Permalänk
Medlem

The Warriors

Nån som prövat detta spel? Vad jag fattat det som skall det kommit ut i handeln igår. Är det nått att ha?

Har letat efter nån typ av ingame film, men hittar ingen.

http://www.rockstargames.com/thewarriors/warriors.html

Permalänk
Medlem

Can You Digit!!

ser inte utt att va direkt bra ser utt att bli riktig enformigt efter ett tag=/
dock var filmen grym nästan kult.

Warrior's come out and Play:)

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

klarade ut spelet igår ett skönt lir om man gillar fighting spelet är exakt som filmen nästan....man måste se filmen innan man lirar de annars kan de bli lite enformigt men lätt en 4 av 5

Visa signatur

* 🖥️ i9 9900K @ 5G | ASUS Z390F | 32GB | 2080Ti | 34" 21:9
* ⌨️ DAREUS | 🖱️ Glorious O | 🎧 Audeze Maxwell | 🥽 Oculus Rift S | 🎮 PS4 | PS5
* 📱 Iphone 12Prö | 🎧 Airpod Prö | ⌚ Applewatch 6

Permalänk

Haha, har de gjort ett spel på den gamla klassikern! Vågade nästan inte tro det när jag såg namnet på tråden, men det var som fan.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

var ute och köpte det förut, vet inte om ja sett filmen.... hmm...

jaja, ska börja lira nu iaf

Permalänk

Tilläggas bör är att spelet har coop. Plus i kanten i min bok

Visa signatur

Gamla Bettan - [ P5N32-E SLI| C2D E6600 3ghz@1,35v| |4GB Kingston HyperX SLI RAM| Asus NVIDIA 8800GTS 320MB | SB X-FI Xtreme Gamer |2*500GB HD Seagate Barracuda 7200.9 | Antec P180 Gunmetal Black Case ]

Permalänk
Medlem

har spelat en timme nu eller nått, är riktigt kul faktiskt. lite rörigt att hålla reda på alla combos och fula knep, men sånt brukar ju fastna efter ett tag.

coop är ett stort plus som sagt... tyvärr har ja ingen att coop spela med nu. Regeringen gillar inte våldsamma tv-spel... så ja får vänta till nån polare ställer upp

Permalänk
Medlem

Køpte det hær spelet hæromdagen, det ær verkligen likt filmen, stæmningne ær schysst! Har lite svårt før att få alla combos att fastna samt att det kænns lite rørigt ibland men har inte hunnit spela så længe.

Verkar ju som att spelet ændå skall vara underhållande rakt igenom nær man læser omdømmen.