Permalänk

Fixa iordning hela mitt rum så det blir en liten "mini" biosalong.
Det som ska göras är;
Möblera om
Dra upp projektorn + duken
Inhandla förstärkare
Inhandla två sackosäckar

Sen även försöka ta körkortet

Visa signatur

Cooler Master Cosmos - E4400 @ 3 Ghz + True - Evga nForce 650i ultra - Sapphire HD4850 - Corsair 5400 TWINX2 2048Mb - Corsair HX620 - Samsung 206BW

Permalänk
Medlem

Flytta klart och dra om nästan all el i lägenheten är det väl tänkt att göras.

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk

Hmm....ja nu skall vi se!

Först skall jag börja jobba så det är det stora projektet att klara av det och orka gå upp på morgonen och överleva dom varma dagarna i verkstaden. Sen tänkte jag försöka orka ta tag i livet och skaffa mig ett körkort och eventuellt även körkort för mc.
Ett annat senare projekt är att flytta till en större lya om jag hittar något som ser trevligt ut, bor på 4 våning och det börjar bli segt med en unge att bära runt på.
Sitter även och klottrar lite på en enklare cnc-fräs för att fräsa i lite enklare material såsom plast, aluminium, trä och annat liknande som jag tänkte försöka få råd till nu när man får ett riktigt jobb.

Utöver dessa huvudprojekt så lär det bli en hel del annat man vi ha gjort över sommaren kanske lite festivaler, lustigheter med kompisar, lite semester med familjen och bara allmänt ta det lugnt.

Mvh,
Viper@God

Permalänk
Medlem

Träna!

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk

Byta golvlister i sovrum och vardagsrum, se till att tomatplantorna och chillin på balkongen mår bra... hmmm... justeja, jag ska gifta mig på midsommar också!

Visa signatur

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3

Permalänk

mitt stora projekt är väll flytten och nya bilen

Permalänk
Medlem

Tja första "projektet" är väl studenten, fredag (13) nästa vecka. Sen försöka hinna få igång min å farsans porsche 944 och senare i sommar flytt till egen lägenhet/studentboende/... å börja studierna.

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk
Medlem

Spara ihop till ett nytt digitalt trumset
Träna
Körkort
Jobba
Bli lvl 80 om litch king kommer :]
Vila uuuuuuuuuut som fan

Ser i fram imot allt

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk

Ligga med 100 tjejer innan september.

Permalänk
Medlem

Kanske tenta av en kurs
Jobba lite på ICA
Träna på gymmet
men .. Spendera mycket tid med flickvännen utanför Stockholm

ops .. glömde körkort

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Ligga med 100 tjejer innan september.

Jag nöjer mig med en

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

"Projekt" kan man ju kanske kalla det...
Ska gifta mig och planeringen är ett projekt i sig, men det stora "sommarprojektet" blir att bygga en ny vedbod uppe vid stugan.
Undrar bara hur det ska gå, jag har aldrig byggt nått förr
Inte karln heller men har man tre veckor på sig så ska man väl kunna få ihop nått?

Visa signatur

Asleep in my casket, all rotting and gory. Now, watch me dance in the purgatory!
I waltz with the devil, "Till death do us part". I tango with demons, eating my heart.
They feast on my soul, they feed on my fear. Hugs and Kisses, I wish you were here!

Permalänk
Medlem

Lära sig portugisiska på en treveckors kurs i Abrantes. Bygga bastu åt en bekant i Vila Nova de Gaia.

Visa signatur

Fagerja

Permalänk

- Har 18st pentium3 processorer som ska benchas.
- Bygga ett RC modelflygplan.
- Göra en hemsida.

Nästan helt säker att jag kommer inte göra/hinna nåt av det.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av fagerja
Lära sig portugisiska på en treveckors kurs i Abrantes. Bygga bastu åt en bekant i Vila Nova de Gaia.

Trevligt.
Själv ska man till Lissabon och Azorerna i tre veckor.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk

Förrutom programmeringsdelen i andra tråden skall jag troligen hjälpa till och renovera fastigheter till släktingar gratis. Men det är bra att röra sig, samt delvis roligt att greja.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Har en herrans massa att ta itu med på gården och med huset.
En etapp blev klar idag, städa ur garaget så man får plats att skruva därinne också
...bara tusen saker till då :\

Permalänk

Bygga en SS kylning för att plåga små dual cores

Sedan ska jag använda all min intelligens och kunskap på att göra saker att limma usb minnen på... *cry*

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Bonntrimma bilen, när den värsta rosten är svetsad. Får väl fixa det ytliga med.

Jobba som ett svin för att visa bossen att man verkligen vill ha ett jobb efter första september också (går via poolia nu).

Möblera lägenheten kanske, köpa en soffa tillslut.

Leka med de *NIX-maskiner jag samlar på mig. Blir nog mycket solaris i sommar.

Förhoppningsvis åka på en liten semester med flickan.

Permalänk
Medlem

Mitt sommarprojekt går ut på att bli så full som möjligt så ofta som möjligt, och kanske nångång mellan tillfällena lägga ny trätrall på min balkong! Kan man kalla inköp en AC för sommarprojekt? Isf har jag redan fixat ett projekt.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

1. Börja på mitt nya jobb och jobba aset av mig
2. Åka till Way Out West samt London med polare i Augusti
3. Flytta till en sunkigare lägenhet endast för att spara pengar
4. Göra mitt teoriprov samt uppkörning äntligen
5. Betala räkningar
6. Bygga en hemsida
7. Starta ett klädmärke tillsammans med "mina två damer"

That's about it...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cl3mens
Blir nog mycket solaris i sommar.

Nördsommar, sol? Vad är det? Jag kör solaris

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Ligga med 100 tjejer innan september.

nice, sen får du gifta dig.

Själv har man rätt mycke att göra,och ingen semester.
sen ska det renoveras hela nya lägenheten och ska även rensa upp och bygga mig en uteplatts med en stor grill.
sen hade man tänk sig bygga sig lite möbler så man får dom som man vill.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk

förvandla analogt till digitalt...

Vinyl till CD
VHS till DVD

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Gå massor, ofta och mycket.
Lägga ner MMO'andet tills augusti (Sista betalda dagen idag :S )
Gå Gnarp-Sundsvall (~6 mil gångväg, efter att mål 1 är uppnått)
Dricka mindre
Sänka köttintaget till ~70% av nuvaranda, dvs deltidsvegetarian

Hm var nått mer också... jo just det, ha sjukt kul

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Willhelm
deltidsvegetarian

Är detta något du kommit på själv, eller är det populärt?

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

börja träna Gå -> jogga -> springa, och sedan orka springa runt sidsjön(sundsvall) och vinna mot en kompis, har i dagsläget ingen kondis alls..

Skaffa ett jobb

hitta en tjej

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Är detta något du kommit på själv, eller är det populärt?

Misstänkte att någon skulle anmärka på det här. Det är vad flera av mina kamrater, vilka är vegetarianer, kallar den testperiod de rekommenderar för att se vad man tycker om vegetarisk kost. Man sänker sitt köttintag några steg i taget för att se hur det funkar och för att kroppen ska hinna vänja sig vid en annan sorts proteiner, för dom av oss som inte är så vana vid bönor och linser.

Hoppas detta förklara begreppet för dig

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk

Det blir till att färdigställa hemmabion. Har hunnit införskaffa frontar och förstärkare samt PS3:a Kvar är då givetvis sub, center och surrar.

Klart:
Monitor Audio RS6
Marants SR7002
PS3:a

Kvar:
Monitor Audio RS LCR
Monitor Audio RS FXR
Sunfire D-8

Tråkigt nog har man inte cash till att köpa allt på en gång

Visa signatur

"?"

Permalänk
Medlem

Fixa lägenhet inför höstens utbildning.
Städa upp datorn och köpa ny skärm. Kanske prova på lite överklockning för första gången:)
Tjäna så mycket pengar jag kan.
Överleva Peace & Love.
Hålla kroppen i trim och faktiskt försöka få lite färg i år.
Umgås så mycket jag kan med vänner och bekanta.
Idka älskog med vackra damer.

Visa signatur

C2D e6750 | Gigabyte GA-P35-DS3 | Antec p182 | Corsair XMS2 2GB | Albatron GeForce 8800GTS 320MB | Corsair 520W