Permalänk

DDR3 är ganska dyrt nu, men jag tror att de kommer bli "standardn" om ett tag, därför ville jag ha ett moderkort som tog det. standardkylaren ser ganska patetisk ut jo, men cpu tempen ligger runt 25 grader så de e lugnt för min del. Sen visste jag dock inte att de va en gammal raptor... men känns som att de kvittar i vilket fall. Trådlöst internet måste jag ha för att datorn är för långt ifrån routern för att dra kabel, ska därimot fixa Draft-N. o sen så låter det inte så jävla mycket, de e bara 9800gx2's fläkt som ökar ljudet när grafikkortet blir varm, men med högt musik hör man inget i vilket fall

Permalänk

Att inte klocka det där är som att aldrig gå över 2000 varv i en sportbil....

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

hahahahaha ofan.. jag som är bil intressade också :S
men vi få se, för tillfälle så gör jag det inte,
men om en 2-3 månader efter jag får lite pengar igen kanske jag
fixar vattenkylning i klockar skiten

Permalänk
Medlem

det är roligt. alla säger "a det syns att du har pengar att spendera" och bla bla bla, men bara för man har en bra dator så behöver man inte ha mycket pengar. finns faktist folk som sparar länge för att kunna köpa en bra dator.

Permalänk

ni som ger dålig kritik - lägg ned, as bra dator! framtidsäker och fasansfullt snabb!

Hejja Cosmos!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lazylunatic
personligen tycker jag att den är ganska tyst, det som därimot låter nått cp högt är 9800gx2's fläkt, måste har den runt 70-80% max kraft för att tempen ska inte dra iväg

Hej Lazylunatic!

Är själv intresserad av en istort sett likadan dator som din.

Kan du utveckla lite om ljudnivån?

Något tänkvärt tips om chassit?

Visa signatur

Är hopplös på datorer men pigg på att spela spel.