Permalänk
Medlem

leka med bluetooth e kul

Jag och en polare laddade hem lite saker till datorn la in på hans telefon, så vi fick tillgång till andras bluetooh och ansluta utan att den andre behövde acceptera det

va ganska kul när man satt på bussen ansluter till någons telefon, drar knapplås för honom och försöker få användaren att kolla till mobilen så skriver man i ett medelande "jag vet vem du är.... " då kollar dom riktigt oroligt runt i bussen, sen stänger man av telefonen

haha eller så förstör man bara för personen. tar bort alla Nummer, sms osv! bara "cleanar systemet" å lossas som ingenting haha

Visst ere hemskt vad man kan göra bara man vet vad man håller på med.. haha

Visa signatur

asus rog Z490-F gaming - 10900k - 32gb 3600mhz - 970 Evo 500gb - obsidian 750D - Corsair RM850i 850w - Corsair Hydro H150i Pro 360mm

Permalänk

wow vad för telefon och program handlar det om? vore riktigt äg att kunna göra;)

Permalänk

SKICKA PROGRAM! har haft många men man måste acceptera då, skicka plx

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk

Undrar hur länge det dröjer innan du belönas med bann och tråden blir låst

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jooh4n
SKICKA PROGRAMM! har haft många men man måste acceptera då, skicka plx

Jag kan inte filernas namn i huvud, det är inget program det är små filer du laddar in till telefonen svårt å förklara facktis.

Väldigt effektivt kommit in på alla polares telefoner och hälften har nya!
alla tänker först "fan va du ljuger" sen tappar dom hakan så glad att en annan polare visa länken (privat)

Visa signatur

asus rog Z490-F gaming - 10900k - 32gb 3600mhz - 970 Evo 500gb - obsidian 750D - Corsair RM850i 850w - Corsair Hydro H150i Pro 360mm

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sucker121
Undrar hur länge det dröjer innan du belönas med bann och tråden blir låst

Varför då?? finns ju jävelskap med BAT med många otrevliga scripts den är kvar sen länge

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daniboy
Jag kan inte filernas namn i huvud, det är inget program det är små filer du laddar in till telefonen svårt å förklara facktis.

Väldigt effektivt kommit in på alla polares telefoner och hälften har nya!
alla tänker först "fan va du ljuger" sen tappar dom hakan så glad att en annan polare visa länken (privat)

Men säg programet, elr ljuger du!? asså, orka skapa en tråd om du ändå inte säger...

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

Här fanns lite info *bort*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jooh4n
Varför då?? finns ju jävelskap med BAT med många otrevliga scripts den är kvar sen länge

Men säg programet, elr ljuger du!? asså, orka skapa en tråd om du ändå inte säger...

Det är inget program det är ett gäng filer och ljuger ja.. nej? du kan isåfall söka om "hack bluetooth" och se vad du hittar bäst + jag tänker inte dela ut saker om jag nu skulle få ban pga de eller liknande. Vore lite motbjudande hälpa nån jag inte känner för en sån progress

tro mig eller ej, jag berättade bara hur det kan va kul å sen små förklarade jag lite bara

Visa signatur

asus rog Z490-F gaming - 10900k - 32gb 3600mhz - 970 Evo 500gb - obsidian 750D - Corsair RM850i 850w - Corsair Hydro H150i Pro 360mm

Permalänk
Medlem

Det programmet finns, har en kompis som visat mig. Dock frågade jag aldrig vad det heter :/

Permalänk

Nån som kan ta reda på vad det heter? eftersom Daniboy inte vågar ge ut!

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Avstängd

Vem fan är dum och har BT påslagen dygnet runt?

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

bullshit säger jag.
äldre lurar går att hacka men de nyare går ej.

Inte av scriptkiddies iallfall.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
bullshit säger jag.
äldre lurar går att hacka men de nyare går ej.

Inte av scriptkiddies iallfall.

Inte SE mobiler då man måste godkänna och trycka kod, och det står även att "okänd vill använda din mobil som modem" eller liknande vad jag läste på flashback.

Jag är inte ens så dum att jag tar in sådant skit i min mobil, vad man set och läst så kan man få en större chock när nästa räkning kommer, div virus m.m som gjorts för mobiler lägger till en "samtals server" så mobilen ringer genom en betalnummer varje gång man ringer någon och någon får dina pengar på sin konto.
Och nej det läste jag inte på aftonbladet

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Inte SE mobiler då man måste godkänna och trycka kod, och det står även att "okänd vill använda din mobil som modem" eller liknande vad jag läste på flashback.

Jag är inte ens så dum att jag tar in sådant skit i min mobil, vad man set och läst så kan man få en större chock när nästa räkning kommer, div virus m.m som gjorts för mobiler lägger till en "samtals server" så mobilen ringer genom en betalnummer varje gång man ringer någon och någon får dina pengar på sin konto.
Och nej det läste jag inte på aftonbladet

Mja svårt å att förstå om man bara läser vad andra på forum säger osv "går inte å hacka nya lurar" osv... klart det går varför skulle dom gamla gå? bara du har mer advancerade saker

att sno pengar e väll inge scriptkiddies som håller på med

Men det är inget "program" som folket här kallar det. det är scripts.

Och ni som säger att det inte går att göra sånt mot nyare telefoner har helt fel det går kunde iaf på en Nokia 5310 utan större problem

Visa signatur

asus rog Z490-F gaming - 10900k - 32gb 3600mhz - 970 Evo 500gb - obsidian 750D - Corsair RM850i 850w - Corsair Hydro H150i Pro 360mm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daniboy
Mja svårt å att förstå om man bara läser vad andra på forum säger osv "går inte å hacka nya lurar" osv... klart det går varför skulle dom gamla gå? bara du har mer advancerade saker

att sno pengar e väll inge scriptkiddies som håller på med

Men det är inget "program" som folket här kallar det. det är scripts.

Och ni som säger att det inte går att göra sånt mot nyare telefoner har helt fel det går kunde iaf på en Nokia 5310 utan större problem

Kan du vara vänlig att berätta om dessa "scripts" då?

Än så länge verkar du inte ha övertygat så många.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Callemed
Kan du vara vänlig att berätta om dessa "scripts" då?

Än så länge verkar du inte ha övertygat så många.

Håller med,

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk

TS är lite yrer eller så har han inte använt programmet själv. Precis som bomber3 säger så måste man på de allra flesta nya mobilen godkänna att "någon vill använda din telefon som modem" och om någon är så dum att den gör det så är det nog lättare att be att få hans telefon och skicka över filerna man vill åt manuellt:P Men har man tillgång till någon annans telefon en kort stund så kan man som sagt göra roliga saker. I princip allt går att styras inom bluetooth's räckvidd.

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!

Permalänk
Medlem

Det blev som sagt som ni sa, att telefonerna vill först acceptera men den kommer igenom iaf och då har man max 1-2 minuter på sig om hosten är medvetande om vad man håller på med.

*bort* (Forumet) där hittade han mjukvaran.

@AggeMannen - det går facktis att komma in på en telefoner utan att hosten måste acceptera, scriptsen lurar hans telefon kan man säga

Varför tror du att dom nya telefonerna inte har känsligheter som dom äldre? det är så klart ett mer advancerat skydd mot angrepp men det är inte 100% omöjligt.

Om du verkligen inte tror på detta, låt tråden vara.. då kan du ju sitta hemma och nojja för dig själv "åå va han ljuger" tjao

Visa signatur

asus rog Z490-F gaming - 10900k - 32gb 3600mhz - 970 Evo 500gb - obsidian 750D - Corsair RM850i 850w - Corsair Hydro H150i Pro 360mm

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*
Nyttan med tråden? Chat eller §8. Det lär inte vara det minsta lagligt att skaffa sig tillgång till annan telefon. Eftersom du inte vill ge ut exakt vad programmet/filerna heter (vilket är smart) så kan man ju inte diskuttera något mer heller om det.

haha eller så förstör man bara för personen. tar bort alla Nummer, sms osv! bara "cleanar systemet" å lossas som ingenting haha

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG