Permalänk
Medlem

Söker musiktipsar websida

För ett tag sen hittade jag en websida som jag tråkigt nog slarvat bort länken till.

Den funkade så att man matade in ett par artister 2-3 st om jag minns rätt och sen fick man tips på andra artister som låg emellan dessa stilmässigt.

Det coola var att man såg artisternas namn flytande i ett interface mellan de namn man matat in och ju mer artisterna liknade de man matat in ju större var namnet på dessa.

Nån som har koll på vad sidan heter ?

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asleep in my casket, all rotting and gory. Now, watch me dance in the purgatory!
I waltz with the devil, "Till death do us part". I tango with demons, eating my heart.
They feast on my soul, they feed on my fear. Hugs and Kisses, I wish you were here!

Permalänk
Medlem

Ahh den var det , bytt namn ser jag också den hete Gnod förut bara

Tackar!!

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Medlem

www.pandora.com var bra förut, men nu fungrarar det bara om man har US-ip

Visa signatur
Permalänk
Medlem

www.last.fm är rätt ok också.

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)