Permalänk

Snabb hjälp uppskattas :)

Har ett Asus Crosshair mobbo som inte vill downgrada :/
I EZ flash står det Downgraded ROM file was not suitable for the system.
Och i Asus Upgrade tool?(tror det heter så) så Säger den något liknande :/
Snabb hjälp tack <3!

MVMVH/// Oscar

Visa signatur

3600X@4.2GHz, RTX 3070 Ti, 16GB DDR4@3.6GHz, NH-D15, Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Hedersmedlem

Du får nog hjälp snabbare om du sätter en rubrik som talar om vad saken gäller.

Permalänk
Medlem

ladda ned asus update igen, men denna gång ska du ta en väldigt gammal version, jag fick min med moderkortet (A8N-sli.. uppdaterade bios förut men de funkade inte som de skulle och mitt asus update som jag fick med moderkortet var de enda jag kunnde downgrada med, gick inte ens med diskett..

versionen du ska ha av ASUS update är v6.01.01! hoppas de funkar säg till om det gör det oxå utifall andra vill veta =P

Visa signatur

|| AMD 5900x || ASUS ROG Formula VIII || 2x ASUS GTX 980 SLI || 32GB G-Skill || Vattenkylt || HDD : SSD’er || Skärm : LG42" SL8500 / Acer G24 ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av +_+
ladda ned asus update igen, men denna gång ska du ta en väldigt gammal version, jag fick min med moderkortet (A8N-sli.. uppdaterade bios förut men de funkade inte som de skulle och mitt asus update som jag fick med moderkortet var de enda jag kunnde downgrada med, gick inte ens med diskett..

versionen du ska ha av ASUS update är v6.01.01! hoppas de funkar säg till om det gör det oxå utifall andra vill veta =P

Yes den fungerade <3!
Förstår inte varför den nya asus update inte fungerar :/

Visa signatur

3600X@4.2GHz, RTX 3070 Ti, 16GB DDR4@3.6GHz, NH-D15, Fractal Design Define Mini C