd

spackla eller nått skit o måla över helöa fronten så skall de bli shejt bra de dära surru!

Visa signatur

•Alienware: Q9450 @ CoolIT-FreeZone, HD2900XT, Blitz Formula, Crucial Ballistix 8500(old rev), Raptor 36GB 16mb+560GB, Hipro5 PSU
•Lian-Li + VappoLS: E6300, P5B, 2GB KHX 800mhz CL4, X1600XT, Hiper 580w Modular
•Lanbox Lite All @ H2O: P4 CedarMill @3,2Ghz, GA-G33M-DS2R, 2GB-667mhz, 7300GS Passiv, 320GB, Hiper530w

Permalänk

Jag tycker det var snyggt byggt^^
Lite otymplig men vad har det med saken att göra
Tråkigt med borren : /

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk
Medlem

1. Skaffa dig en kamera och använd inte cam. 2. Spackla för alla fel som startknappen. Sedan lysdioderna. Kan nog bli bra om du "finslipar" allt.

Permalänk
Medlem

http://vet.hut.nu/?id=18

Var alltid noggrann! Det lönar sig

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem

sätt över nåt lager tejp där du ska borra då flisar det inte upp fula märken lika lätt;)

och mins att det är alltid bättre att ta för lite en att ta för mycket(man kan ju slipa resten)

jag skulle snygga till trächassit genom att betsa det och startknappen skulle jag fixa till genom att göra en rund ingröpning(så att när man tryckt in knappen är det som att ha fingret i en litet rundare fingerborg, D.V.S. gröp ut så att man kan sätta en boll där när knappen är intryckt )

Visa signatur

Workstation: Asus P9X79 - Intel i7 4,2Ghz 3930K - 32gb 1866mhz RAM - 256gb ssd + 4tb drive - 2x Asus Gtx 660 - 2x DELL 2713hm
Misc: Iphone 6s

Permalänk

slipa till kanterna där det flisat sig sen köper du ets och etsar trät så det blir lite mörkare sen kanske din poäng höjs

Blir väldigt lätt fula fingeraftryck, fett fläckar liknande i obehandlat trä.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bil_experten
slipa till kanterna där det flisat sig sen köper du ets och etsar trät så det blir lite mörkare sen kanske din poäng höjs

Blir väldigt lätt fula fingeraftryck, fett fläckar liknande i obehandlat trä.

köpa ets kanske lite över räklamerat men vaxa den eller nå å dra över den med ett stryckjärj blir grymt det med

Visa signatur

ziefle

Permalänk
Medlem

tack för alla tips, well, since det är ett bygge i träslöjden så gör ajg det mest bara för att ha något att göra..

- Självkalrt ska jag beta och Olja det till mörkare trä - och fin slipa, e ju inte hälften så klar än haha ;P

Visa signatur

I can't always get what you want!

Permalänk
Medlem

Får ni använda durkplåt på er skola? Vi får inte ens använda "plankor" bredare än 12cm, och måste istället limma ihop dem. Fattig skola

Najs f.ö.

Permalänk
Medlem

Bra idé, kanske lite sämre utförande.. 6p

Nästa grej kan ju bara bli bättre, keep working mate

Visa signatur

AMD Phenom2 940BE | Gigabyte MA790X-UD3P | 4850 CrossfireX | Corsair 4 gig pc6400 | 550 gig HDD's | Antec Threehundred | 450 Watt Ace | Win7 <-> Thinkpad R60 + Win7 & 4 gig RAM <-> Asus G53JW-SZ154V + SSD Intel 320 120gb + Win7 <-> Rasberry pi revB