Fildelare dömd till villkorligt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spiroo
Hahahahahaha och återigen hahahahaha! Skrattar lika mycket varje gång jag läser folkets inkompetenta röster. Alla skriver samma sak varje gång det kommer något "hemskt" om "fildelning". Det finns ingen som har någon extraordinär syn på "fildelning" överhuvudtaget. Folk klagar precis som jag gör nu bara för att man kan.

Det som gör det ännu värre är folks kommentarer om ekonomiska system, rättsväsendet och diverse tekniker utan att förstå begreppen överhuvudtaget. Det är en av de mest underhållande sakerna i detta samhälle när folk tar sig vatten över huvudet.

MASSA text

Tack för mig!

Vilken tur att vår inkompetens skänker dig såpass mycket glädje.
Är det en God eller ond männsika som kännner detta? eller är det att man bara vill känna sig bättre än andra baserat på en falsk bild av omvärlden?
Bara undrar rent nyfiket alltså.

Samtidigt får man tacka för din "extraordinära" syn som löste i stort sett alla problem...och du... tack gode gud att du tog dig tiden att klaga på oss som klagar

(ber om ursäkt för alla motsatser.. det verkar smitta av sig)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wasabi
Vilken tur att vår inkompetens skänker dig såpass mycket glädje.
Är det en God eller ond männsika som kännner detta? eller är det att man bara vill känna sig bättre än andra baserat på en falsk bild av omvärlden?
Bara undrar rent nyfiket alltså.

Samtidigt får man tacka för din "extraordinära" syn som löste i stort sett alla problem...och du... tack gode gud att du tog dig tiden att klaga på oss som klagar

(ber om ursäkt för alla motsatser.. det verkar smitta av sig)

Ser ingen skillnad på goda och onda människor så för mig kvittar det oavsett vad du anser. Tror inte att du innerst inne tycker att min generella version av samhället är "felaktig" utan att du bara blev allmänt upprörd över att du känner dig träffad. Vad gäller att känna sig bättre än andra har jag inget behov av i dagsläget så jag kan ju inte direkt påstå att ditt påstående stämmer. Men visst, klart det känns bättre om folk bekräftar att man är mer "överlägsen". Eftersom jag inte heller ser världen ur mitt perspektiv som en tävling så kommer jag alltid känna mig homogen till mig omgivning även om jag indirekt går emot strömmen.

Vet inte om man ska kalla det jag skrev för klagomål, ser det snarare som en upplysning eller konstruktiv "kritik". Dessutom har jag aldrig sagt att jag är bättre än någon annan Jag har mina brister precis som ni har era. Och nej, det kanske inte löser världens problem men jag fick iallafall någon att få upp blicken och det är alltid någonting.

PwntuZ: Kan inget annat än bara säga att jag instämmer till din kommentar. Jo, det är lite ironiskt att vi lever längre men gör inget åt den "extra" tid vi får.

Visa signatur

En dator blir aldrig som man tänkt sig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spiroo
Ser ingen skillnad på goda och onda människor så för mig kvittar det oavsett vad du anser. Tror inte att du innerst inne tycker att min generella version av samhället är "felaktig" utan att du bara blev allmänt upprörd över att du känner dig träffad. Vad gäller att känna sig bättre än andra har jag inget behov av i dagsläget så jag kan ju inte direkt påstå att ditt påstående stämmer. Men visst, klart det känns bättre om folk bekräftar att man är mer "överlägsen". Eftersom jag inte heller ser världen ur mitt perspektiv som en tävling så kommer jag alltid känna mig homogen till mig omgivning även om jag indirekt går emot strömmen.

Vet inte om man ska kalla det jag skrev för klagomål, ser det snarare som en upplysning eller konstruktiv "kritik". Dessutom har jag aldrig sagt att jag är bättre än någon annan Jag har mina brister precis som ni har era. Och nej, det kanske inte löser världens problem men jag fick iallafall någon att få upp blicken och det är alltid någonting.

PwntuZ: Kan inget annat än bara säga att jag instämmer till din kommentar. Jo, det är lite ironiskt att vi lever längre men gör inget åt den "extra" tid vi får.

ehh.. jag fick nog upp blicken innan du kom förbi och inte känner jag mig träffad. Ville nog mer be dig om lite förslag och "on topic" kommentarer. Jag lyssnar gärna på "nya ideer" som du verkade klanka ner på att INGEN har.. Kom med några då.

Jag tror du missförstår min kommentar som kritik och försöker skriva bort det hela. Och jo.. du klagar på alla och allt och tror att det gör en person en aning överlägsen? Det är ett komplicerat ämne helt enkelt och svårt att komma med något nytt. Men varsågod och försök var allt jag menade