Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
Skit i den och åk till elgiganten, de har den kameran för samma pris altsså 2990:-

Det är där den är beställd!

D40 är slut på elgiganten i hela sverige så..

Men dom skulle få in fler senare och jag skulle få till samma pris.. vilket var shysst ::)

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Nya möbler till lägenheten.

Fåtölj, så otroligt trött på att sitta i en soffa när man är själv i lägenheten^^:

Soffa(Dock svart så den går med fåtöljen):

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Det är där den är beställd!

D40 är slut på elgiganten i hela sverige så..

Men dom skulle få in fler senare och jag skulle få till samma pris.. vilket var shysst ::)

Ok jag var på elfjanten i kungens kurva, det var där jag såg erbjudandet :).

nästan så att man vart sugen själv att köpa fantastiskt pris.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Nikon D40

http://www.kenrockwell.com/nikon/d40/images/d40-right-950.jpg

Var sent ute så får leverans om 2 veckor.. men det sköna är iaf att jag fick den till samma pris, 2990:-

Man ska inte klaga, det är en bra kamera

Permalänk
Medlem

Provar denna

Permalänk
Medlem

Senaste köpet var:
Harman Kardon Soundsticks II
50mm 1.8 Till min 400D
IR filter
Motljusskydd
Sladdlös Avtryckare
Musmatta

Blev 3500kr ungefär, men behöver lite kul till sommaren. Soundsticksen är till datorn nu men när EM börjar ska de vara ute bredvid TVn på altan så man kan sitta ute med grymt ljud och kolla på Sverige :).

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem

190:-/styck. Men det är väl på tiden att man läser dem ...

Visa signatur
Permalänk

Sony 40W4000

Visa signatur

Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Nvidia Geforce RTX 2080Ti | 32,0GB Dual-Channel DDR4 | Samsung SSD 840 EVO Basic 250GB, Samsung SSD 860 EVO 1TB | ASUS MX34VG

Permalänk
Medlem

Nytt Ljud. Igen.

Onkyo TX-SR606
http://www.us.onkyo.com/model.cfm?m=TX-SR606&class=Receiver&p...

Permalänk
Medlem

Börjar verkligen bli dags för ny mobil. Så åkte ner till Media Markt och köpte en Sony Ericsson G900 som släpptes idag
Väldigt nöjd hittills!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Du vinkar av din lön rätt fort när den väll hittar sig hem till dig va?

OT:
På väg till jobbet fick man lägga ut en extra dyr penga på en dosa snus, tack vare att man dum som man är inte handla de igår kväll hemma i trollhättan där de är billigt

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Ursprungligen inskrivet av Zion
Här kommer 2st bilder på mina senaste inköp.

1:18 Autoart Subaru Impreza 1999/Richard Burns
1:18 Autoart Peugeot 206 2003/Marcus Grönholm

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loki
Inköpsställe och pris, frågas kom.

Subarun är köpt på Ebay, 1400kr med frakt, ett riktigt fyndpris!
Dessa börjar bli väldigt sällsynta.

Peugeoten hittade jag på en koreansk sida, 390kr inkl frakt till Sverige, även det ett fynd!
Denna bilen går att finna på ebay, för runt 70-80$ men då tillkommer frakt från USA och då du hamnar över 500kr vilket oftast resulterar i +tull/moms.

Permalänk
Medlem

Allt från cdon. Då är man färdig inför sommaren då :).

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Creative HS-900

Helt klart nöjd:)

Vaio - AR51J

Kostade mig 9990kr + 2000kr försäkring på onoff(köptes i mars)

Intel Core 2 Duo
T7250, 2GB RAM
250GB HDD
Blu-ray disc enhet
nVidia G8400M GT

Ett stycke sjönhet :]

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk

Tröttnat på mina fruktansvärt obekväma Sony MDR-V150 hörlurar så jag beställde mig ett par Sennheiser HD-555.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Du vinkar av din lön rätt fort när den väll hittar sig hem till dig va?

Nah. Jag sålde ju min gamla stärkare för nästan hela beloppet jag gav för denna.
Så det var bara ett par 100-lappar emellan.

Permalänk
Medlem

Två bromsskivor fram

Ny kupéfläkt

Permalänk

Sony Ericsson Z770i Red

Super Mario Galaxy

Mountainbike Texas 26"

Visa signatur

i5 3570K 3,4GHz | Noctua NH-C12P SE14 | Cooler Master HAF XB EVO | Asus MAXIMUS V GENE | G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws X | FD Newton R2, 800W 80+ Modulär | MSI Radeon R9 280X 3GB | Samsung SSD 830 256 GB | www.muforce.se - Quake Live clan

Permalänk
Medlem

På vägen hem, så tog jag en bild med mobilen (=

Cykeln är en Honda RVF RR Nc35, väldigt unik här i sverige.

(=

Visa signatur

Zalman GT900 - Corsair 850W - ASUS H97-PLUS - Intel Core i5 4590 - Ballistix sport 1600MHz 16GB - Nvidia 970GTX OC -Crucial ssd256GB - x2 WD 1000GB

Permalänk
Medlem

En Kenwood KDC-W6641UY för 1990kr på mds. Otroligt nöjd med den än sålänge. Blev ett helt otroligt lyft även om jag bara har originalhögtalare än. Men nästa månad blir det baslåda, hatthyllehögtalare och nya frontar.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=293176

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Paket från ica ... pinsamt värre O.o

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
http://pimpedfiction.files.wordpress.com/2007/05/condom.jpg
Paket från ica ... pinsamt värre O.o

Det är gött att lyxrunka!

Visa signatur

rm -rf *.blog

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
En Kenwood KDC-W6641UY för 1990kr på mds. Otroligt nöjd med den än sålänge. Blev ett helt otroligt lyft även om jag bara har originalhögtalare än. Men nästa månad blir det baslåda, hatthyllehögtalare och nya frontar.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=293176

är det open air hathylla högtalare som du ska sätta in ovanför basen så borde du tänka om.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragganof
är det open air hathylla högtalare som du ska sätta in ovanför basen så borde du tänka om.

Brukar det bli problem eller? jag hade det i min golf2 utan problem iaf.. 2st 6x9or.. Men jag är ju ingen audiofil + att golfens hatthylla inte hade bästa passformen så var ju nite lufttätt direkt :), Har inga 6x9 i min nuvarande hatthylla..

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Brukar det bli problem eller? jag hade det i min golf2 utan problem iaf.. 2st 6x9or.. Men jag är ju ingen audiofil + att golfens hatthylla inte hade bästa passformen så var ju nite lufttätt direkt :), Har inga 6x9 i min nuvarande hatthylla..

Inget att rekomndera för att då kommer hathylla högtalarna att bli påverkade av trycker från basen underifrån och blir då slavbasar fast med egen vilja också. brukar inte bli så bra.

iförsig förstår jag inte varför man änns vill ha sånt skräp, och bak i bilen desutom. men är upp till var och en va man vill ha för ljud.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragganof
Inget att rekomndera för att då kommer hathylla högtalarna att bli påverkade av trycker från basen underifrån och blir då slavbasar fast med egen vilja också. brukar inte bli så bra.

iförsig förstår jag inte varför man änns vill ha sånt skräp, och bak i bilen desutom. men är upp till var och en va man vill ha för ljud.

Ok upplevde inte det problemet, måste nog vara rätt lufttätt för att det ska bli problem.

Vad exakt är skräp? :S .. 6x9 ger riktigt bra ljud.. om man inte köper billigaste på biltema kanske :>

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Ok upplevde inte det problemet, måste nog vara rätt lufttätt för att det ska bli problem.

Vad exakt är skräp? :S .. 6x9 ger riktigt bra ljud.. om man inte köper billigaste på biltema kanske :>

Njaa....många faktorer som spelar roll men oftast gör att att dom spelar sämmre änn utan att ha en bas från början.

man kna inte säga att 6x9 ger riktigt bra ljud i almänhet som du gjorde nyss.altså dom måste upp i ganska höga prisklasser för att bli lite intresanta och då kan du få uppdelade för samma pris osm spelar mycket bättre.
sen att man desutom sätter högtalrna i en sån ostabil konstruktion(hatthyllan) gör inte saken bättre.
men som sagt, beror på va man är ute efter.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem

Köpte en biljett till WTAI den 14 juni:

http://www.wheretheactionis.se/ ^^

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

Otroligt hur billigt det har blivit med RAM nu för tiden. 1GB till bärbara datorn för 199kr.

Hur lägger man in bilder egentligen?