Dags för ny telefon,tips?

Permalänk
Medlem

Dags för ny telefon,tips?

Min Sony ericsson W800i har sett sina bättre dagar och måste köpa en ny då min joystick är så passkass så att man har en kamp bara för att bläddra med den,kameran är även den trasig och högtalarna är spräckta.

Då jag även har planer på att köpa en dator vill jag inte lägga ut några tusenlapper på en telefon utan jag tänker köpa en för kring en tusenlapp.Har kikat runt lite och insett att det är väldigt svårt att få en hyffsad telefon för en tusing. Och med hyffsad menar jag en ok kamera och med mp3spelare. Eller ja kameran är väll inte jätteviktig men en mp3 spelare är alltid bra att ha på telefonen.. Så har ni nått tips så släng gärna fram det! !

Permalänk
Medlem

Nokia 6300 är en fin lur för runt 1300kr

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Den såg faktiskt riktigt bra ut och verkar vara rätt bra också! Den är ungefär som den jag har nu.

Permalänk
Medlem

Jag har själv den, dock så gick mikrofonen sönder efter en fest för 2 veckor sedan så jag har nu beställt 6500 classic, samma telefon nästan fast lite tunnare.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

6500 classic såg också jäkligt bra ut dock så får man slänga ut ca 2lax för den och det är jag inte villig att göra;/ Vill helst komma så billigt undan som möjligt!

Permalänk
Medlem

w200i låter väll prisvärd sålänge du inte tänker använda kameran.

skall du ha vettig kamera får du gå upp i prisklass.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=147953

w660i är ngt dyrare men ganska populär.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=167334

Permalänk
Medlem

W200i vill jag inte ha.Har kollat på den men nej gillar den inte bara..

W660i ligger ändå kring priset jag vill lägga ut men då den är låst till telia,kör med halebop och vill inte byta.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snackzz
W200i vill jag inte ha.Har kollat på den men nej gillar den inte bara..

W660i ligger ändå kring priset jag vill lägga ut men då är det med 3g,kör med halebop och vill inte byta.

Du måste inte köra med 3g bara för att telefonen stöder det,se det mer som en bonus ifall att:))

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Inaktiv

Jag tycker nästan du borde ge SE S500i en chans, den verkar vara riktigt grym för pengarna, har sett min kompis som använder den och verkar riktigt najs. Flashig mobil, med lampor i olika färger på sidorna och många andra finesser för dem pengarna. Verkar vara tålig också, eftersom min kompis han har mobilerna som slit och släng, så den är stryktålig.
Kolla pricerunner och prisjakt efter bästa pris, eller t o m kelkoo.

Permalänk
Medlem

alban-> Ändrade om det när jag läst lite mer och såg att den var låst till telia.

Colt3n-> Det är tvärtemot vad jag hört om den telefonen Har ett par kompisar som har en sån och dom säger att knapparna går sönder på den och att den inte alls är stryktålig.Annars är det jäkligt flashig. 1200 kan jag tänka mej lägga ut om frakten är med i det priset! (http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=177087) men som sagt jag har bara hört negativ om den telefonen men den ser jäkligt bra ut!

Permalänk
Inaktiv

konstigt :S Jadu, det kanske är olika mellan olika personer, men hans verkade tålig iallafall, men annars tror jag det verkar vara en bra lur för dem pengarna, vad jag tror, jag har ju inte haft telefonen själv men.

Permalänk
Medlem

colt3n-> Jao mkt möjligt. Men måste säga att jag är sugen på den..Får lägga ut 300mer än jag helst vill men är telefonen ok och inte skit som jag hört så är det ju värt det! Skulle vara kul om nån som har en sån telefon kunnde säga vad dom tycker om den

Blir bara mer o mer sugen på den...

Permalänk
Inaktiv

synd att min polare gick och la sig för en timma sen..! : / annars kunde jag ha frågat honom om det finns något dåligt med luren som han anser, men han är sms freak och han har inte klagat någonting på den iallafall xD Så knapparna håller och han skickar typ sms ungefär varannan minut ibland, impuls smsanden xD så knapparna borde hålla om man nu inte står och hoppar på mobilen jag skulle nog våga prova den telefonen, har du inget varuhus nära dig så du kan kolla på den, eller kolla på din kompis lur? Jag menar kan du hitta något coolare för den prissumman? :S

Permalänk
Medlem

Colt3n-> Du får mer än gärna fråga honom:). okk:) Nej precis för den summan får man ingen snyggaremobil och den är jäkligtsnygg.. Ja ska ta och höra med en kompis som har en sån telefon! Dock så är det nästintill en fjortistelefon här där jag bor men polarnas småretande får man väll ta;p För telefonen är riktigt fräsh.

Permalänk
Inaktiv

hahah mja det kan man väl också säga, finns många telefoner som är fjortis aktiga, men vafan, varför inte liksom, snygga och bra är väl bra de? Kan kolla med han imorgon, när tänkte du införskaffa dig den nya telefonen?

Permalänk
Medlem

Colt3n-> Jo iof. Jo:p Det vore kanon!

När jag hade tänkt införskaffa ny telefon har jag inte bestämmt nåt spec datum att just då ska ja beställa.då ja träffar på nåt som är bra så köper jag väll det har jag tänkt.bara priset inte skenar upp. Får överleva ett tag till med min W800i som är slut.både kamera,mp3 och joystick -.-

Permalänk
Inaktiv

haha låter inge bra det där som har hänt med din mobil, vad har du gjort smsat sönder? badat med den? varit på kameltur och brottats med elefanter eller? xD Låter som den har krossats och mobbats till sina sista andetag xD
Okaj, men ahh, jag kan fråga honom imorgon gäller bara att jag kommer ihåg det xD har du msn eller något så du kan påminna mig xD minnet är inte på topp alltid

EDIT: Han loggade in nyss, han vaknade ur sitt idé, det enda som är negativt med luren som han säger är att det fattas quadrapop, jag har själv ingen aning om vad det är, men kan gissa på att det är ett spel xD Så annars är den bra

Permalänk
Medlem

Colt3n-> Nja min mobil har väll fått lite stryk.. Tagit ett par flygturer osv.:p

Okok! Det lät ju bra:) Men vet av 2 polare som säger samma sak,att knapparna går sönder den låser sej och stängs av... Hmm;/ Jaou quadrapop är ett mobil spel x) Men tack för att du frågade honom iaf!

Permalänk
Medlem

s500i har min flickvän och det är nog den mobilen med sämsta kvaliten jag har varit med om, nästan alla hennes knappar sprack första veckan och hon är försiktig med sina saker. Ringde och skulle reklamera men dom sa att alla var sånna och det kommer hända samma sak igen.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Inaktiv

Konstigt, min kompis kanske har en av deras unika mobiler nu då Men jag har ju haft sony ericsson genom alla år, men nu på sistonde har dem varit otroligt sämst! Varje telefon jag har införskaffat mig från dem har gått sönder, K850 2 stycken, G900 2 stycken, K800 höll ett par år men den dog för ett par veckor sen, riktigt fin kvalité på den telefonen! Nu har man börjat med lite samsung mobiler så

Permalänk
Medlem

S500i är djävulens påhitt. Tar väl emot 4-5 st i veckan där knappsatserna har spräckts. Hemsk, Hemsk skit.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Inaktiv

Jaså är det så allvarligt? Okej då kanske du borde satsa på en annan telefon om alla säger att sånt här händer, ingen aning om att alla har haft sådanna problem :S

Permalänk
Medlem

Hmm.. Jag får nog helt enkelt skita i den telefonen även fast den e jävligt fräsh.. Kanske man ska köpa sej en K550i då?Nokia 6300 ..Hmm

Permalänk
Inaktiv

Jaa tyvärr så får du nog göra det jo riktigt fräsch är den ju. Kör old school nokia 3310 / 30

Permalänk
Medlem

Colt3n-> Haha:D 3310 är bäst! Första mobilen man hade var en sån.Åh vad man nördade snake^^.Men telefonerna är grym! Synd bara att batterierna blir dåligt efter ett tag.. Och dom går inte att köpa ny längre tror jag?